Kariéra

Staňte se součástí našeho týmu profesionálů

Proč se stát členem týmu Bohemia Energy

Chceme být nejlepší v tom, co děláme, a proto potřebujeme mít správné lidi na správných místech. V Bohemia Energy usilujeme nejen o rozvoj svého podnikání a svých zaměstnanců, ale i o podporu znevýhodněných spoluobčanů (zejména dětí). Zaměstnanci jsou tvůrci našeho úspěchu a děláme vše proto, abychom vytvořili atmosféru přátelské firemní kultury, která posiluje motivaci a oceňuje osobní iniciativu každého jednotlivce. Nejsme svázáni interními pravidly nadnárodních firem a každý z nás se může podílet na změnách, které vedou jak ke spokojenému zákazníkovi, tak ke spokojenému zaměstnanci.

Rádi mezi sebou přivítáme i absolventy bez praxe, kteří chtějí nastartovat svou kariéru. Jste maminka nebo tatínek po rodičovské dovolené a nedaří se vám najít práci? V rámci oddělení zákaznické péče vám můžeme nabídnout částečný pracovní úvazek, který vám umožní lépe sladit soukromý a pracovní život.

Nabídka pracovních míst

Praha

Hledáme mladé nadšené lidi do našeho kolektivu, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Společnost BOHEMIA ENERGY entity je stabilním zaměstnavatelem, který poskytuje služby v oblasti energetiky na území České a Slovenské republiky. V souvislosti se zvyšujícím se počtem zákazníků rozšiřujeme tým v oddělení kvality – zákaznická péče, které řeší požadavky od klientů společnosti s důrazem na zákaznickou péči, zároveň se stará o obchodní zástupce a VIP klienty. V kontaktu s klienty bude nový kolega písemně i telefonicky, nicméně z větší části se jedná o administrativní náplň práce.

U nás naleznou uplatnění jak kandidáti se zkušeností z oblasti energetiky, tak ti, kteří mají zájem tuto oblast poznat blíže.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • zpracování příchozích požadavků v souladu s postupy ve stanových lhůtách a požadované kvalitě
  • zadávání dat do interního informačního systému, případné poskytování informací
  • písemná i telefonická komunikace s klientem a partnery společnosti
  • zodpovědnost za vyřešení požadavků a spokojenost klienta
  • spolupráce s ostatními odděleními napříč celou společností

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • min. 1 rok praxe v administrativě
  • zkušenost v oblasti energetiky a znalost právního minima velmi vítána
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • pečlivost, samostatnost a proaktivní přístup
  • komunikativnost a prozákaznický přístup
  • schopnost dotahovat věci do konce

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • možnost práce na HPP
  • možnost kariérního růstu
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • pravidelné soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce (teambuilding, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, „Dny zdraví“ – od listopadu do března všem zaměstnancům k dispozici zdarma čaj, zázvor, citrón, med; Běžecké soutěže, firemní účast na Volkswagen Maratonu – hrazené startovné, tričko, atd.)
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Praha

Hledáme mladé nadšené lidi do našeho kolektivu, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Pro stabilní společnost působící v oblasti energetiky hledáme administrativního pracovníka – operátora pasivní linky pro český a slovenský trh, který přijímá hovory našich stávajících klientů, pracuje s interním systémem a vykonává další administrativu ve formě zpracovávání emailů. Nejedná se o aktivní prodej, ale o péči o naše stávající zákazníky.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • administrativa a poradenství v oblasti produktu a služeb stávající zákaznické báze společnosti
  • práce s interním systémem

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • min. SŠ vzdělání s maturitou (možnost i pro absolventy)
  • dynamickou a pozitivní osobnost s aktivním přístupem k práci
  • komunikační dovednosti
  • dobrou uživatelskou znalost práce na PC

