Cookies nám pomáhají zlepšovat naše služby. Setrváním na těchto stránkách a kliknutím na tlačítko „Rozumím“ vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

Rozumím
Logo Bohemia Energy
  • Domácnosti
    • Elektřina
    • Plyn
    • Fotovoltaika
    • Finance
    • Poradenství
    • Co dělat když
    • Kontakt
  • Firmy a veřejný sektor
    • Elektřina
    • Plyn
    • Fotovoltaika
    • VIP Servis
    • Veřejný sektor
    • Kontakt
  • Velkoodběr
    • Co je to velkoodběr
    • Produkty
    • Poradenská péče
    • VIP Servis
    • Kontakt
  • O společnosti
    • Vedení společnosti
    • Historie společnosti
    • Média
    • Kariéra
    • Pomáháme
Můj účet
Přihlásit se
Můj účet
Přihlásit se
Nemáte ještě svůj účet? Zaregistrovat se

Přechod k Bohemia Energy

Přejít k Bohemia Energy je velice jednoduché. Veškeré náležitosti spojené s přechodem vyřídíme za Vás. O celém procesu průběhu změny dodavatele Vás budeme průběžně informovat.

Mám zájem
zmena-dodavatele-liska

Jak probíhá změna dodavatele?

  • Uzavřete smlouvu s Bohemia Energy na výhodnější dodávku energií

  • Vypovíme za Vás smlouvu současnému dodavateli a běží výpovědní lhůta

  • Dojde k ukončení smlouvy s Vaším původním dodavatelem

  • Začínáte odebírat výhodnější energie a šetřit s Bohemia Energy

Uzavřete smlouvu s Bohemia Energy na výhodnější dodávku energií

Smlouvu s Bohemia Energy můžete uzavřít on-line, po telefonu, přes email, s naším obchodním zástupcem nebo v zákaznickém centru.

Součástí smlouvy je udělení plné moci pro zastupování v procesu změny dodavatele. Jejím udělením zplnomocňujete Bohemia Energy k ukončení Vašeho smluvního vztahu se stávajícím dodavatelem a k dalším nezbytným krokům potřebných pro změnu dodavatele, jako je např. komunikace s distributorem či operátorem trhu (OTE). Díky tomu tak celý přechod k nám vyřídíme za Vás.

Vypovíme za Vás smlouvu současnému dodavateli a běží výpovědní lhůta

Smlouvu u Vašeho stávajícího dodavatele vypovíme k nejbližšímu možnému termínu tak, abychom Vás nevystavili žádným sankčním poplatkům za její předčasné ukončení. První kroky ke změně dodavatele vždy zahajujeme až v momentě, kdy se blíží datum konce platnosti Vaší smlouvy se současným dodavatelem.

Spolu s výpovědí Vám začíná běžet výpovědní lhůta u současného dodavatele. Její délka závisí na tom, zda jste smlouvu s původním dodavatelem měli uzavřenou na dobu určitou nebo neurčitou. V případě smlouvy na dobu neurčitou to jsou tři měsíce, v případě doby určité záleží na konkrétních podmínkách jejího možného ukončení.

Je téměř jisté, že během této doby Vás bude kontaktovat stávající dodavatel s nabídkou, abyste zůstali u něj. Doporučujeme na tyto nabídky nereagovat, pomůžete tak bezproblémovému přechodu k nám.

Dojde k ukončení smlouvy s Vaším původním dodavatelem

Spolu s ukončením dodávek energií od Vašeho původního dodavatele doporučujeme k poslednímu dni zapsat a nahlásit jak původnímu dodavateli, tak Bohemia Energy stavy měřidel, tedy stav elektroměru či plynoměru.

Přibližně do jednoho měsíce od ukončení dostanete od předchozího dodavatele konečné vyúčtování. Překontrolujte si všechny údaje a stavy. Pokud zjistíte významný rozdíl, kontaktujte svého předchozího dodavatele s požadavkem na sjednání nápravy.

Začínáte odebírat výhodnější energie a šetřit s Bohemia Energy

Se zahájením dodávky energií od Bohemia Energy od nás dostanete uvítací dopis s rozpisem zálohových plateb pro následujících 12 měsíců. Vámi zvolená platební metoda úhrady záloh je vždy uvedena na plánu záloh a zálohové faktuře, najdete zde rovněž naše číslo účtu.

Variabilním symbolem pro úhradu záloh je vždy číslo zákaznického účtu. Zároveň doporučujeme zaregistrovat se do naší webové kanceláře, kde budete mít všechny potřebné informace přehledně na jednom místě.

