Aktuality

Komunikace s médii je pro nás jednou z priorit

Bohemia Energy upozorňuje na peníze, které Češi, nechtějí. Přitom stačí změnit dodavatele energií a ušetří

12. 9. 2017

Bohemia Energy spustila kampaň nazvanou Peníze, co nikdo nechce. Jejím cílem je upozornit na to, že v České republice je stále ještě 65 procent odběrných míst energií, které nezměnily svého dodavatele. Lidé tak přitom přicházejí o značné peníze, ročně až o 6,5 miliardy korun.

Robert Chmelař, marketingový ředitel ke kampani uvádí: „V první fázi, která probíhala bez uvedení značky, jsme chtěli vzbudit zájem o téma a vyvolat zvědavost. Nyní vysvětlíme, co je to za peníze a jak je mohou lidé získat a nakonec ukážeme, že s těmi penězi lze udělat něco lepšího, něco dobrého. Tím, že lidé nemění svého dodavatele elektřiny či plynu, totiž zbytečně vyhazují peníze. A nejsou to malé peníze, ročně jsou to tisíce korun, které by mohli využít na cokoli jiného.“

www.penizeconikdonechce.cz

Více si o kampani můžete přečíst v tiskové zprávě.

Video-spot ke kampani je ke zhlédnutí zde.