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • know-how v oblasti administrativních dovedností
  • adaptační program a různá další školení soft i hard skills (komunikační dovednosti atd.)
  • možnost práce na HPP
  • zajímavou a pestrou práci v mladém kolektivu
  • fixní mzda + atraktivní osobní ohodnocení
  • možnost kariérního růstu, ať už horizontálně či vertikálně!!! (senior, TL či přechod na jiná oddělení)
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • pravidelné soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce (teambuilding, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, „Dny zdraví“ – od listopadu do března všem zaměstnancům k dispozici zdarma čaj, zázvor, citrón, med; Běžecké soutěže, firemní účast na Volkswagen Maratonu – hrazené startovné, tričko, atd.)
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost (a hlavně Call centrum :-) zcela výjimečnou.

Nástup je možný IHNED!!!

Praha

Pro naši dceřinou společnost hledáme mladé nadšené lidi, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Jsi akční, komunikativní, odolný/á vůči stresu a rád/a poznáváš nové věci? Tak jsi to právě Ty! Dáváme příležitost všem, co chtějí pracovat – uchazečům s praxí i bez praxe. Vážíme si Tvých zkušeností, vítáme ale i nové kolegy, kteří se chtějí učit novým věcem a rozvíjet svoje dovednosti.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • telefonická komunikace se stávajícími i s novými zákazníky
  • správa smluv v moderním partnerském portále, který získal ocenění „Projekt roku“
  • zapisování zákaznických požadavků do systému

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • výborné komunikační dovednosti a dobrou uživatelskou znalost práce na PC
  • odolnost vůči stresu
  • otevřenost novým možnostem

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • možnost práce na HPP, ale také na zkrácený úvazek
  • fixní mzda + zajímavý bonusový systém
  • možnost kariérního růstu (horizontálně i vertikálně)
  • stravenky v hodnotě 90 Kč
  • Multisport karta
  • pravidelné zaměstnanecké soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Praha

Hledáme mladé nadšené lidi do našeho kolektivu, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Společnost BOHEMIA ENERGY entity je stabilním zaměstnavatelem, který poskytuje služby v oblasti energetiky na území České a Slovenské republiky. V souvislosti se zvyšujícím se počtem zákazníků rozšiřujeme tým v oddělení 3v1 – zákaznická péče, které řeší agendu fakturací, přepisů a reklamací. U nás naleznou uplatnění jak kandidáti se zkušeností z oblasti energetiky, tak ti, kteří mají zájem tuto oblast poznat blíže.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • zpracovávání příchozích dokumentů od zákazníků
  • telefonická komunikace se zákazníkem kvůli doplnění informací (např. nekompletní nebo chybné podklady)
  • zadávání dat do interního zákaznického informačního systému
  • spolupráce s ostatními odděleními

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • pečlivost a samostatnost
  • komunikativnost a prozákaznický přístup
  • schopnost dotahovat věci do konce

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • možnost práce na HPP
  • možnost kariérního růstu
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • pravidelné zaměstnanecké soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce (teambuilding, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, „Dny zdraví“ – od listopadu do března všem zaměstnancům k dispozici zdarma čaj, zázvor, citrón, med; v letních měsících ovoce až na pracoviště, Běžecké soutěže, firemní účast na Volkswagen Maratonu – hrazené startovné, tričko, atd.)
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Praha

Hledáme mladé nadšené lidi do našeho kolektivu, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Společnost BOHEMIA ENERGY entity je stabilním zaměstnavatelem, který poskytuje služby v oblasti energetiky na území České a Slovenské republiky. V souvislosti se zvyšujícím se počtem zákazníků rozšiřujeme tým v oddělení zákaznické péče – korespondence.
U nás naleznou uplatnění jak kandidáti se zkušeností z oblasti energetiky, tak ti, kteří mají zájem tuto oblast poznat blíže.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • písemná komunikace s klienty – řešení zákaznických požadavků
  • v rámci zaškolení vyřizování příchozích hovorů od klientů
  • zpracování změn a požadavků do interních systémů
  • spolupráce s ostatními oddělení při řešení požadavků klientů

