Kariéra

Staňte se součástí našeho týmu profesionálů

Proč se stát členem týmu Bohemia Energy

Chceme být nejlepší v tom, co děláme, a proto potřebujeme mít správné lidi na správných místech. V Bohemia Energy usilujeme nejen o rozvoj svého podnikání a svých zaměstnanců, ale i o podporu znevýhodněných spoluobčanů (zejména dětí). Zaměstnanci jsou tvůrci našeho úspěchu a děláme vše proto, abychom vytvořili atmosféru přátelské firemní kultury, která posiluje motivaci a oceňuje osobní iniciativu každého jednotlivce. Nejsme svázáni interními pravidly nadnárodních firem a každý z nás se může podílet na změnách, které vedou jak ke spokojenému zákazníkovi, tak ke spokojenému zaměstnanci.

Rádi mezi sebou přivítáme i absolventy bez praxe, kteří chtějí nastartovat svou kariéru. Jste maminka nebo tatínek po rodičovské dovolené a nedaří se vám najít práci? V rámci oddělení zákaznické péče vám můžeme nabídnout částečný pracovní úvazek, který vám umožní lépe sladit soukromý a pracovní život.

Nabídka pracovních míst

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Naším cílem je poskytovat naším zákazníkům perfektní servis, a proto jsou v našem systému zákaznické péče nepostradatelní právě kolegové ze zákaznického centra, kteří se věnují každému klientovi individuálně dle jeho potřeb.

Tato pozice je pro Vás vhodná, pokud:

  • rádi komunikujete se zákazníky a vyřizujete jejich požadavky ke spokojenosti všech
  • jste čerstvým absolventem nebo máte již máte praxi v oblasti zákaznické péče
  • se nebojíte výzev, překážek a dokážete situace řešit s “chladnou hlavou”
  • hledáte stabilní zaměstnání, super tým mladých lidí s lidským přístupem a férovým jednáním
  • hledáte zaměstnavatele, kde jsou a vždy budou vítány změny k lepšímu, kde Váš názor má váhu a kde se podílíte na úspěchu celé společnosti

Co Vás u nás čeká?

  • odborná a reprezentativní přímá obsluha zákazníka v pobočce společnosti
  • poskytování informací, samostatné zpracovávání dotazů a požadavků zákazníků v souladu s interními postupy
  • administrativní agenda spojená s provozem
  • zpracování požadavků zákazníků doručených emailem, dopisem nebo přes webovou kancelář
  • spolupráce s ostatními odděleními při řešení požadavků zákazníků
  • práce s naším interním systémem

Jak si Vás představujeme?

  • měl/a byste být empatický/á, vstřícný/á a odolný/á vůči stresu
  • důležitá je také pečlivost, reprezentativní vzhled a chování
  • zvládnete to, pokud budete samostatný/á, ale zároveň také platným členem týmu
  • měl/a byste zvládat práci na PC na uživatelské úrovni

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • pracovní doba dle provozní doby zákaznického centra – zkrácené pátky
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Je pro Vás zákazník na prvním místě? Máte zájem budovat a zlepšovat zákaznickou péči prostřednictvím individuálních řešení? Nebojíte se porušovat pracovní postupy? Pokud ano, potom budete skvělou posilou do našeho VIP týmu.

Co Vás u nás čeká?

  • vyřizování individuálních požadavků zákazníka mimo běžné pracovní postupy
  • vyhledávání příležitostí pro zlepšení zákaznické zkušenosti
  • podílení se na změnách k lepšímu a budování zákaznické péče
  • s klienty budete komunikovat telefonicky i písemně
  • spolupráce na projektech napříč celou společností

Jak si Vás představujeme?

