Kariéra

Přidejte se k našemu týmu

Proč se stát členem týmu Bohemia Energy

Chceme být nejlepší v tom, co děláme, a proto potřebujeme mít správné lidi na správných místech. V Bohemia Energy usilujeme nejen o rozvoj svého podnikání a svých zaměstnanců, ale i o podporu znevýhodněných spoluobčanů (zejména dětí). Zaměstnanci jsou tvůrci našeho úspěchu a děláme vše proto, abychom vytvořili atmosféru přátelské firemní kultury, která posiluje motivaci a oceňuje osobní iniciativu každého jednotlivce. Nejsme svázáni interními pravidly nadnárodních firem a každý z nás se může podílet na změnách, které vedou jak ke spokojenému zákazníkovi, tak ke spokojenému zaměstnanci.

Rádi mezi sebou přivítáme i absolventy bez praxe, kteří chtějí nastartovat svou kariéru. Jste maminka nebo tatínek po rodičovské dovolené a nedaří se vám najít práci? V rámci oddělení zákaznické péče vám můžeme nabídnout částečný pracovní úvazek, který vám umožní lépe sladit soukromý a pracovní život.

   Poznejte Bohemia Energy na PROUDLY

Podmínky ochrany osobních údajů pro uchazeče

Nabídka pracovních míst

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1,2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

Na naši centrálu na Praze 1 hledáme slovenské nebo české nováčky, kteří hledají práci, která je bude naplňovat. Pomáhat našim zákazníkům a poskytovat jim levné, efektivní a jednoduché řešení, je naším hlavním úkolem a zatím se nám to daří :-)

Pokud hledáte společnost, kde lidský přístup, dobrá nálada a příjemné moderní prostředí je samozřejmostí, přidejte se k nám a poznejte naši rodinnou atmosféru!

Jsme skvěle připraveni také na absolventy bez zkušeností. Náš interní lektorský tým Vás vše potřebné naučí v rámci rozsáhlého vstupního energetické školení i Vám na míru sestavených individuálních školení – př. komunikační dovednosti, asertivita, produktová školení aj.

Co Vás u nás čeká?

  • budete vyřizovat požadavky našich zákazníků (např. dotazy k vyúčtování, změny záloh, změny osobních údajů, pomoc s vyplňováním formulářů aj.) – nejčastěji telefonicky
  • práce v interním systému
  • v případě nižšího vytížení linky budete vyřizovat dotazy klientů také písemně
  • spolupráce s ostatními odděleními společnosti – přeposílání požadavků k dořešení atd.

Nejedná se o prodejní pozici. Prodej u nás zajišťují jiná oddělení.

Jak si Vás představujeme?

  • zvládáte práci na počítači
  • mluvíte perfektně česky nebo slovensky
  • baví Vás učit se nové věci
  • jste komunikativní
  • upřednostňujete přátelský a proklientský přístup a nebojíte se výzev :-)

A co Vám za to nabízíme?

  • po zapracování si můžete vydělat až 35.000 Kč měsíčně – a už během zkušební doby si při plném úvazku přijdete na 25.000 Kč
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • během jedné směny odpracujete celkem 7,5 hodiny a zaplatíme Vám navíc i 35 minut přestávky na oddych
  • získáte pracovní smlouvu ve stabilní a rozvíjející se firmě s dlouhodobou perspektivou
  • v práci máte k dispozici moderní kuchyňku včetně drobného občerstvení
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10.000 Kč
  • energii dočerpáte v naší firemní kavárně
  • pravidelně soutěžíme o atraktivní ceny
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • postaráme se o Vaše děti – letní příměstské tábory, Dětský den, Mikulášská besídka aj.
  • budete pracovat v novém, moderním, čistém a klimatizovaném prostředí v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • budeme Vám vyplácet pravidelně mzdu nejpozději do 10. dne v měsíci
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst – v rámci týmu nebo celé společnosti

Výběrové řízení bude probíhat formou individuálního pohovoru s personalistou. Během výběrového řízení Vám firmu představíme a ukážeme Vám Vaše budoucí pracoviště.

Nástup je možný 2.1.2019 nebo 4.2.2019.

Praha

Pro dceřinou společnost, která spadá přímo pod Bohemia Energy, hledáme nové české i slovenské kolegy.

Jste akční, komunikativní, odolný/á vůči stresu a rád/a poznáváš nové věci? Dáváme příležitost všem, co chtějí pracovat – uchazečům s praxí i bez praxe. Vážíme si Vašich zkušeností, vítáme ale i nové kolegy, kteří se chtějí učit novým věcem a rozvíjet svoje dovednosti.

Váháte, jestli byste to zvládl/a? I s takovou variantou počítáme a proto máme pro Vás připraveno hned několik pozic dle obtížnosti. Kariérní postup máme propracovaný a záleží jen na Vás, kam se budete chtít posunout!

Co Vás u nás čeká?