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • zkušenosti z call centra nebo administrativy min. 6 měsíců
  • znalost gramatiky českého jazyka a příjemný a kultivovaný písemný projev
  • vysoké pracovní nasazení
  • samostatnost a spolehlivost
  • týmovou spolupráci
  • empatii

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • možnost práce na HPP
  • zajímavou a pestrou práci v příjemném kolektivu
  • možnost kariérního růstu
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • flexibilní začátek pracovní doby
  • pravidelné zaměstnanecké soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce (teambuilding, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, „Dny zdraví“ – od listopadu do března všem zaměstnancům k dispozici zdarma čaj, zázvor, citrón, med; v letních měsících ovoce až na pracoviště, Běžecké soutěže, firemní účast na Volkswagen Maratonu – hrazené startovné, tričko, atd.)
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Praha

Hledáme mladé nadšené lidi do našeho kolektivu, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Hledáte dlouhodobé uplatnění u stabilního zaměstnavatele? Rád/a komunikujete s lidmi? Uvažujete o uplatnění v oblasti zákaznické péče? Pojďte pracovat k nám!
Společnost BOHEMIA ENERGY entity je stabilním zaměstnavatelem, který poskytuje služby v oblasti energetiky na území České a Slovenské republiky. U nás naleznou uplatnění jak kandidáti se zkušeností z oblasti energetiky, tak ti, kteří mají zájem tuto oblast poznat blíže.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • podpora našich energetických poradců, zejména jim budete sjednávat a plánovat schůzky s našimi stávajícími zákazníky
  • telefonické oslovování našich stávající zákazníků (nejedná se o aktivní prodej neznámým lidem)
  • práce s naším interním systémem a v případě potřeby řešení dotazů klientů

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • být proaktivní a nebát se komunikovat se zákazníky
  • praxe není třeba, ale pokud máte již zkušenost s komunikací se zákazníkem, určitě to není na škodu
  • bude se Vám hodit dobrá orientace na internetu a v mapách

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • možnost karierního růstu (jsme nový tým a rosteme – v budoucnu možnost postoupit na pozici Seniora, Team Leadera)
  • možnost práce na HPP i na DPP
  • pracovní doba dle domluvy nebo Pondělí – Čtvrtek 8:00 – 17:00; Pátek 8:00 – 15:00
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • fixní mzda + atraktivní provizní systém
  • soutěže a zajímavé firemní akce (teambuilding, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku atd.)
  • moderně vybavené pracoviště (přímo na trase metra B a C – Florenc)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemnou pracovní atmosféru, která dělá prostředí call centra zcela výjimečným

Nástup možný IHNED!!!

Výběrové řízení probíhá formou individuálního pohovoru s manažerem call centra.

Zákaznická péče
Praha

Hledáme mladé nadšené lidi na pozici Specialisty retenčních aktivit, kteří se chtějí učit novým věcem NEJEN v oblasti energetiky.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • aktivní oslovování stávajících zákazníků společnosti
  • aktivní poskytování informací a služeb zákazníkům společnosti
  • administrativa (zápis dat do systému, vyřizování e-mailů a dopisů)

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • dynamickou a pozitivní osobnost s aktivním přístupem k práci
  • výborné komunikační a prodejní dovednosti
  • dobrou uživatelskou znalost práce na PC
  • vysokou odolnost vůči stresu
  • praxe na obdobné pozici vítána

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • know-how v oblasti administrativních dovedností
  • adaptační program a různá další školení soft i hard skills (komunikační dovednosti atd.)
  • možnost práce na HPP
  • zajímavou a pestrou práci v mladém kolektivu
  • fixní mzda + atraktivní osobní ohodnocení
  • možnost kariérního růstu (horizontálně i vertikálně – v rámci CC (senior, Team Leader) i přestupu na jiná oddělení!)
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • pravidelné zaměstnanecké soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce (teambuilding, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, „Dny zdraví“ – od listopadu do března všem zaměstnancům k dispozici zdarma čaj, zázvor, citrón, med; Běžecké soutěže, firemní účast na Volkswagen Maratonu – hrazené startovné, tričko, atd.)
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost (a hlavně Telesales :-) zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Praha

Pro naši dceřinou společnost hledáme nového parťáka do týmu verifikací!