  • baví Vás práce v týmu
  • rád/a sdělujete dobré zprávy
  • chcete se podílet na změnách ve společnosti
  • přistupujete ke své práci aktivně a zodpovědně
  • máte zkušeností s prací na počítači
  • zároveň uvítáme i zkušenosti v energetice a zákaznické péči, ale není podmínkou

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

A také jim chceme poskytovat perfektní servis. Proto jsou v našem systému zákaznické péče nepostradatelní právě kolegové ze zákaznické linky. Každému klientovi se totiž věnují individuálně podle jeho potřeb.

Pokud je Vám blízký profesionální, ale zároveň lidský přístup k zákazníkům, pak určitě zapadnete mezi nás. A stejně lidsky a férově se chováme i k zaměstnancům. Pracovat budete v prima týmu, na který se můžete spolehnout.

Co Vás u nás čeká?

  • vyřizování požadavků zákazníků (např. dotazy k vyúčtování, změny záloh, změny osobních údajů) – nejčastěji po telefonu telefonicky, občas písemně
  • zadávání a aktualizace údajů o klientech v interním systému
  • vyřizování administrativy spojené s požadavky zákazníků – například tisknout plán záloh

POZOR: Nejedná se o aktivní oslovování zákazníků ani o prodej produktů (o ten se u nás stará jiné oddělení).

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás pomáhat zákazníkům s jejich požadavky, máte chuť dozvědět se, jak v Česku funguje energetika, a dokážete věci dotahovat do konce.

Určitě pomůže, pokud:

  • umíte pracovat na počítači
  • mluvíte perfektně česky nebo slovensky
  • jste samostatní
  • máte předchozí zkušenost s péčí o zákazníky – není to ale podmínka

A co Vám za to nabízíme?

  • po zapracování si můžete vydělat až 33 000 Kč měsíčně – z toho fixní mzda představuje 20 000 Kč
  • během jedné směny odpracujete celkem 7,5 hodiny a zaplatíme Vám i 35 minut přestávky na oddych
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody. V rámci výběrového řízení vám představíme firmu a budete mít i možnost prohlédnout si své budoucí pracoviště.

Praha

Pro dceřinou společnost, která spadá přímo pod Bohemia Energy, hledáme nové české i slovenské kolegy.

Jste akční, komunikativní, odolný/á vůči stresu a rád/a poznáváš nové věci? Dáváme příležitost všem, co chtějí pracovat – uchazečům s praxí i bez praxe. Vážíme si Vašich zkušeností, vítáme ale i nové kolegy, kteří se chtějí učit novým věcem a rozvíjet svoje dovednosti.

Váháte, jestli byste to zvládl/a? I s takovou variantou počítáme a proto máme pro Vás připraveno hned několik pozic dle obtížnosti. Kariérní postup máme propracovaný a záleží jen na Vás, kam se budete chtít posunout!

Co Vás u nás čeká?

  • telefonická komunikace se stávajícími zákazníky (žádné “studené kontakty”)

Vybrat si můžete z těchto činností:

  • uvítací hovory – tzv. welcome calls
  • verifikační hovory (ověřování)
  • řešení prologancí (prodlužování smluv)
  • řešení změn dodavatele

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás komunikovat se zákazníky, jste týmový hráč, ale dokážete pracovat i samostatně.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte výborné komunikační dovednosti
  • jste odolný/á vůči stresu, nic Vás nerozhodí
  • jste otevřen/a novým možnostem
  • praxe na obdobné pozici není podmínkou, ale spíše výhodou

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • pestrou a různorodou práci v týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů
  • 1 jídlo denně zdarma přímo v jídelně na pracovišti
  • Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v nově zrekonstruované moderní budově přímo na metru B – Kolbenova
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Oddělení storen zajišťuje administrativní agendu spojenou se stornovanými a ukončenými smlouvami se zákazníky. Hledáme nové šikovné kolegy, kteří by posílili stávající tým. Pracovní náplň na této pozici zahrnuje zejména zpracování dat v interním systému a v MS Excel a písemnou komunikaci s distributory.

Co Vás u nás čeká?