Co s přechodem k Bohemia Energy zůstává stejné?

  • Stávající distributor elektřiny či plynu Vám zůstává stále stejný.
  • Termín odečtu elektroměru nebo plynoměru se rovněž nemění. Fakturu s celkovým vyúčtováním tak budete dostávat ve stejném období, jak jste zvyklí.
  • Není třeba měnit elektroměr či plynoměr, ani nejsou nutné žádné další technické zásahy.

  • V případě problémů dodávky elektřiny či plynu zůstávají stejné kontakty na poruchovou linku vašeho distributora.

  • Časy spínání HDO (hromadného dálkového ovládání) naleznete stejně jako doposud na webu vašeho distributora.

Co s přechodem k Bohemia Energy získáte?

  • Výhodnější cenu neregulované části energií, tedy té části, kterou můžeme jako dodavatel ovlivnit.

  • Spolehlivého a českého dodavatele energií se stabilním zázemím.

  • Možnost spravovat si svůj účet online prostřednictvím webové kanceláře.

  • Profesionální zákaznický servis s přátelským a individuálním přístupem.

  • Možnost kontaktovat zákaznické centrum 7 dní v týdnu.

  • Bezplatné energetické poradenství na míru, díky kterému můžete šetřit ještě více.

  • Odměnu za to, že nás doporučíte svým blízkým či známým.

  • Možnost využívat neustále se rozšiřující nabídky dalších produktů a služeb přinášející dlouhodobou úsporu, např. fotovoltaické řešení, finanční služby, apod.

Snižte své účty za energie změnou dodavatele

Na které komoditě chcete ušetřit?

HD ikonka - El

Elektřina

Nabízíme elektřinu do domácností za velkoobchodní ceny.

Více informací
HD ikonka - Plyn

Plyn

Nabízíme plyn do domácností za velkoobchodní ceny.

Více informací

Kontaktní formulář

Mám zájem o:
Povinné položky

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter

Žádost o zpětný kontakt





Povinné položky

Sjednám smlouvu po telefonu

Není vyplňování formulářů vaší oblíbenou činností? Připravte si poslední vyúčtování a vytočte 800 025 025.
Naši operátoři vám vše vysvětlí a smlouvu s vámi vyplní.

Nebo můžete požádat o zpětné zavolání. Vyplňte tento jednoduchý formulář a Bohemia Energy se už o vše postará.

Povinné položky

Vyúčtování pošlu přes E-MAIL nebo MMS

Spěcháte? Zašlete sken / fotografii svého posledního vyúčtování, telefonní číslo a preferovaný čas kontaktu na backoffice.sell@bohemiaenergy.cz. Naši operátoři vám vypočítají úsporu a v případě zájmu pro vás smlouvu vyplní. Bohemia Energy - jednoduše změna.

Mám zájem o VIP Servis

Máte zájem o naše produkty nebo služby? Zanechte nám svůj kontakt a my vám zavoláme zpět.





[anr_nocaptcha g-recaptcha-response]

Povinné položky

Přechod k Bohemia Energy
/prechod-k-bohemia-energy/
Přechod k Bohemia Energy

Zákaznická péče

800 025 025
222 700 808 info-icon

  • Provozní doba zákaznické péče:
  • Pracovní dny: 7.30 – 19.30
  • Víkendy: 9.00 – 17.30

Vyberte si, na kterém čísle nás kontaktovat:
Vyberte si, na kterém čísle nás kontaktovat:
Volání na naši zákaznickou linku 800 025 025 (zelená linka) je zdarma.
Volání na číslo 222 70 08 08 (pevná linka) je zpoplatněno dle ceníku vašeho poskytovatele telefonních služeb a můžete při něm uplatnit volné minuty v rámci svého paušálu.

Prodejní linka

844 10 10 10

  • Provozní doba prodejní linky:
  • Pracovní dny: 8.00 – 19.00
  • Sjednejte si smlouvu a ušetřete

Rychlé odkazy

  • Fotovoltaická řešení
  • Doporučení
  • Webová kancelář
  • Poradna
  • Kariéra
  • Vyúčtování
  • Ke stažení
  • Samoodečet
  • Změna osobních údajů

Ostatní

  • Mapa stránek
  • Informace o webu
  • Ochrana osobních údajů
  • Poznejte naši společnost
  • Etický kodex

© 2019 Bohemia Energy entity s.r.o.

X
Pro zajištění správného vyúčtování doporučujeme na přelomu roku vždy nahlásit stav elektroměru a plynoměru. K nahlášení samoodečtu využijte webovou kancelář, případně formulář na našem webu.