Cookies nám pomáhají zlepšovat naše služby. Setrváním na těchto stránkách a kliknutím na tlačítko „Rozumím“ vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

Rozumím
Logo Bohemia Energy
  • Domácnosti
    • Elektřina
    • Plyn
    • Fotovoltaika
    • Finance
    • Poradenství
    • Co dělat když
    • Kontakt
  • Firmy a veřejný sektor
    • Elektřina
    • Plyn
    • Fotovoltaika
    • VIP Servis
    • Veřejný sektor
    • Kontakt
  • Velkoodběr
    • Co je to velkoodběr
    • Produkty
    • Poradenská péče
    • VIP Servis
    • Kontakt
  • O společnosti
    • Vedení společnosti
    • Historie společnosti
    • Média
    • Kariéra
    • Pomáháme
Můj účet
Přihlásit se
Můj účet
Přihlásit se
Nemáte ještě svůj účet? Zaregistrovat se

Kariéra v Bohemia Energy

Jací jsme? Na nic si nehrajeme.

Chceme být nejlepší v tom, co děláme, a proto potřebujeme mít správné lidi na správných místech. Rádi mezi sebou přivítáme i absolventy bez praxe, kteří chtějí nastartovat svou kariéru.

Zobrazit volné pozice
20725-799

Pohoda a jedinečný styl

Kafoholiků běhá všude spousta a hodně jich najdeš i u nás. Pro ně, i pro všechny, kdo si chtějí prostě jen na chvíli odpočinout, máme novou firemní kavárnu BE Café. Kromě čerstvé kávy tu najdeš i zdravé svačiny a nějaké to mlsání. V klidu tak můžeš na chvíli vypnout a vychutnat prostor jedné z nejoriginálnějších staveb v Praze, jakou Palác Archa neboli bývalá Legiobanka, určitě je. Tahle architektonická perla z návrhu Josefa Gočára byla vystavěna v originálním českém stylu – rondokubismu – ve dvacátých letech. Firemní interiéry tak svojí jedinečnou atmosférou osloví nejen milovníky architektury. 

BE_Jezdíme pro Černé koně

Máme energii pomáhat

Svou energii, které není málo, zaměřujeme i na dobrou věc. Pomáháme dětem a podporujeme je prostřednictvím různých projektů. A do toho klíčového se může zapojit i široká veřejnost. Princip je jednoduchý. Na webu energiedetem.cz najdeš příběhy dětí, kterým jedním kliknutím daruješ energii a rozsvítíš žárovku. Každý den můžeš podpořit jiný příběh. Jakmile se žárovka naplno rozzáří, konkrétní pomoc zrealizujeme. Od roku 2011 jsme dětem věnovali už více než 16 miliónů korun. Se všemi organizacemi, které podporujeme, se můžeš seznámit právě na stránce energiedetem.cz.

Energie z Čech

Naše začátky se datují od roku 2005, kdy došlo k liberalizaci trhu s energiemi. Byli jsme prvním alternativním dodavatelem elektřiny v ČR a o dva roky později jsme nabídku rozšířili i o dodávky plynu. Máme více než 1,2 milionu odběrných míst a patříme mezi 100 největších firem v České republice. Kromě výhodných cen energií nabízíme klientům velmi rozsáhlý zákaznický servis. Pozitivní energii vysíláme do Česka a Slovenska z historické budovy Paláce Archa v samém centru Prahy, v ulici Na Poříčí.

23101-800

Praxe není všechno

I přes rostoucí počet zaměstnanců si v Bohemia Energy pořád držíme přátelskou, rodinnou, a proto velmi neformální atmosféru. Nové pozice a pracovní příležitosti vždycky nabízíme nejdřív interně, takže u nás můžeš růst a posouvat se ve svém týmu i napříč celou firmou. Máme místa i pro absolventy bez praxe a studenty. Maminky a tatínkové po rodičovské dovolené zase ocení možnost zkrácených úvazků, díky kterým snadno sladí rodinný a pracovní život. A nevyžadujeme angličtinu – jsme česko-slovenský tým a obsluhujeme česky a slovensky hovořící zákazníky.

20713-800

Jak se u nás lidem líbí?

20706-800 (1)

Bára Vlachová

Senior konzultant zákaznické péče

Více o Báře

Bára Vlachová

Bára řeší telefonické a emailové požadavky našich klientů v zákaznickém centru.

Seznam se s Bárou 

Do Bohemia Energy jsem nastoupila před pěti lety jako operátorka. Už po necelém roce jsem se přihlásila do výběrového řízení na seniorní pozici. Uspěla jsem a teď se zaučuju na zástupce vedoucího týmu. Většinu pracovního dne jsem na lince a přijímám hovory od našich klientů, i když je pravda, že dopoledne je provoz nejsilnější. Nebo zpracovávám jejich požadavky, které nám přijdou emailem.