  • zpracování administrativní agendy spojené s výpověďmi zákazníků
  • zpracování dat v MS Excel
  • písemná komunikace s distributorem, v menší míře i se zákazníkem
  • práce s interním systémem
  • spolupráce s ostatními odděleními napříč celou společností

Jak si Vás představujeme?

Pozice je určena jak kandidátům se zkušenostmi, tak absolventům.

Určitě pomůže, pokud:

  • umíte dobře pracovat v MS Excel
  • máte předchozí zkušenost s administrativní agendou (ideálně se zpracováním zákaznických smluv)
  • baví Vás řešit problémy a dotahovat věci do konce
  • baví Vás práce ve větším týmu, se kterým sdílíte informace

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současnosti rozšiřujeme tým specialistů přepisů odběrných míst v oddělení 3v1, pod které spadá agenda fakturací, přepisů a reklamací. Hledáme šikovné kolegy, které baví administrativa v kombinaci se zákaznickou péčí, mají zájem učit se nové věci a přicházet se svými nápady. Pozice je určena jak kandidátům se zkušenostmi, tak absolventům.

Co Vás u nás čeká?

  • příjem požadavků od zákazníků se zájmem o přepis odběrného místa (např. z důvodu stěhování)
  • zpracování a kontrola dokumentů od zákazníků
  • zadávání údajů z dokumentů do interního zákaznického informačního systému
  • telefonická komunikace se zákazníkem (např. kvůli doplnění informací)
  • spolupráce s ostatními odděleními

Jak si Vás představujeme?

  • baví Vás komunikace se zákazníkem
  • jste pečliví a dotahujete věci do konce
  • dobře znáte Word a Excel
  • logicky uvažujete
  • můžete být i čerstvý absolvent – všechno Vás naučíme

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současnosti rozšiřujeme tým specialistů fakturace v oddělení 3v1, pod které spadá agenda fakturací, přepisů a reklamací. 

Co Vás u nás čeká?

  • vystavování faktur koncovým zákazníkům v našem interním systému
  • zpracování individuálních požadavků na fakturaci
  • péče o další přidělenou agendu v rámci fakturace (např. samoodečty)
  • komunikace s provozovateli distribuční soustavy
  • spolupráce s ostatními odděleními

Jak si Vás představujeme?

Hledáme usměvavé kolegy, kteří mají zájem učit se nové věci a přicházet se svými nápady.

Určitě pomůže, pokud:

  • umíte velmi dobře pracovat v MS Excel
  • ideálně již máte předchozí zkušenost s fakturací nebo podobnou agendou
  • Vás baví řešit problémy a dotahovat věci do konce
  • práce s čísly je pro Vás zábavou
  • máte smysl pro humor – bez toho se v týmu fakturací neobejdete

 

Co za to?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Oddělení retencí má na starosti péči o stávající zákazníky s identifikovaným rizikem možnosti podání výpovědi smlouvy či odstoupení od smlouvy. V současnosti rozšiřujeme administrativní tým pro toto oddělení.

Co Vás u nás čeká?

  • příprava smluv a dalších dokumentů
  • kontrola příchozích dokumentů od zákazníků
  • zadávání nových údajů do interního systému
  • administrativní podpora obchodního týmu
  • tvorba evidencí a reportů
  • komunikace a spolupráce s ostatními odděleními

Jak si Vás představujeme?

Hledáme kolegy, které by bavila administrativa a práce s tabulkami v MS Excel. Pokud neradi telefonujete, nevadí – kontakt se zákazníkem zajišťují jiné týmy. Nejedná se o prodejní pozici.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte kultivovaný mluvený i písemný projev
  • dokážete věci dávat do souvislostí a logicky při tom přemýšlet
  • máte smysl pro detail
  • jste pečlivý/á a dokážete pracovat samostatně
  • máte velmi dobrou uživatelskou znalost MS Office (primárně Word, Excel – otestujeme při pohovoru – formátování, filtrování, duplicity atd.)