Jsi akční, komunikativní, odolný/á vůči stresu a rád/a poznáváš nové věci? Tak jsi to právě ty!

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • telefonická kontrola nových smluv se zákazníkem
  • správa smluv v moderním partnerském portále, který získal ocenění „Projekt roku“
  • zapisování zákaznických požadavků do systému
  • spolupodílení se na reportingu pro obchodní skupiny

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • vynikající komunikační dovednosti a dobrou uživatelskou znalost práce na PC
  • odolnost vůči stresu
  • otevřenost novým možnostem

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • možnost práce na HPP
  • zajímavou a pestrou práci v mladém kolektivu
  • fixní mzda + osobní ohodnocení
  • možnost kariérního růstu (horizontálně i vertikálně)
  • stravenky v hodnotě 90 Kč
  • Multisport karta
  • pravidelné zaměstnanecké soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Praha

Hledáme mladé nadšené lidi do našeho kolektivu, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Společnost BOHEMIA ENERGY entity je stabilním zaměstnavatelem, který poskytuje služby v oblasti energetiky na území České a Slovenské republiky. V souvislosti se zvyšujícím se počtem zákazníků rozšiřujeme tým v oddělení retencí (Churn tým).
U nás naleznou uplatnění jak kandidáti se zkušeností z oblasti energetiky, tak ti, kteří mají zájem tuto oblast poznat blíže.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • starost a péče o stávající zákazníky s identifikovaným rizikem možnosti podání výpovědi smlouvy či odstoupení od smlouvy
  • poskytování informací, zpracovávání zákaznických požadavků, reklamací a retenčních nabídek s cílem udržet zákazníka
  • vyřizování příchozích a odchozích hovorů na retenční lince, e-mailů a dopisů
  • administrativa (zápis dat do interních systémů), odpovědnost za zpracování požadavků na práci zejména formou kontaktní historie v interních IS (informační systém)
  • odpovědnost za procesování a uzavírání nabídek pro stávající i potenciální zákazníky (telefon, e-mail, dopis)

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • komunikační a prodejní dovednosti
  • zkušenost na obdobné pozici výhodou
  • odolnost proti stresu
  • vysoké pracovní nasazení
  • samostatnost a spolehlivost
  • zodpovědnost

Co Vám nabídneme na oplátku

  • možnost podílet se na úspěchu stabilní české firmy s jasnou vizí a strategií
  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • možnost práce na HPP
  • možnost kariérního růstu
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • pravidelné zaměstnanecké soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce (teambuilding, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, „Dny zdraví“ – od listopadu do března všem zaměstnancům k dispozici zdarma čaj, zázvor, citrón, med; v letních měsících ovoce až na pracoviště, Běžecké soutěže, firemní účast na Volkswagen Maratonu – hrazené startovné, tričko, atd.)
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Praha

PŘIDEJ SE K NÁM! Pro naši dceřinou společnost hledáme posilu!

Hledáš brigádu, kde si budeš moci flexibilně určovat pracovní dobu? Rád/a bys získal/a praxi v energetice, která Ti pomůže při hledání uplatnění po studiu? Chceš pracovat v moderním prostředí v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností?

Hledáme nové kolegy na dlouhodobou spolupráci, kteří se nebojí komunikovat se zákazníky.

Co Tě u nás čeká?

Telefonická komunikace se stávajícími zákazníky (welcome calls apod). Vše potřebné Tě naučíme. Nejedná se o aktivní oslovování nových zákazníků, či prodej produktů.