  • telefonická komunikace se stávajícími zákazníky (žádné “studené kontakty”)

Vybrat si můžete z těchto činností:

  • uvítací hovory – tzv. welcome calls
  • verifikační hovory (ověřování)
  • řešení prologancí (prodlužování smluv)
  • řešení změn dodavatele

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás komunikovat se zákazníky, jste týmový hráč, ale dokážete pracovat i samostatně.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte výborné komunikační dovednosti
  • jste odolný/á vůči stresu, nic Vás nerozhodí
  • jste otevřen/a novým možnostem
  • praxe na obdobné pozici není podmínkou, ale spíše výhodou

A co Vám za to nabízíme?

  • pevnou pracovní dobu
  • pestrou a různorodou práci v týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů
  • 1 jídlo denně zdarma přímo v jídelně na pracovišti
  • Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v nově zrekonstruované moderní budově přímo na metru B – Kolbenova
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1,2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

V současnosti hledáme nováčka do týmu specialistů, kteří zajišťují agendu přepisů odběrných míst. Hledáme šikovné kolegy, které baví administrativa v kombinaci se zákaznickou péčí, mají zájem učit se nové věci a přicházet se svými nápady. Pozice je určena jak kandidátům se zkušenostmi, tak absolventům.

Co budete u nás dělat?

  • přijímat požadavky od zákazníků týkající se přepisu odběrného místa (např. z důvodu stěhování)
  • zpracovávat a kontrolovat dokumenty od zákazníků
  • zadávat údaje z dokumentů do interního informačního systému
  • telefonicky komunikovat se zákazníkem (např. kvůli doplnění informací)
  • spolupracovat s ostatními odděleními napříč firmou

Jak si Vás představujeme?

  • baví Vás komunikace se zákazníkem
  • jste pečliví a dotahujete věci do konce
  • umíte pracovat ve Wordu a Excelu
  • logicky uvažujete
  • můžete být i čerstvý absolvent – všechno Vás rádi naučíme :)

A co Vám za to nabízíme?

  • začátek a konec pracovní doby si určujete sami
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • energii dočerpáte v naší firemní kavárně
  • pravidelně soutěžíme o atraktivní ceny
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1,2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

Tým IT Provoz spravuje infrastrukturu pro všechny firmy skupiny Bohemia Energy. Aktuálně se o ni stará sedm kolegů. Zodpovídají za sítě, servery, pracují s technologiemi Windows a Linux, nakupují software, licence a hardware.

Aktuálně hledáme nového člena týmu, který bude odborně pečovat o síťovou infrastrukturu a její hladký chod. Jsme otevřeni zkušeným profíkům i středně zkušeným kandidátům, kteří se rádi některou z námi používaných technologií doučí.

Co budete na pozici administrátora dělat?

spravovat a rozvíjet síťovou infrastrukturu a služby (VPN, VLAN, DNS, 802.1x apod.)

zajišťovat administraci routerů, switchů, firewallu, wi-fi na pokročilé úrovni (Cisco, Juniper, Checkpoint)

zodpovídat za bezproblémový chod našich datacenter a poboček z pohledu síťové infrastruktury

monitorovat a zálohovat data ze svěřené oblasti

vést a aktualizovat dokumentaci (síťová topologie, instalační manuály, plány obnovy apod.)

plánovat a koordinovat změny sítě

podílet se na zajištění plynulého a bezpečného provozu IT služeb

Jak si Vás představujeme?

znáte:

  • počítačové sítě LAN, WAN
  • síťové protokoly (DNS/DHCP)
  • alespoň základy síťové bezpečnosti a infrastruktury

máte praxi se síťovou infrastrukturou

výhodu získáte s certifikátem CCNA

chcete se dál zdokonalovat a používat nejnovější technologie

umíte vstřícně komunikovat s uživateli

máte smysl pro detail

jste v práci zodpovědní a dotahujete úkoly do konce

A co Vám za to nabízíme?

práci s nejmodernějšími technologiemi, do kterých neustále investujeme

pohodové vztahy v týmu

možnost dál se profesně rozvíjet a vzdělávat se v oboru

klidnou kancelář, kde se kolegové snaží vzájemně se nerušit

dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce

každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie

dotujeme kartu MultiSport – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády

ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa

užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže

v práci máte k dispozici občerstvení

budete pracovat v moderních prostorách v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1,2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

Tým IT HelpDesk má aktuálně osm členů, kteří se starají o ICT vybavení společnosti a řeší požadavky zaměstnanců. A právě teď tým rozšiřujeme, abychom na ně mohli reagovat rychleji.

Co budete u nás dělat?

  • Aktivně komunikovat se zaměstnanci a poskytovat jim technickou podporu.
  • Analyzovat a řešit incidenty či požadavky zadané v Service Desk nástroji.
  • Spravovat na dálku a zajišťovat administraci počítačových stanic zaměstnanců – jedná se o instalaci, konfiguraci a údržbu.
  • Zajišťovat servis hardwaru.
  • Instalovat systémové a programové vybavení.
  • Konfigurovat služební mobily – nastavovat, spravovat a připojovat je.
  • Připravovat manuály pro uživatele.