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současné době hledáme posily do týmu, který se stará o sjednávání schůzek pro naše energetické poradce, kteří pomáhají stávajícím klientům společnosti významně ušetřit finanční prostředky v závislosti na spotřebě energií.

Co Vás u nás čeká?

  • podpora našich energetických poradců, zejména jim budete sjednávat a plánovat schůzky s našimi stávajícími zákazníky
  • telefonické oslovování našich stávající zákazníků (nejedná se o aktivní prodej neznámým lidem)
  • práce s naším interním systémem a v případě potřeby řešení dotazů klientů

Jak si Vás představujeme?

  • měl/a byste být proaktivní a nebát se komunikovat se zákazníky
  • praxe není třeba, ale pokud máte již zkušenost s komunikací se zákazníkem, určitě to není na škodu
  • bude se Vám hodit dobrá orientace na internetu a v mapách

A co Vám za to nabídneme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu  ve firmě s dlouhodobou perspektivou, u této pozice nabízíme ale také možnost pracovat na dohodu o provedení práce
  • pracovní dobu Pondělí – Čtvrtek 8:00 – 17:00; Pátek 8:00 – 15:00 nebo dle dohody
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Výběrové řízení probíhá formou individuálního pohovoru s manažerem call centra.

Zákaznická péče
Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V souvislosti s růstem společnosti hledáme nové posily do oddělení Telesales, které má na starosti péči o stávající zákazníky společnosti.

Hledáme zejména zaměstnance, kteří nemají rádi klasické korporátní struktury, ale uznávají spíše lidský přístup, férové jednání, přátelský kolektiv, na který se můžou spolehnout a možnost podílet se na rozvoji společnosti, která má velké jméno na trhu s energiemi.

 

Co Vás u nás čeká?

  • aktivní telefonické oslovování stávajících zákazníků společnosti (žádné studené kontakty Vás u nás nečekají)
  • aktivní telefonické poskytování informací a služeb zákazníkům společnosti
  • s tím související administrativa (zápis dat do systému, vyřizování e-mailů a dopisů)

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás obchod, komunikace s klienty a dokážete věci dotahovat do konce. Hledáme pozitivně naladěné osobnosti, které mají výborné komunikační a prodejní dovednosti.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte zkušenost v komunikaci se zákazníkem, ale není to podmínkou
  • umíte pracovat na počítači
  • jste  odolný/á vůči stresu
  • jste empatický/á a prozákaznický přístup je Vám vlastní

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu 20 000 Kč a atraktivní provize
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

I přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k zaměstnancům.
V současnosti hledáme do právního oddělení novou posilu, která by se starala o admistrativní podporu tří firemních právníků, spravovala datové schránky a zajišťovala jednání s potřebnými úřady. Na této pozici se Vám bude hodit předchozí zkušenost z advokátní kanceláře.

Co Vás u nás čeká?

  • zajišťování administrativní podpory pro tři firemní právníky
  • péče o listinný i elektronický archiv smluv
  • správa datové schránky společností
  • jednání se soudy, notáři a úřady a zajišťování drobných pochůzek
  • příprava jednoduchých právních dokumentů (např. plné moci)
  • spolupráce s dalšími týmy ve firmě

 

Jak si Vás představujeme?

Hledáme šikovného kolegu/kolegyni s předchozí praxí na obdobné pozici ve firmě nebo v advokátní kanceláři.

Určitě pomůže, pokud:

  • ovládáte práci na počítači, práce v MS Word a MS Excel je pro Vás samozřejmostí a ideálně máte zkušenost s datovými schránkami
  • máte reprezentativní vystupování a umíte se kultivovaně vyjadřovat v psaném textu
  • jste pečliví a samostatní, dokážete si určovat priority a flexibilně reagovat na nově vzniklé úkoly

 

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současnosti hledáme posilu pro agendu dědického řízení. Nový kolega bude komunikovat se soudy a úřady a administrativně zpracovávat agendu při úmrtí zákazníků.

Co Vás u nás čeká?