Co Ti můžeme nabídnout

Spolupráci na dohodu o provedení práce, flexibilní pracovní dobu (Po-Pá s možností volby směn – dopoledne nebo odpoledne), moderní prostředí v centru Prahy, kam si můžeš odskočit z přednášky (jen pár kroků od stanice Národní třída) a fajn kolektiv lidí, kteří Ti se vším rádi pomůžou.

Vhodné pro studenty VŠ, nástup možný IHNED!!!

Praha

Do našeho IT týmu

hledáme zkušeného kolegu pro zajištění bezproblémového chodu naší IT infrastruktury. Nabízíme velmi zajímavé prostředí s možností věci nejen řešit, ale i navrhovat a měnit. Náplní Vaší práce bude správa síťové infrastruktury včetně trvalých VPN (cca 20), převážně postavené na technologii Juniper a administrace menšího počtu Linux serverů včetně 2-nodového Oracle VM clusteru. Klademe důraz na automatizaci úloh pomocí skriptování, případně nástrojů MS Systém Center. Silně preferujeme otevřené lidi se schopností a zájmem o poznávání nových věcí, postupů a nástrojů.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • správa síťové infrastruktury společnosti postavené na platformě Juniper
  • správa a administrace Linux server (Oracle Linux a Centos) a Oracle VM clusteru (2 nody)
  • správa síťových služeb (VPN, konfigurace VLAN, DNS apod.)
  • realizace zabezpečení v síťových vrstvách (802.1x), interní sítě a private cloudu, WiFi, spolupráce s externími dodavateli a organizacemi (RIPE, hosting, public cloud etc.)
  • podpora uživatelů a řešení jejich požadavků (2 – úroveň podpory)

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • min. 2 roky praxe na pozici IT administrátora/IT technika
  • zkušenosti s prací uživatelské podpory, znalosti best-practise a procesů podpory
  • dobrá znalost prostředí Linuxu, sítí a síťování
  • zkušenost s MS System Center, Power Shell, metodikou ITIL a znalost Windows administrace výhodou
  • schopnost efektivní týmové spolupráce
  • znalost anglického jazyka na pasivní úrovni

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • adaptační program a různá další školení soft i hard skills
  • možnost práce na HPP
  • zajímavou a pestrou práci v mladém kolektivu
  • fixní mzda + osobní ohodnocení
  • možnost kariérního růstu
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • pravidelné zaměstnanecké soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce (teambuilding, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, „Dny zdraví“ – od listopadu do března všem zaměstnancům k dispozici zdarma čaj, zázvor, citrón, med; Běžecké soutěže, firemní účast na Volkswagen Maratonu – hrazené startovné, tričko, atd.)
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Praha

Hledáme mladé nadšené lidi do našeho kolektivu, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Hledáme zkušeného kolegu do našeho IT týmu pro zajištění bezproblémového chodu naší IT infrastruktury. Nabízíme velmi zajímavé prostředí s možností věci nejen řešit, ale i navrhovat a měnit. Náplní Vaší práce bude správa aplikačního portfolia pro jednu z našich obchodních skupin. Budete se podílet na implementaci a nasazení nového řešení pro podporu prodeje. V budoucnu budete odpovědný za provoz těchto systémů, budete pomáhat s jejich integrací do stávajících systémů a budete analyzovat a řídit změnové požadavky. Silně preferujeme otevřené lidi se schopností a zájmem o poznávání nových věcí, postupů a nástrojů.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • správa aplikačního portfolia pro podporu prodeje
  • zajištění integrace s ostatními systémy, pomoc s přípravou kampaní apod.
  • řízení změn v přidělené aplikační oblasti a dohled nad jejich realizací
  • podpora uživatelů a řešení jejich požadavků (2 – úroveň podpory)
  • podpora kolegů z helpdesku při řešení uživatelských incidentů a požadavků

