Kariéra

Staňte se součástí našeho týmu profesionálů

Proč se stát členem týmu Bohemia Energy

Chceme být nejlepší v tom, co děláme, a proto potřebujeme mít správné lidi na správných místech. V Bohemia Energy usilujeme nejen o rozvoj svého podnikání a svých zaměstnanců, ale i o podporu znevýhodněných spoluobčanů (zejména dětí). Zaměstnanci jsou tvůrci našeho úspěchu a děláme vše proto, abychom vytvořili atmosféru přátelské firemní kultury, která posiluje motivaci a oceňuje osobní iniciativu každého jednotlivce. Nejsme svázáni interními pravidly nadnárodních firem a každý z nás se může podílet na změnách, které vedou jak ke spokojenému zákazníkovi, tak ke spokojenému zaměstnanci.

Rádi mezi sebou přivítáme i absolventy bez praxe, kteří chtějí nastartovat svou kariéru. Jste maminka nebo tatínek po rodičovské dovolené a nedaří se vám najít práci? V rámci oddělení zákaznické péče vám můžeme nabídnout částečný pracovní úvazek, který vám umožní lépe sladit soukromý a pracovní život.

Volná místa

Proces výběrového řízení

Chcete se k nám přidat? V tom případě stačí zaslat životopis spolu s motivačním dopisem a informací, o jakou pozici máte zájem. Následně očekávejte v nejbližších dnech telefonát, případně e-mail od naší personalistky, která vás bude informovat o dalším postupu.

Uchazeče vybíráme dvojím způsobem:

  1. Individuálním pohovorem
  2. Assessment centrem

Příběhy našich zaměstnanců

Můj první pracovní poměr začal právě ve společnosti Bohemia Energy. Ačkoliv jsem již předtím měla zkušenost jako brigádnice na pozici operátorky, teprve tady jsem se naučila správným komunikačním technikám a zákaznické péči. Během mého působení ve společnosti jsem prošla řadou zajímavých vzdělávacích programů, které mi pomohly nejen v práci, ale také v osobním životě.

Své zkušenosti a získané znalosti mám možnost na zákaznické péči předávat svým kolegům, což mě velice naplňuje. Jsem ráda s lidmi a musím říct, že mezi kolegy jsem si našla i nové přátelé. Cením si toho, že se s nimi mohu setkávat také na akcích organizovaných zaměstnavatelem.

Z pozice IT helpdesk operátora jsem zodpovědný za řešení IT požadavků svých kolegů napříč celou společností.
Do společnosti jsem nastoupil v roce 2012 do oddělení aktivního call centra. Díky této zkušenosti mohu pro svoji práci využít know-how, které jsem získal v roli běžného uživatele firemního softwaru, a následně ho dále rozvíjet. Nabídku přechodu na jinou pozici, v rámci interních výběrových řízení, jsem vnímal jako možnost dalšího rozvoje získaných zkušeností a příležitost pracovat v oboru, který je zároveň mým koníčkem.

Součástí týmu naší společnosti jsem se stal ještě při studiu vysoké školy v roce 2008. Tehdy se společnost profilovala jako malá rodinná firma, ze které se díky své dravosti stal největší alternativní dodavatel energií u nás. I po sedmi letech se společnost stále rozvíjí, a to zejména díky neustálému vývoji trhu. Velmi si vážím profesionálního přístupu svých kolegů a v neposlední řadě firemního prostředí, ve kterém jako kolektiv pracujeme.