  • zpracování oznámení o úmrtí zákazníka a zajištění, aby se tato informace dostala na všechna relevantní oddělení
  • komunikace s notáři, soudy a pozůstalými
  • příprava potřebných dokumentů (např. přihlášky pohledávky do dědického řízení)
  • zajišťování podkladů pro vyplácení přeplatků
  • správa datových schránek společností
  • zápis informací do informačního systému
  • spolupráce s dalšími týmy ve firmě

Jak si Vás představujeme?

  • máte smysl pro detail
  • jste pečliví a samostatní
  • dobře znáte Word a Excel
  • umíte se kultivovaně vyjadřovat v psaném textu
  • logicky uvažujete
  • můžete být i čerstvý absolvent – všechno Vás naučíme

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Díky zvyšujícímu se počtu zákazníků rozšiřujeme tým specialistů začleněných pod Back Office – oddělení Zpracování smluv. V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu, který zpracovává smlouvy od obchodních zástupců v papírové podobě.

Co Vás u nás čeká?

Po podrobném zaškolení pouze 2 věci:

Kontrola a zadávání smluv, ale vše s obrovskou pečlivostí!

  • kontrola papírových příchozích smluv od obchodních zástupců (kontrola podstatných náležitostí smlouvy)
  • následné zadávání dat ze smlouvy do interního informačního systému
  • v případě chyb kontaktování obchodního zástupce ohledně nesrovnalostí

Pokud budete šikovný/á, můžete v rámci týmu spolupracovat i na různých projektech a získat tak vlastní agendu, za kterou budete zodpovědný/á.

Jak si Vás představujeme?

Hledáme uchazeče, kteří jsou velmi pečliví, samostatní, ale zároveň týmoví hráči a dokážou přijmout zodpovědnost za své zkontrolované a zadané smlouvy.

Určitě pomůže, pokud:

  • Vám nevadí nenáročná práce na počítači – práce s Outlookem, interním systémem společnosti aj.
  • se rádi učíte nové věci a chcete získat praxi v administrativě

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Právě hledáme posilu do týmu ve finančním oddělení, které se stará o vymáhání pohledávek. Pokud se vyhýbáte klasickým korporátním strukturám, hledáte lidský přístup, férové jednání ze strany nadřízeného i kolegů a máte smysl pro humor, pak čtete tu správnou nabídku.

Co Vás u nás čeká?

  • budete telefonicky nebo písemně vymáhat pohledávky
  • budete kontrolovat úhrady od našich zákazníků na základě dohodnutých termínů plateb
  • předávání informací o dlužnících kolegům z oddělení přerušení dodávek
  • zadávání dat do interního systému a jejich následné zpracování pro ostatní kolegy z oddělení pohledávek
  • archivace dokumentů, které přímo souvisí s vymáháním pohledávek

Jak si Vás představujeme?

Hledáme komunikativní a zodpovědné uchazeče, kteří mají ideálně zkušenosti s vymáháním pohledávek (uvítáme také praxi s jinou agendou související s pohledávkami nebo s komunikací se zákazníkem)

Určitě pomůže, pokud:

  • Vám nedělá problém práce na počítači
  • jste pečlivý/á a spolehlivý/á
  • máte kultivovaný písemný i telefonický projev
  • jste samostatný/á, ale i spolupráce v rámci týmu Vám není cizí
  • jste ochotný/á učit se nové věci

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současnosti rozšiřujeme tým, který spadá pod finanční oddělení a zajišťuje agendu spojenou s platbami – například dohledává nepřiřazené platby nebo vrací přeplatky našim zákazníkům.

Co Vás u nás čeká?

  • manuální předkontace, převody a dohledání plateb
  • provádění zápočtů, zpracování slev, odkladů splatnosti vystavených faktur
  • stornování upomínek
  • zpracování změny výše a četnosti záloh, stornování záloh
  • vystavování, oprava, stornování obecných faktur
  • vracení přeplatků – kontrola oprávněnosti vrácení, kontrola doručovací adresy nebo bankovního účtu
  • spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti na řešení zákaznických požadavků a při zpracování hromadných požadavků
  • práce v našem informačním systému

Jak si Vás představujeme?