Radost i z maličkostí

V zákaznickém centru máme sedm týmů, v každém pracuje zhruba deset lidí. Je u nás pohodová atmosféra, takže se každé ráno za svými kolegy těším. Čas v práci si totiž umíme zpříjemnit. Vždycky v pondělí si děláme společné snídaně. Nevynecháme žádný ročník Matějské pouti. A když má někdo narozeniny, vymyslíme si pro něj nějaký srandovní dáreček. Oslavenec nám na oplátku většinou něco dobrého upeče.

O Báře

Mám strašně ráda severské detektivky. Hlavně ty od Jo Nesbø a Camilly Läckberg. Nově jsem se nadchla i pro kolo. Jezdím nejčastěji u nás na chatě nebo u prarodičů v Krkonoších. Když jsem si kolo kupovala, přemýšlela jsem, jestli si nemám koupit elektro variantu. Ale to jsem rychle zavrhla. Přeci jen, jsem na něj ještě mladá a pocit vítězství, když vyšlápnu nějaký pořádný kopec, je k nezaplacení.

20705-800 (1)

Jakub Macháček

Manažer oddělení Změna dodavatele

Více o Jakubovi

Jakub Macháček

Jakub má na starosti tým, který klientům zajišťuje přechod přechod od konkurence k Bohemia Energy.

Seznam se s Jakubem 

V Bohemia Energy pracuju už 7 let. Začínal jsem jako specialista a už po necelém roce mi svěřili vedení mého prvního týmu. A zhruba před rokem jsem dostal na starosti relativně velký tým, který se stará o úspěšný převod zákazníka od konkurenčních dodavatelů k nám. Mám pod sebou několik team leaderů, kterým pomáhám, když to potřebují, aby mohli své lidi efektivně řídit. Zároveň pravidelně monitoruji trh s energiemi a sleduji kroky konkurence.

Roboti v Bohemia Energy

Velkou část mé práce tvoří inovace. Vymýšlím a hledám prostor pro zlepšení našich procesů. Jednou z posledních novinek byla automatizace výpovědi konkurenčního dodavatele a odvolání změny dodavatele. V obou případech museli kolegové poslat denně stovky emailů. Implementovali jsme proto do systémů robota, který podle agendy a správy dat připraví portfolio klientů. Těm pak pošle email úplně stejně, jako kdyby za počítačem seděl člověk. Díky tomu máme volné ruce pro řešení složitější agendy.

O Jakubovi

Už od malička jsem sportovec. Když si něco umanu, tak si za tím jdu stůj co stůj. A to nejen ve sportu, ale i v práci. Proto se mi na Bohemia Energy líbí, jak je ctižádostivá a lidé v ní cílevědomí. Teď jsem se vrhl na takzvané ultratraily, což jsou běžecké závody v horách. Relax a nejlepší prostředek, jak si vyčistit hlavu, je pro mě freediving neboli potápění bez kyslíkové lahve, jen na nádech.

20863-800 (1)

Jana Marchevková

IT analytik junior

Více o Janě

Jana Marchevková

Jana analyzuje potřeby firmy a navrhuje a realizuje řešení pro interní systém.

Seznam se s Janou 

Spadám do týmu digitalizace a s dalšími dvěma kolegy řešíme všechno kolem interního systému pro správu dokumentů neboli DMSka, jak mu říkáme. Sedíme společně v jedné kanceláři a spoustu věcí tak můžeme hned vyřešit nebo probrat. Když se na nás někdo z firmy obrátí s požadavkem, zabere nám nejvíc času analýza a návrh řešení. Samotná konfigurace a implementace je pak můj denní chleba, i když paralelně s tím řeším ještě další, menší úkoly.

Excelentní zážitek z výběrka

S Bohemia Energy mám od samého začátku samé pozitivní zkušenosti. Hodně rychle reagovali na zaslaný životopis. Dva dny na to jsem dorazila na pohovor a za týden už jsem nastupovala jako IT administrátor. Ještě jako uchazečku mě provedli budovou a představili mi budoucí kolegy. Poznat lidi, se kterými budu denně pracovat, pro mě bylo hodně důležité. Chtěla jsem se ujistit, že zafunguje “chemie”. Být s ostatními v týmu na stejné vlně je pro mě stejně důležité, jako dělat práci, která mě baví.

O Janě

Mám ráda divadlo, každý druhý měsíc navštívím nějaké představení. V létě nevynechám Shakespearovské slavnosti. Stihnu klidně i čtyři hry. Mezi mé oblíbené patří Veselé paničky windsorské a Mnoho povyku pro nic. Pak mě baví volejbal a, i když nejsem nejvýkonnější, nenechám si ujít skoro žádnou sportovní akci s kolegy. Běželi jsme společně třeba Pražskou štafetu. Je to skvělá příležitost, jak se setkat s lidmi z jiných týmů, zažít nějakou srandu a společně se inspirovat k pohybu.

 

Chcete znát názory dalších zaměstnanců?

logo-atmoskop-svg

Podívejte se na nezávislý portál Atmoskop

Zobrazit hodnocení

Jaké benefity nabízíme?

eshop_benefity_2

E-shop s benefity

Každý měsíc Vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy, nákup v lékárně nebo třeba penzijní spoření.