Jak si Vás představujeme?

  • Máte min. SŠ s maturitou zaměřenou na IT nebo odpovídající praxi a znalosti v dané oblasti.
  • Ovládáte správu operačních systémů Microsoft Windows 7, 10 a správu MS Office.
  • Pokud máte z praxi v uživatelské podpoře, s provozem, procesy (ITIL) a nástroji Service Desk, získáte výhodu před ostatními uchazeči.
  • Zajímáte se o IT novinky.
  • Baví Vás komunikovat s lidmi, snažíte se hledat nová řešení, dokončujete své úkoly.

A co Vám za to nabízíme?

  • Nastartování kariéry v IT.
  • Práci v mladém týmu s pohodovými vztahy.
  • Šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst.
  • Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.
  • Dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den.
  • Každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie.
  • Dotujeme kartu MultiSport – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády.
  • Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro vás a další 3 odběrná místa.
  • Za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 korun.
  • Užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže.
  • V práci máte k dispozici občerstvení.
  • Budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu.
Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1,2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

Naše IT oddělení má přibližně padesát pracovníků. Společně se stará o hladký chod veškerého ICT vybavení zaměstnanců, systémů, aplikací, serverů, infrastruktury atd. Ve firmě používáme přibližně dvě stě aplikací, které potřebují mít sjednocené číselníky. Tuto úlohu zajišťuje aplikace na jejich centrální správu – Master Data Services (MDS). Hledáme šikovného juniora se znalostí SQL, který by se staral o tuto důležitou aplikaci a pomohl ji rozvíjet.

Co budete u nás dělat?

Spravovat aplikaci Master Data Services (MDS), založenou na Microsoft technologiích.

Ve spolupráci s ostatními odděleními udržovat data aktuální, především formou automatických aktualizací ze zdrojových systémů.

Přiřazovat práva uživatelů, spravovat číselníky (např. ceníky, seznam zaměstnanců, stavy smluv, seznam dodavatelů apod.)

Zálohovat data, komunikovat s dodavatelem, který MDS spravuje po technické stránce.

Postupovat podle metodiky master data managementu a vyžadovat její dodržování po ostatních uživatelích.

Plnit číselníky na základě uložených SQL procedur, připravovat SQL dotazy a view (základní struktura je již dobře známá a jde o její opakované využití).

Udržovat dokumentaci týkající se master data v nástroji Enterprise Architect.

Postupně se seznamovat i s dalšími systémy ve firmě, které poskytují a zároveň čerpají data z MDS.

Jak si Vás představujeme?

Minimálně SŠ vzdělání v IT oblasti.

Máte předchozí krátkou praxi v IT, ideálně na juniorních pozicích aplikačního správce nebo SQL vývojáře.

Ovládáte SQL na mírně pokročilé úrovni – funkce SELECT, INSERT, stored procedure, view apod.

Získáte výhodu před ostatními uchazeči, pokud máte zkušenosti s master data managementem nebo s nástroji Enterprise Architect a jazyky UML/Archimate.

Jste schopni komunikovat s různými typy lidí napříč společností.

Máte samostatný přístup k práci a jste ochotni udělat i něco navíc nad rámec zadání úkolu.

A co Vám za to nabízíme?

Nastartování kariéry v zajímavém odvětví master data management.

Práci v mladém týmu s pohodovými vztahy.

Šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst.

Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.

Dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den.

Každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie.

Dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády.

Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro vás a další 3 odběrná místa.

Za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč.

Užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže.

V práci máte k dispozici občerstvení.

Budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu.

 

 

Nástup možný dle dohody.

Příběhy zaměstnanců

V Bohemia Energy jsem svoji kariéru začala. Nastoupila jsem jen se zkušeností z brigády v jiném call centru. Až tady jsem se naučila, jak se zákazníky komunikovat, jak se jim věnovat, aby byli spokojení. A řada tréninků mi pomohla v práci i v osobním životě. Práce s lidmi mě baví, těší mě, když jim pomůžu vyřešit to, co potřebují. V týmu si rozumíme a mezi kolegy jsem si našla i nové kamarády. A všichni milujeme firemní akce, které pro nás firma organizuje.

Řeším IT požadavky svých kolegů, které souvisí s firemními systémy a aplikacemi. Na této pozici jsem ale nezačínal. Před pěti lety jsem nastoupil jako operátor pro odchozí hovory. Díky této zkušenosti teď vím, co kolegové potřebují. Interní přestup vnímám jako výbornou možnost propojit zkušenosti s firemními systémy a koníček, kterým pro mě IT je.

Součástí Bohemia Energy jsem se stal už během vysoké školy v roce 2008, kdy se společnost profilovala jako malá rodinná firma. Postupně se díky své dravosti stala největším alternativním dodavatelem energií v Česku. A dál se rozvíjí a roste. Moc si tady vážím profesionality kolegů, příjemné atmosféry a dobrých vztahů, které v Bohemia Energy máme.