Hledáme pečlivé kolegy, které by bavila práce s čísly.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte smysl pro detail
  • jste pečliví a samostatní
  • práce na počítači Vám není cizí
  • logicky uvažujete
  • můžete být i čerstvý absolvent – všechno Vás naučíme

Co za to?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Máte analytické myšlení a zajímá Vás práce s velkými daty? Jste čerstvý absolvent a chcete se seznámit se zajímavými technologiemi a nastartovat svou kariéru v populárním a žádaném oboru IT?

Do našeho IT týmu Digitalizace hledáme šikovného kolegu nebo kolegyni, kteří se budou věnovat analýze dat a jejich přípravě pro další oddělení. U nás budete pracovat s MS SQL, datovými kostkami, DWH/BI nástroji a seznámíte se také s Enterprise Architectem.

Co Vás u nás čeká?

  • analýza požadavků
  • získávání dat ze systémů společnosti
  • práce s daty v datovém skladu
  • příprava datových sad pro analýzy interního auditu

Jak si Vás představujeme?

  • VŠ vzdělání
  • dobrou znalost relačních databází (pokročilé SQL, znalost Oracle výhodou)
  • zkušenosti s prací s velkými daty
  • pokročilou znalost MS Excel
  • znalosti UML
  • výhodou znalost Enterprise Architect
  • samostatnost, spolehlivost a odpovědnost
  • analytické a komunikační schopnosti
  • základní znalost AJ

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Máte analytické myšlení, dokážete se domluvit s uživateli, umíte SQL a vyznáte se v BI? Chcete se zapojit do velkého projektu a být u zavádění datového skladu ve velké energetické společnosti?

Do našeho IT týmu Digitalizace hledáme šikovného kolegu nebo kolegyni, kteří se budou věnovat IT analýze a datovému skladu. U nás budete pracovat s MS SQL, DWH/BI nástroji, Enterprise Architectem a budete se věnovat analýzám pro různé (nejen IT) projekty.

Co Vás u nás čeká?

  • analýza požadavků, zpracování analýz, technických specifikací, návrhů řešení
  • spolupráce s klíčovými uživateli a projektovými manažery
  • účast na vývoji datového skladu, včetně návrhu datových modelů
  • modelování a dokumentace

Jak si Vás představujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání,
  • dobrou znalost MS SQL
  • znalost architektury datových skladů
  • znalost UML
  • velkou výhodou znalost Enterprise Architect
  • výhodou zkušenost s MDS a ETL nástroji
  • velmi dobré analytické myšlení
  • samostatnost, spolehlivost a odpovědnost
  • komunikační schopnosti
  • základní znalost AJ

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Za inovaci pro klienty – uzavírání smluv přes tablety – jsme získali dvě prestižní IT ocenění. A právě teď do našeho IT týmu Aplikační podpora hledáme šikovného kolegu nebo kolegyni se zkušenostmi se správou aplikací.

Co Vás u nás čeká?

  • správa aplikací IS USYS, HELIOS GREEN, Microstep HDO, jednání s dodavateli těchto aplikací, správa komunikace mezi systémy včetně napojení na operátora energetického trhu (OTE) a slovenské distributory energií (PDS)
  • zajištění podpory uživatelům a řešení jejich požadavků
  • poskytování podpory kolegům z Helpdesku při řešení uživatelských incidentů a požadavků
  •  průběžné návrhy a dohlížení na rozvoj aplikací

Jak si Vás představujeme?