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • min. 2 roky praxe na pozici IT analytika
  • zkušenosti s implementací podnikových systémů, případně s vývojovými projekty a jejich nasazením
  • zkušenosti s migrací dat
  • znalost SQL (alespoň pasivní)
  • zkušenosti s metodikou ITIL výhodou
  • schopnost efektivní týmové spolupráce
  • znalost anglického jazyka na pasivní úrovni

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • adaptační program a různá další školení soft i hard skills
  • možnost práce na HPP
  • zajímavou a pestrou práci v mladém kolektivu
  • fixní mzda + osobní ohodnocení
  • možnost kariérního růstu
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • pravidelné zaměstnanecké soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce (teambuilding, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, „Dny zdraví“ – od listopadu do března všem zaměstnancům k dispozici zdarma čaj, zázvor, citrón, med; Běžecké soutěže, firemní účast na Volkswagen Maratonu – hrazené startovné, tričko, atd.)
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Praha

Hledáme mladé nadšené lidi do našeho kolektivu, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Hledáme zkušeného kolegu do našeho IT týmu pro zajištění bezpečného provozu našich aplikací. Nabízíme velmi zajímavé prostředí s možností věci nejen řešit, ale i navrhovat a měnit. Náplní Vaší práce bude IT bezpečnostních a provozních  incidentů a událostí a analýza IT bezpečnosti stávajících aplikací a aplikačních řešení. Budete se podílet na tvorbě a vylepšování  bezpečnostních směrnic a postupů. Chceme, abyste konzultoval implementace aplikací i procesů a jejich uvedení v praxi z pohledu bezpečnosti. Budete odpovědný za interní bezpečnostní audit. Silně preferujeme otevřené lidi se schopností dodávat a zájmem o poznávání nových věcí, postupů a nástrojů.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • řešení IT bezpečnostních a provozních událostí
  • analýza procesní a aplikační bezpečnosti
  • návrh změn směrnic, procesů a jiných opatření ke zvýšení bezpečnosti
  • spolupráce na změnách aplikací, infrastruktury a projektech
  • podpora kolegů z IT při řešení provozních požadavků

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • minimálně 2 roky praxe na pozici IT bezpečnostního analytika nebo obdobné
  • zkušenosti s implementací bezpečnostních postupů, interním bezpečnostním auditem
  • znalost nebo povědomí o související legislativě
  • zkušenosti s penetračním testováním (ethical hacking), znalosti síťových protokolů nebo Linuxu výhodou
  • zkušenosti s metodikou ITIL výhodou
  • schopnost efektivní týmové spolupráce
  • znalost anglického jazyka na pasivní úrovni

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • adaptační program a různá další školení soft i hard skills
  • možnost práce na HPP
  • zajímavou a pestrou práci v mladém kolektivu
  • fixní mzda + osobní ohodnocení
  • možnost kariérního růstu
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • pravidelné zaměstnanecké soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce (teambuilding, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, „Dny zdraví“ – od listopadu do března všem zaměstnancům k dispozici zdarma čaj, zázvor, citrón, med; Běžecké soutěže, firemní účast na Volkswagen Maratonu – hrazené startovné, tričko, atd.)
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Praha

Hledáme mladé nadšené lidi do našeho kolektivu, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Vzhledem ke stále zvyšujícímu se objemu práce bychom rádi náš tým posílili o nového, svými znalostmi juniorního, člena, který bude našim kolegům primárně pomáhat v agendě týkající se nových kampaní.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • podpora procesů souvisejících s kampaněmi – příprava vstupních podmínek, monitorování běhu kampaně (předávání dat na CC, výstupů směrem k zákazníkům – dopisy/emaily), podpora zpracování výsledků kampaní (např. podepsaných dodatků), optimalizace existujících procesů
  • podpora v rámci životního cyklu informačních systémů dle požadavků business uživatelů a nadřízeného, konzultování požadavků businessu s vlastníky jednotlivých procesů
  • tvorba ad-hoc analýzy dat dle zadání business uživatelů a nadřízeného, identifikace uživatelských požadavků, zpracování procesního popisu a návrhu řešení atd.
  • zajišťování komunikace mezi uživateli a IT či projektem, v projektech reprezentuje pohled business uživatelů
  • zodpovědnost za správu a aktualizaci dokumentace spravovaných informačních systémů