1

Stravenky

Na jeden pracovní den máte nárok na stravenku v hodnotě 120 Kč. Stravenky čerpáte platební kartou Sodexo Multi Pass.

2

Dovolená

Máte nárok na dovolenou o týden delší, než stanoví zákoník práce. Vyčerpat můžete 25 pracovních dní za kalendářní rok.

3

Sport

Objednat si můžete kartu MultiSport, na kterou vám firma každý měsíc pošle 200 Kč. Vy tedy zaplatíte jen 420 Kč měsíčně.

5

Kavárna

V naší samoobslužné kavárně BE Café načerpáte novou energii díky pohodové atmosféře a dotovanému zdravému mlsání.

4

Odměna za doporučení

Pokud doporučíte nováčka, který ve firmě zůstane po zkušební době, dostanete odměnu až 16 000 Kč.

9

Společné akce

Užijete si firemní hudební festival a vánoční večírek, vaše děti zase dětský den, příměstský tábor a mikulášskou besídku.

6

Ušetřete za energie

Po zkušební době v hlavním pracovním poměru můžete ušetřit za elektřinu a plyn až na šesti odběrných místech.

11

Soutěže o vstupenky

V soutěžích pro zaměstnance můžete vyhrát třeba vstupenky do kina a do divadla nebo volňásky do zoo.

10

Vitamíny

V létě jednou týdně zásobujeme kuchyňky čerstvým ovocem. V zimě se pak zahřejete čajem, citróny, zázvorem a medem.

Zobrazit volné pozice

Koho potkáte na výběrovém řízení?

ac_1

Adéla Csicsová

acsicsova@bohemiaenergy.cz

katka_m_1

Kateřina Šubová

ksubova@bohemiaenergy.cz

pm_1_1

Petra Martincová

pmartincova@bohemiaenergy.cz

Aktuálně nabízené pozice

IT ServiceDesk administrátor

Aktuálně hledáme posilu do dvoučlenného týmu, který poskytuje IT podporu jedné z našich společností ze skupiny Bohemia Energy. Tuto společnost tvoří tři call centra - v Praze, v Plzni a nově vzniká i v Olomouci. Tým nyní rozšiřujeme, abychom mohli reagovat na požadavky našich interních zákazníků a zároveň abychom dokázali poskytovat podporu po celou pracovní dobu call center, tj. od 8 h do 20 h. Vítáme někoho, kdo preferuje začátek směny v pozdějších dopoledních hodinách (tj. od 11:30 h) a má rád cestování po ČR.

Co budete u nás dělat?

  • Komunikovat s uživateli ICT vybavení prostřednictvím aplikace HelpDesk, emailu, telefonu nebo osobně – tzn. občasné dojíždění do lokalit v Plzni a v Olomouci.
  • Analyzovat a řešit IT problémy u koncových uživatelů podle platných SLA.
  • Spravovat koncová zařízení, včetně mobilních telefonů a tabletů – instalace, konfigurace, údržba, evidence.
  • Spravovat a konfigurovat firemní aplikace.
  • Připravovat manuály pro uživatele a technickou dokumentaci.
  • Zajišťovat servis hardwaru, včetně komunikace s třetími stranami.
  • Hledat nová řešení pro automatizaci systémů a procesů podle pravidel ITIL.
  • Spolupracovat s ostatními týmy v oblasti infrastruktury a aplikační podpory.

Jak si Vás představujeme?

  • Máte za sebou maturitu technického zaměření.
  • Alespoň 2 roky jste pracovali v IT, ideálně v oblasti IT podpory.
  • Ovládáte správu OS Windows a kancelářských aplikací MS Office, včetně nástrojů pro vzdálenou správu koncových zařízení.
  • Dokážete se v novém IT prostředí rychle zorientovat.
  • Máte základní znalosti správy sítí na bázi protokolu TCP/IP.
  • Umíte IT problémy analyzovat a navrhovat řešení.
  • Jste ochotní učit se nové věci.
  • Pokud znáte procesy ITIL a nástroje pro vzdálenou správu koncových zařízení (včetně Active Directory), získáte před ostatními uchazeči výhodu.
  • Máte řidičský průkaz skupiny B.

Co Vám za to nabízíme?

  • Šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst a rozvoj v dalších oblastech IT (sítě, IT bezpečnost, Windows servery).
  • Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč za den.
  • Každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie.
  • Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro vás a dalších 5 odběrných míst.
  • Za doporučení nového kolegy dostanete až 16 000 korun.
  • Budete pracovat v moderní budově přímo na metru B – zastávka Kolbenova.
  • Každý rok získáte den volna na dobrovolnické aktivity.

IT Projektový manažer

Aktuálně hledáme zkušeného profesionála na pozici projektového manažera, který bude mít na starosti primárně projekty z oblasti IT. Povedete různorodé projekty - od kratších až po delší projekty většího rozsahu, jejichž součástí je například integrace do dalších IT systémů. Na této pozici budete mít na starosti i více projektů najednou, které budete muset odřídit do úspěšného konce. Pracovat budete v pětičlenném týmu projektové kanceláře a reportovat budete přímo jejímu řediteli.