  • máte maturitu a alespoň 2 roky zkušeností jako IT analytik
  • výhodu získáte, pokud máte zkušenosti s migrací dat a metodikou ITIL
  • bude se Vám hodit základní znalost SQL, databází ORACLE a MS SQL
  • určitě využijete schopnost pracovat v týmu
  • potřebujete rozumět odborným textům a pojmům v angličtině

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu hledáme zkušeného kolegu pro zajištění bezproblémového chodu naší IT infrastruktury (včetně sítí a databází). Nabízíme velmi zajímavé prostředí s možností věci nejen řešit, ale i měnit. Zároveň nabízíme i velkou míru autonomie a možnost růstu v oblastech virtualizace a cloudu, správy sítí a/nebo databází.

Čeká Vás u nás zejména správa:

  • infrastruktury společnosti postavené na platformě MS Windows
  • MS Active Directory a Identity management
  • fyzických i virtuální serverů na technologii MS HyperV, správa SAN a diskových polí
  • síťové infrastruktury a síťóvých služeb (VPN, VLAN, DNS apod.)
  • aplikací předaných do provozu,zajištění jejich monitoringu a zálohování

Jak si Vás představujeme?

  • máte kultivovaný mluvený i písemný projev
  • využíváte logické myšlení
  • máte smysl pro detail
  • jste pečlivý/á a samostatný/á
  • máte velmi dobrou uživatelskou znalost MS Office (primárně Word, Excel – otestujeme při pohovoru – formátování, filtrování, duplicity atd.)

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu hledáme kolegu na pomoc se zajištěním bezproblémového chodu marketingových kampaní napříč všemi distribučními kanály v naší společnosti.

Co Vás u nás čeká?

  • provoz, návrh a realizace kampaní napříč všemi distribučními kanály a pro všechny komerční entity Bohemia Energy
  • aktivní podílení se na návrhu inovativních postupů v rámci tvorby kampaní, jak po technické, tak po obchodní stránce
  • zpracování reportingu a podílení se na řešení incidentů v oblasti kampaní
  • analýza dosažených výsledků kampaní a předkládání návrhů na změny
  • zajištění komunikace mezi uživateli a IT

 

Jak si Vás představujeme?

Hledáme kolegu, který bude odpovědný, proaktivní a pečlivý. Nabízíme dynamické prostředí s možností věci nejen řešit, ale i měnit. Zároveň nabízíme i velkou míru autonomie a možnost růstu v oblastech datových a systémových analýz a BI.

Co byste měl/a splňovat?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • min. 2 roky praxe na pozici IT Analytika
  • povědomí o tom, jak funguje řízení kampaní v různých distribučních kanálech a příprava těchto kampaní
  • analytické myšlení a schopnost dotahovat úkoly do konce
  • schopnost ptát se PROČ
  • technické dovednosti značnou výhodou – SQL (MS SQL, SSIS, SSRS, MDS), CCM, integrace ,BI (SSRS, PowerBI)
  • vynikající komunikační a prezentační schopnosti

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu hledáme kolegu na pomoc se zajištěním bezproblémového chodu marketingových kampaní napříč všemi distribučními kanály v naší společnosti.

Co Vás u nás čeká?

  • podpora procesů souvisejících s kampaněmi – příprava vstupních podmínek, monitorování běhu kampaně (předávání dat na CC, výstupů směrem k zákazníkům – dopisy/emaily), podpora zpracování výsledků kampaní (např. podepsaných dodatků), optimalizace existujících procesů
  • podpora v rámci životního cyklu informačních systémů dle požadavků business uživatelů a nadřízeného, konzultování požadavků businessu s vlastníky jednotlivých procesů
  • tvorba ad-hoc analýzy dat dle zadání business uživatelů a nadřízeného, identifikace uživatelských požadavků, zpracování procesního popisu a návrhu řešení atd.
  • zajišťování komunikace mezi uživateli a IT či projektem, v projektech reprezentuje pohled business uživatelů
  • zodpovědnost za správu a aktualizaci dokumentace spravovaných informačních systémů

Jak si Vás představujeme?

Hledáme kolegu, který bude odpovědný, proaktivní a pečlivý. Nabízíme dynamické prostředí s možností věci nejen řešit, ale i měnit. Zároveň nabízíme i velkou míru autonomie a možnost růstu v oblastech datových a systémových analýz a BI.