 

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • SŠ s maturitou/VŠ vzdělání
  • komunikativnost, flexibilitu, pečlivost a ochotu učit se novým věcem
  • chuť pracovat s novými technologiemi, znalost analytických postupů, SQL a zkušenosti s procesní analýzou VÝHODOU
  • znalost práce na PC (MS OFFICE – zejména Excel)

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • adaptační program a různá další školení soft i hard skills
  • možnost práce na HPP
  • zajímavou a pestrou práci v mladém kolektivu
  • fixní mzda + osobní ohodnocení
  • možnost kariérního růstu
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • pravidelné zaměstnanecké soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce (teambuilding, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, „Dny zdraví“ – od listopadu do března všem zaměstnancům k dispozici zdarma čaj, zázvor, citrón, med; Běžecké soutěže, firemní účast na Volkswagen Maratonu – hrazené startovné, tričko, atd.)
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Praha

Chcete získat praxi v IT a hledáte částečný úvazek nebo brigádu?

Společnost BOHEMIA ENERGY entity s.r.o., obchodník s elektřinou a plynem sídlící na Praze 1 (naproti Bilé Labuti), hledá brigádníky na letní měsíce případně i dlouhodobou spolupráci do oddělení IT – PROVOZ.

Fin. ohodnocení: 100,- Kč/hod.

Místo výkonu práce: Na Poříčí 24-26, Praha 1

Úvazek/pracovní doba: flexibilní (min. 2-3 dny v týdnu)

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • aktualizace a vedení evidence IT vybavení
  • instalace a konfigurace koncových stanic s OS Windows
  • instalace a konfigurace aplikací
  • čištění počítačů, zajištění servisu
  • řešení požadavků uživatelů

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • pokročilá znalost operačních systémů Windows XP, Windows 7, Windows 8
  • dobrou znalost HW a SW
  • organizační schopnosti, manuální zručnost
  • samostatnost, pečlivost a spolehlivost
  • ochotu a schopnost učit se nové věci
  • příjemné a vstřícné vystupování, nekonfliktnost

V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis v českém jazyce společně s časovými možnostmi.

Nástup možný IHNED!!!

Praha

Hledáme mladé nadšené lidi do našeho kolektivu, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Pozice junior controller je organizačně začleněna pod současného seniorního controllera. Tato pozice je profilem vhodná pro kandidáty se zájmem rozvíjet svoji kariéru ve firemních financích a díky širokému záběru činností je možné nahlédnout do velkého množství oblastí ve velké a finančně stabilní skupině společností. Vhodný kandidát nemusí mít přímou zkušenost z firemního controllingu, hlavním kritériem pro úspěšného kandidáta je schopnost/zájem o práci a způsob jakým přemýšlí o úkolech a řešeních, které mají reálný dopad na chod společnosti.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  •  samostatná zodpovědnost za přidělené oblasti působnosti (dohled a podpora obchodních sítí, …)
  • spolupráce na projektech celého oddělení (audit, due diligence nových společností, rozvoj zákaznického systému, …)
  • spolupráce při zpracování měsíční a roční účetní závěrky
  • práce s velkými objemy dat, jejich vyhodnocování a dávání do souvislostí
  • reporting, budgeting, cash-flow
  • provádění ad-hoc analýz, úpravy současných procesů a postupů
  • podpora managementu

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • přátelská a komunikativní osobnost, schopná pracovat v týmu
  • VŠ vzdělání ekonomického směru – ideálně podniková ekonomika a účetnictví
  • schopnost komunikace a prezentace výsledků
  • analytické schopnosti, zaměření na detail
  • pozice je vhodná i pro absolventy, praxe na obdobné pozici je však velkou výhodou
  • znalost principů českého účetnictví
  • pokročilá znalost MS Office – zejména Excel (funkce SVYHLEDAT, SUMIF, kontingenční tabulky apod.) – bude ověřeno testem!!!
  • proaktivní přístup k řešení problémů a zadaných úkolů
  • chuť se učit novým věcem