Pokud hledáte samostatnou práci se zajímavými projekty v oblasti IT, máte technologický přesah a zkušenosti s řízením velkých dodávek, neváhejte nám zaslat Váš životopis nebo profil z Linkedinu.

Co budete u nás dělat?

  • Budete mít na starost projekty rozvoje datového skladu.
  • Budete řídit dlouhodobější projekt generační obměny firemního zákaznického systému pro nákup energií, tzv. VIP Servis, který bude vyžadovat rozsáhlé integrace do dalších pěti systémů.
  • Budete řídit další projekty, které budou přicházet podle potřeb společnosti.
  • Budete vést projektové týmy napříč firmou.
  • Interně budete spolupracovat zejména s ostatními projektovými manažery, BI analytiky, enterprise architektem, ředitelem obchodu i tradingu a IT bezpečnostním analytikem.
  • Dále budete komunikovat a koordinovat činnosti s dodavateli.

Jak si Vás představujeme?

  • Máte prokazatelnou zkušenost s řízením větších projektů v oblasti IT.
  • Nechybí Vám technologický a IT backround.
  • Znáte metodologii PMI nebo Prince2 – výhodou bude certifikát.
  • Projekty jsou řízené v aplikaci Workfront, znalost MS Project je výhodou.
  • Máte strukturované, analytické myšlení a schopnost porozumět ekonomickým i IT parametrům projektu.
  • Jste orientovaní na výsledek a dokážete úkoly dotáhnout do úspěšného konce.
  • Umíte pracovat s týmem, výborně komunikujete a máte přirozený respekt.

Co Vám za to nabízíme?

  • Můžete u nás pracovat na hlavní pracovní poměr nebo na živnostenský list.
  • Jsme rychle rostoucí společnost a investujeme do moderních technologií.
  • Budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu.
  • V případě spolupráce na hlavní poměr nabízíme následující balíček benefitů:
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč za den.
  • Každý měsíc přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si je možné ze široké nabídky v systému cafeterie.
  • Dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády.
  • Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a dalších 5 odběrných míst.
  • Za doporučení nového kolegy dostanete až 16 000 Kč.
  • Každý rok získáte den volna na dobrovolnické aktivity.

Vedoucí oddělení AI

Máme výzvu pro profesionála v oblasti umělé inteligence, který dostane možnost založit a vybudovat nové AI oddělení. Chceme inovovat naše interní procesy a postupně začít implementovat některé formy umělé inteligence do různých oblastí napříč našimi divizemi. Naším cílem je pomocí umělé inteligence zefektivnit procesy, ve kterých je možné nahradit rutinní lidskou práci, využívat AI ve zpracování dat pro další predikce a mnoho dalšího, co umělá inteligence umožňuje. 

Proto hledáme člověka, který má v oblasti AI zkušenost a rád by ji využil ve společnosti, která mu umožní od základů vybudovat nové oddělení. Pokud Vás tato pozice zaujme, prosím, pošlete nám Váš životopis nebo Linkedin profil.

Co budete u nás dělat?

  • Navrhnete a zavedete strategii implementace AI do jednotlivých oddělení napříč společnosti.
  • Budete mít poměrně hodně samostatnou roli – na Vás bude volba oblastí, technologií, cest a způsobů pro implementaci AI.
  • Postavíte tým pro oblast AI, který budete napřímo řídit a budete koordinovat AI aktivity.
  • Budete spolupracovat s technologickým partnerem a dodavateli na vývoji řešení v oblasti AI a řídit jejich činnosti.
  • Vaším úkolem bude hlídat rozpočet za oblast AI, vyhodnocovat přínos a efektivitu jednotlivých modelů a implementací.
  • Budete komunikovat s řediteli jednotlivých divizí a s vlastníky daných procesů.
  • Čeká Vás úzká spolupráce s naším IT oddělením, budete navazovat své aktivity na stávající systémy a data společnosti.
  • Činnosti oddělení AI budete reportovat přímo řediteli pro projekty a inovace.

Jak si Vás představujeme?

Máte:

  • manažerskou zkušenost s vedením menšího týmu,
  • velmi dobré znalosti v oblasti umělé inteligence a strojového učení,
  • zkušenost v oblasti analýzy a vývoje řešení v oblasti AI a ML,
  • schopnost navrhnout a vyhodnotit různé strategie umělé inteligence v dané společnosti a rozhodnout, která cesta bude ta nejlepší,
  • technickou znalost potřebnou pro implementaci produktů umělé inteligence a strojového učení,
  • silné organizační schopnosti, jste schopni naplánovat a zkoordinovat věci od začátku do konce,
  • výborné komunikační dovednosti při jednání s lidmi napříč společností,
  • samostatný, aktivní přístup k práci.

Co Vám za to nabízíme?

  • Možnost vybudovat nové oddělení a nastavení jeho fungování podle svých představ a zkušeností.
  • Jsme rychle rostoucí společnost a investujeme do moderních technologií.
  • Budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu.
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč za den.
  • Každý měsíc přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si je možné ze široké nabídky v systému cafeterie.
  • Dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády.
  • Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a dalších 5 odběrných míst.
  • Za doporučení nového kolegy dostanete až 16 000 Kč.
  • Každý rok získáte den volna na dobrovolnické aktivity.

Aplikační správce

Rád/a byste pracoval/a v IT prostředí, kde budete mít možnost se seznámit se všemi návaznostmi mezi jednotlivými činnostmi v celém IT? Chcete  být u toho, když budeme nastavovat procesy inspirované podle ITILu? Chcete pracovat na správě klíčového systému v naší společnosti? Umíte věci dotahovat do konce? Máte technologické přesah, umíte základy SQL (nebo jiného programovacího jazyku)? Pak hledáme právě Vás!

Co budete u nás dělat?

  • Spravovat klíčové systémy Zákaznický informační systém (ZIS), CRM, ERP a webovou kancelář, určenou pro zákazníky naší společnosti.
  • Řídit rozvoj svěřených aplikací podle potřeb jednotlivých oddělení společnosti.
  • Komunikovat s uživateli napříč firmou a zpracovávat jejich požadavky.
  • Poskytovat podporu uživatelům a řešit jejich incidenty na úrovni L2.
  • Komunikovat s externími dodavateli systémů, kteří pro nás aplikace a jejich rozvojové požadavky vyvíjejí a zároveň poskytují podporu L3.
  • Navrhovat, spravovat a optimalizovat vzájemná propojení jednotlivých aplikací.
  • Analyzovat svěřené aplikace a přicházet s vlastními návrhy na jejich zlepšení.
  • Na větších změnových požadavcích budete spolupracovat s analytikem, projektovým manažerem a dalšími.
  • Podílet se na aktivním testování přidělených aplikací.
  • Vytvářet a upravovat testovací scénáře.

Jak si Vás představujeme?

  • Máte předchozí zkušenost na obdobné pozici (aplikační správce apod.).
  • Máte zkušenost se správou ERP systémů, CRM nebo webových aplikací.
  • Umíte základy SQL nebo číst základní kód jiného programovacího jazyku.
  • Dokážete se orientovat v prostředí Windows Server nebo Linux.
  • Máte zkušenost s testováním aplikací.
  • Nedělá Vám problém komunikace se zástupci businessu a chcete jim pomáhat.
  • Máte proaktivní přístup a dokážete přijít s vlastními nápady, které nám pomohou posunout se vpřed.
  • Výhodu získají kandidáti se znalostí ITILu, procesů v energetice (elektřina, plyn) nebo se znalostí produktu společnosti uSYS.

Co Vám za to nabízíme?

  • Možnost prohlubování technologických znalostí.
  • Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.
  • Dostanete stravenky v hodnotě 120 Kč za den.
  • Každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie.
  • Dotujeme kartu MultiSport – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády.
  • Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro vás a další 6 odběrných míst.
  • Za doporučení nového kolegy dostanete až 16 000 korun.
  • Ve firemní kavárně načerpáte energii – koupit si tady můžete čerstvé svačiny a firmou dotované zdravé mlsání.
  • Budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu.
  • Každý rok získáte den volna na dobrovolnické aktivity.

Interní trenér měkkých dovedností

Aktuálně hledáme posilu do týmu Vzdělávání a rozvoj. Potřebujeme kolegu nebo kolegyni, který/á má minimálně dvouletou zkušenost s rozvojem seniorních specialistů, vedoucích týmu a manažerů. Ví, jaké kompetence a jakým způsobem u těchto pozic rozvíjet.

Co Vás u nás čeká?

  • Na základě vlastní analýzy budete navrhovat, v jakých oblastech je potřeba jednotlivé interní klienty (od specialistů po manažery) rozvíjet.
  • Budete plánovat, organizovat a realizovat tréninky se zaměřením na měkké dovednosti.
  • Budete odpovídat za kvalitu obsahu a formu školení a tréninků.
  • A protože tréninkem práce trenéra zdaleka nekončí, počítejte i s následnou spoluprací se svými interními studenty – individuální konzultace, workshopy, webináře.

Jak si Vás představujeme?

Lidé okolo Vás by řekli, že máte charisma. Před publikem se cítíte jako ryba ve vodě. Dokážete předat informace, znalosti i dovednosti a není vám jedno, co se děje s vašimi kolegy po školení. Už máte pár let v roli trenéra za sebou - ideálně v podobném odvětví nebo aspoň ve službách. Víte, jaké kompetence má mít správný manažer, a pár desítek až stovek vám jich už prošlo pod rukama.

Určitě pomůže, pokud: máte otevřenou mysl a nebojíte se nových trendů, máte výborné prezentační dovednosti, jste samostatný/á a máte organizační talent, jste flexibilní a na prvním místě je pro Vás interní klient, máte trenérskou zkušenost z callcentra nebo obecně z oblasti B2C.

Co Vám za to nabízíme?