Co Vám nabídneme na oplátku

  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • adaptační program a různá další školení soft i hard skills
  • možnost práce na HPP
  • fixní mzda + osobní ohodnocení
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro Vás i možnost zřízení doprovodné karty pro Vaše rodinné příslušníky, kamarády etc.)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • pravidelné soutěže o hodnotné ceny
  • firemní akce
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Praha

Hledáme mladé nadšené lidi do našeho kolektivu, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Máte zkušenosti ze zákaznické péče? Baví Vás předávat své zkušenosti a znalosti ostatním? Chcete se dál rozvíjet v organizaci školení a tréninků? Pak nabízíme příležitost přímo pro Vás!
Hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á se bude podílet na vzdělávání a rozvoji našich kolegů zejména ze zákaznické péče.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • příprava a vedení školení a tréninků (produkt, komunikace)
  • poskytování zpětné vazby zaměstnancům a jejich nadřízeným
  • aktivní spolupráce s ostatními odděleními na rozvoji zaměstnanců
  • spolupráce na dalších projektech oddělení vzdělávání a rozvoje

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • zkušenosti ze školení a tréninku zaměstnanců
  • zkušenosti ze zákaznické péče, ideálně praxe z call centra velkou výhodou
  • výborné prezentační dovednosti
  • samostatnost a organizační talent
  • flexibilita a proklientský přístup
  • ochota vzdělávat ostatní i sám sebe

Co Vám nabídneme na oplátku

  • možnost pro další profesní rozvoj
  • zajímavou a pestrou práci v pohodovém týmu
  • know-how v oblasti energetiky
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády)
  • program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • firemní akce (teambuilding, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, běžecké soutěže atd.)
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost zcela výjimečnou

Nástup možný IHNED!!!

Příběhy zaměstnanců

Můj první pracovní poměr začal právě ve společnosti Bohemia Energy. Ačkoliv jsem již předtím měla zkušenost jako brigádnice na pozici operátorky, teprve tady jsem se naučila správným komunikačním technikám a zákaznické péči. Během mého působení ve společnosti jsem prošla řadou zajímavých vzdělávacích programů, které mi pomohly nejen v práci, ale také v osobním životě.

Své zkušenosti a získané znalosti mám možnost na zákaznické péči předávat svým kolegům, což mě velice naplňuje. Jsem ráda s lidmi a musím říct, že mezi kolegy jsem si našla i nové přátelé. Cením si toho, že se s nimi mohu setkávat také na akcích organizovaných zaměstnavatelem.

Z pozice IT helpdesk operátora jsem zodpovědný za řešení IT požadavků svých kolegů napříč celou společností.
Do společnosti jsem nastoupil v roce 2012 do oddělení aktivního call centra. Díky této zkušenosti mohu pro svoji práci využít know-how, které jsem získal v roli běžného uživatele firemního softwaru, a následně ho dále rozvíjet. Nabídku přechodu na jinou pozici, v rámci interních výběrových řízení, jsem vnímal jako možnost dalšího rozvoje získaných zkušeností a příležitost pracovat v oboru, který je zároveň mým koníčkem.

Součástí týmu naší společnosti jsem se stal ještě při studiu vysoké školy v roce 2008. Tehdy se společnost profilovala jako malá rodinná firma, ze které se díky své dravosti stal největší alternativní dodavatel energií u nás. I po sedmi letech se společnost stále rozvíjí, a to zejména díky neustálému vývoji trhu. Velmi si vážím profesionálního přístupu svých kolegů a v neposlední řadě firemního prostředí, ve kterém jako kolektiv pracujeme.