  • Možnost prohlubování technologických znalostí.
  • Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.
  • Dostanete stravenky v hodnotě 120 Kč za den.
  • Každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie.
  • Dotujeme kartu MultiSport – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády.
  • Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro vás a další 6 odběrných míst.
  • Za doporučení nového kolegy dostanete až 16 000 korun.
  • Ve firemní kavárně načerpáte energii – koupit si tady můžete čerstvé svačiny a firmou dotované zdravé mlsání.
  • Budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu.
  • Každý rok získáte den volna na dobrovolnické aktivity.

Administrativní podpora (bez AJ) – oddělení smluvních změn

V současnosti hledáme do oddělení smluvních změn nováčka, který bude mít na starosti kontrolu zákaznických smluv. Bude zajišťovat, aby smlouva obsahovala veškeré náležitosti a podklady, a v případě nesrovnalostí bude kontaktovat naše klienty. Pozice je ideální pro kolegy, kteří jsou pečliví, nevadí jim rutinní práce a rádi komunikují s klienty – písemně i telefonicky.

Co u nás budete dělat?

  • Kontrolovat zákaznické smlouvy (kontrolovat podstatné náležitosti smlouvy jako např. adresu, číslo účtu a další).
  • Zajišťovat, aby smlouva obsahovala veškeré nezbytné související dokumenty jako je např. čestné prohlášení, plná moc a další.
  • V případě nesrovnalostí budete telefonicky nebo písemně kontaktovat našeho zákazníka ohledně doplnění údajů.
  • Při kontrole budete dále pracovat s naším interním zákaznickým systémem.

Jak si Vás představujeme?

  • Jste pečliví a máte smysl pro detail.
  • Nevadí Vám rutinní práce.
  • Baví Vás komunikace se zákazníkem.
  • Máte kultivovaný mluvený i písemný projev.
  • Umíte pracovat ve Wordu.
  • Můžete být i čerstvý absolvent – všechno Vás rádi naučíme :).

Co Vám za to nabízíme?

  • Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.
  • Dostanete stravenky v hodnotě 120 Kč za den.
  • Každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie.
  • Dotujeme kartu MultiSport – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády.
  • Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro vás a další 6 odběrných míst.
  • Za doporučení nového kolegy dostanete až 16 000 korun.
  • Ve firemní kavárně načerpáte energii – koupit si tady můžete čerstvé svačiny a firmou dotované zdravé mlsání.
  • Budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu.
  • Každý rok získáte den volna na dobrovolnické aktivity.

Operátor call centra - sjednávání schůzek, Hradec Králové

Pro menší call centrum v Hradci Králové hledáme nové kolegy. Budete volat našim zákazníkům a sjednávat jim schůzky s našimi energetickými poradci. Ti zákazníkům poradí nejvýhodnější cenový tarif a jak snížit spotřebu energií (elektřiny a plynu).

Co budete dělat?

  • Telefonicky oslovovat stávající a potenciální zákazníky společnosti Bohemia Energy a sjednávat jim schůzku s energetickými poradci.
  • Posílat potvrzení o schůzce zákazníkovi emailem.
  • Informace o sjednaných schůzkách zapisovat pro energetické poradce do interní aplikace.

Jak si Vás představujeme?

  • Máte za sebou maturitu (můžete být i čerstvý absolvent).
  • Bude se vám hodit praxe z podobné pozice, ale není to podmínkou.
  • Máte v telefonu příjemný projev.
  • Čeština je váš mateřský jazyk.
  • Baví vás komunikace s lidmi.
  • Umíte pracovat s kancelářskými programy na PC.
  • Moc užitečné jsou taky selský rozum, nadhled a pozitivní přístup.

Co Vám za to nabízíme?

  • Práci na hlavní pracovní poměr na moderním pracovišti.
  • Za práci dostanete fixní mzdu a atraktivní provizi.
  • Pracovat budete ve skupině firem s pohodovými vztahy.
  • Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.
  • Dostanete stravenky v hodnotě 120 Kč za den.
  • Dotujeme kartu MultiSport – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády.
  • Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro vás a dalších 6 míst.
  • Za doporučení nového kolegy dostanete až 16 000 korun.
  • Užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže.

Energetický poradce

Rozšiřujeme tým energetických poradců, kteří působí v jednotlivých regionech ČR a našim zákazníkům pomáhají ušetřit za energie (elektřinu a plyn). Poskytují jim komplexní odborné poradenství ohledně hospodaření s energiemi, kombinací více zdrojů energie, výroby energie pro vlastní spotřebu a prodeje přebytečné energie do sítě.

Co budete jako energetický poradce dělat?

  • Na schůzkách se zákazníky, které sjedná naše call centrum, budete analyzovat potřeby zákazníků a navrhovat jim úspornější tarify a opatření na úsporu energií.
  • Zákazníkům vysvětlíte, jak se vyznat ve faktuře, zkontrolujete smluvní údaje (sazbu, jističe a zálohy), vypočítáte možnost úspor v platbách za energie, určíte, kde zákazník zbytečně utrácí, najdete řešení na míru potřebám zákazníka a zprostředkujete jeho realizaci.
  • Budete hledat nové obchodní příležitosti.

Za co budete zodpovídat?

  • za své prodejní výsledky, které stanoví obchodní plán pro komoditní produkty (elektřina a plyn) a plán pro nekomoditní produkty (FVE, aj.),
  • za kvalitu svých služeb v oblasti zákaznické péče a výslednou zákaznickou spokojenost,
  • za dodržování pravidel etického prodeje,
  • za rozvoj svých produktových a procesních znalostí a prodejních dovedností.

Jak si Vás představujeme?

  • Máte energii a chuť postupně se stát pro naše zákazníky partnerem, který jim poradí v oblasti spotřeby energií.
  • Spokojenost zákazníka je pro vás prioritou.
  • Potřebujete řidičský průkaz „B“.
  • Máte možnost pracovat na živnostenský list.
  • Umíte s lidmi komunikovat a chcete se naučit srozumitelně jim prezentovat nabídky.
  • Jste odolní vůči stresu, když řešíte neobvyklé situace.
  • Máte čistý trestní rejstřík.

Co Vám za to nabízíme?

  • fixní měsíční odměnu a neomezené provize,
  • podporu zkušeného regionálního manažera,
  • spolujízdy se zkušeným trenérem,
  • služební auto i pro soukromé účely,
  • zaškolení a průběžné doškolování v energetickém oboru a v prodejních dovednostech,
  • unikátní možnost stát se kompetentním odborníkem a profesionálem, kterému naši klienti věří,
  • tým kolegů, kteří vědí, že týmová spolupráce může přinášet mnohem více než individualismus.

Obchodní zástupce - vhodné pro absolventy!

Postupně měníme obchod s elektřinou a plynem k lepšímu a rok od roku rosteme. Proto hledáme nové kolegy, kteří mají chuť pracovat pro silnou, ryze českou společnost. Chcete se stát součástí úspěšného obchodního týmu? Ozvěte se a my vás všechno naučíme.

Co bude vaším úkolem?

  • Telefonické sjednávání obchodních schůzek s klienty.
  • Vedení předem sjednaných schůzek s novými i stávajícími klienty.
  • Spolupráce s kolegy z back office a klientského servisu. 
  • Administrativa související s uzavřením smlouvy o dodávce energií.
  • Denní a měsíční reporty aktivit. 

Čím nás zaujmete?

  • Nadšením pro obchod.
  • Milujete povídání s lidmi, rádi lidem pomáháte. 
  • Chutí do práce, aktivním a pozitivním přístupem.
  • Samostatností a spolehlivostí. 
  • Smyslem pro spolupráci v týmu.
  • Ochotou učit se a rozvíjet. 
  • Zodpovědným přístupem – ke klientům i ke kolegům.
  • Máte schopnost přesvědčit, umíte argumentovat? U nás obojí bohatě využijete. 

Co Vám za to nabízíme?

  • Perfektní příležitost začít kariéru v obchodě.
  • Motivující odměny - fixní mzda 20 tisíc Kč + provize a bonusy.
  • Po nástupu se můžete těšit na školení, které hradí firma.
  • Dlouhodobý kariérní program - vzdělávání v oblasti produktů, obchodních i manažerských dovedností. 
  • Využíváme nejmodernější technologie, které vám usnadní každodenní práci.
  • Tablet k pracovním účelům. 
  • Spolupráci na IČO - dovolenou i pracovní dobu si řídíte sami.
  • Moderní kanceláře s možností parkování. 
  • Za postup v hierarchii firmy dostanete auto i k soukromému používání.
  • Elektřinu a plyn za výhodné ceny. 
  • Spoustu firemních akcí a prima tým.
  • Občerstvení na pracovišti. 
  • Obchodním zástupcem se můžete stát hned po maturitě! 

Jestli chcete patřit mezi nás, chcete něco změnit a hlavně CHCETE, ABY VAŠE PRÁCE BYLA ZÁBAVOU A ZÁROVEŇ PŘINÁŠELA ZÁKAZNÍKŮM UŽITEK, pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na vás!

Obchodník pro firemní segment, Amper Market

Naše společnost Amper Market je součástí energetické skupiny Bohemia Energy, největšího uskupení alternativních dodavatelů energií v České republice a na Slovensku. Zaměřujeme se na dodávky elektřiny a plynu firmám a veřejnému sektoru, tedy zákazníkům segmentu B2B a současně zajišťujeme výkup elektrické energie od decentrálních výrobců – například z bioplynových stanic nebo vodních a solárních elektráren. I přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k našim kolegům.

Rozšiřujeme tým obchodníků pro B2B segment, kteří působí v jednotlivých regionech ČR a našim podnikatelským zákazníkům zajišťují veškerý servis v oblasti energií. Poskytují jim komplexní odborné poradenství ohledně nákupu a hospodaření s energiemi, výroby energie pro vlastní spotřebu a prodeje přebytečné energie do sítě. Dále mají na starosti akvizici nových klientů z podnikového a veřejného sektoru, či nákup elektřiny od výrobců z decentrálních zdrojů.

Co u nás budete dělat?

  • Poskytovat komplexní servis a poradenství v oblasti energií (elektřina a plyn) klientům z podnikatelského a veřejného sektoru.
  • Zodpovídat za vlastní akvizici klientů v B2B segmentu.
  • Nakupovat elektřinu od výrobců z decentrálních výrobních zdrojů (bioplynové stanice, kogenerační jednotky, fotovoltaické elektrárny atd.)
  • Zadávat data do interního CRM systému.
  • Komunikovat s kolegy z oddělení back office, kteří Vám budou poskytovat maximální administrativní podporu.

Za co budete zodpovídat?

  • za své prodejní výsledky
  • za kvalitu svých služeb v oblasti zákaznické péče a výslednou zákaznickou spokojenost
  • za dodržování pravidel etického prodeje a požadovaných standardů kvality spolupráce
  • za rozvoj svých produktových a procesních znalostí a prodejních dovedností

Jak si Vás představujeme?

  • Máte prokazatelnou předchozí praxi v prodeji podnikovému sektoru minimálně 5 let.
  • Spokojenost zákazníka je pro vás prioritou.
  • Potřebujete řidičský průkaz „B“.
  • Ovládáte práci v MS Office a CRM systémech.
  • Umíte s lidmi skvěle komunikovat a srozumitelně jim prezentovat nabídky.
  • Jste odolní vůči stresu, když řešíte nestandardní situace.
  • Jste ochotní pracovat pracovat na živnostenský list.
  • Znalost energetiky je pro nás výhodou, nikoliv podmínkou.
  • Nevyžadujeme znalost cizích jazyků.

Co Vám za to nabízíme?

  • možnost stát se součástí obchodního týmu jednoho z největších dodavatelů elektrické energie pro B2B trh v České republice
  • fixní měsíční odměnu a neomezené provize
  • zaškolení a průběžné doškolování v energetickém oboru a v prodejních dovednostech
  • maximální podporu pro Vaši obchodní činnosti jak příslušnými informačními systémy, tak specializovanými týmy back office a marketingu, kteří Vám pomohou minimalizovat administrativní činnost
  • unikátní možnost stát se kompetentním odborníkem a profesionálem, kterému naši klienti věří
  • tým kolegů, kteří vědí, že spolupráce a koordinace ve firmě může působit mnohem více než individualismus

Podmínky ochrany osobních údajů pro uchazeče

Aktuální dokument ke stažení - PDF

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter

Žádost o zpětný kontakt





    Povinné položky

    Sjednám smlouvu po telefonu

    Není vyplňování formulářů vaší oblíbenou činností? Připravte si poslední vyúčtování a vytočte 800 025 025.
    Naši operátoři vám vše vysvětlí a smlouvu s vámi vyplní.

    Nebo můžete požádat o zpětné zavolání. Vyplňte tento jednoduchý formulář a Bohemia Energy se už o vše postará.

      Povinné položky

      Vyúčtování pošlu přes E-MAIL nebo MMS

      Spěcháte? Zašlete sken / fotografii svého posledního vyúčtování, telefonní číslo a preferovaný čas kontaktu na backoffice.sell@bohemiaenergy.cz. Naši operátoři vám vypočítají úsporu a v případě zájmu pro vás smlouvu vyplní. Bohemia Energy - jednoduše změna.

      Mám zájem o VIP Servis

      Máte zájem o naše produkty nebo služby? Zanechte nám svůj kontakt a my vám zavoláme zpět.





        [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]

        Povinné položky

        Proč pracovat u nás?
        /proc-pracovat-u-nas/
        Proč pracovat u nás?

        Zákaznická péče

        800 025 025
        222 700 808 info-icon

        • Provozní doba:
        • Pondělí až pátek: 7:30 – 20:00
        • Sobota až neděle: 9:00 – 17:30

        Vyberte si, na kterém čísle nás kontaktovat:
        Vyberte si, na kterém čísle nás kontaktovat:
        Volání na naši zákaznickou linku 800 025 025 (zelená linka) je zdarma.
        Volání na číslo 222 70 08 08 (pevná linka) je zpoplatněno dle ceníku vašeho poskytovatele telefonních služeb a můžete při něm uplatnit volné minuty v rámci svého paušálu.

        Prodejní linka

        800 333 333

        • Provozní doba prodejní linky:
        • Pracovní dny: 8.00 – 19.00
        • Sjednejte si smlouvu a ušetřete

        Rychlé odkazy

        • Fotovoltaická řešení
        • Doporučení
        • Webová kancelář
        • Poradna
        • Kariéra
        • Vyúčtování
        • Ke stažení
        • Samoodečet
        • Změna osobních údajů

        Ostatní

        • Mapa stránek
        • Informace o webu
        • Ochrana osobních údajů
        • Etický kodex

        © 2021 Bohemia Energy entity s.r.o.

        X
        Vzhledem k aktuálnímu stavu pandemie Covid-19 je naše Zákaznické centrum uzavřené. Kontaktovat nás můžete telefonicky, emailem nebo přes webovou kancelář. Děkujeme za pochopení.