Co byste měl/a splňovat?

  • SŠ s maturitou/VŠ vzdělání
  • minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici
  • komunikativnost, flexibilita, pečlivost a ochota učit se novým věcem
  • chuť pracovat s novými technologiemi, znalost analytických postupů, SQL a zkušenosti s procesní analýzou VÝHODOU
  • znalost práce na PC (MS OFFICE)

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Hledáme zkušeného kolegu nebo kolegyni do našeho IT týmu pro zajištění bezproblémového chodu aplikací pro podporu našich obchodních skupin. Za inovaci pro klienty – uzavírání smluv přes tablety – jsme získali dvě prestižní IT ocenění. Náplní Vaší práce bude správa a zajištění provozu aplikačního portfolia. Budete odpovědný za provoz těchto systémů. Preferujeme otevřené lidi se schopností a zájmem o poznávání nových věcí, postupů a nástrojů.

Co Vás u nás čeká?

  • správa aplikací pro podporu prodeje, klientských aplikací v mobilním operačním systému Android i serverových částí s operačními systémy Linux a Windows
  • podpora a technické řešení incidentů a požadavků uživatelů – 2. úroveň podpory
  • spoluúčast na návrhu a řešení rozvojových požadavků
  • testování při realizaci změn stávajících aplikací i nasazení nových aplikací
  • spolupráce s aplikačními správci integrovaných systémů
  • tvorba a údržba dokumentace
  • při práci budete používat technologie a nástroje, jejichž znalost je výhodou, jinak se nezbytné doučíte (Apache, JBoss, AMQ, hawtio, Camel, PostgreSQL, Pgpool, Team Viewer, MS SQL)

Jak si Vás představujeme?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou zaměření na IT, VŠ vzdělání IT směru výhodou
  • orientaci v mobilních technologiích a znalosti platformy Android (systém AirWatch výhodou)
  • základní znalost operačního systému Windows a Linux
  • základní znalost SQL
  • znalosti v oblasti testování SW výhodou
  • schopnost efektivní týmové spolupráce
  • nezbytná znalost anglického jazyka alespoň na pasivní úrovni pro čtení technické dokumentace

Pozice je vhodná také pro zkušenější VŠ absolventy.

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Za inovaci pro klienty – uzavírání smluv přes tablety – jsme získali dvě prestižní IT ocenění. A právě teď do našeho IT týmu hledáme šikovného kolegu nebo kolegyni, kteří se budou věnovat správě této aplikace v mobilním operačním systému Android.

Co Vás u nás čeká?

  • řešení provozních incidentů s uživateli – 2. úroveň podpory
  • konfigurace tabletů, zajišťování oprav, distribuce a vzdálené údržby
  • testování funkčnosti aplikace
  • podpora kolegů při nasazování nových technologií a nových řešení
  • spolupráce s dodavateli, projektovými manažery a týmem Helpdesku
  • vytváření dokumentace k aplikaci a její udržování v aktuálním stavu

 

Jak si Vás představujeme?

Odborně:

  • mít za sebou SŠ s maturitou zaměřenou na IT nebo mít odpovídající praxi a znalosti v dané oblasti
  • zajímat se o novinky v IT
  • alespoň uživatelsky znát operační systém Android
  • výhodu získáte s praxí v uživatelské podpoře
  • ovládáte anglický jazyk alespoň na úrovni pro čtení technické dokumentace

Povahově:

  • jste pečliví, spolehliví a odpovědní
  • rádi pracujete v týmu a zvládáte řešit i samostatné úkoly
  • dovedete komunikovat
  • analyticky a logicky přemýšlíte
  • máte chuť učit se novým věcem a nebojíte se změn

Co Vám nabídneme na oplátku

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

 

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Máte zkušenosti ze zákaznické péče? Baví Vás předávat své zkušenosti a znalosti ostatním? Chcete se dál rozvíjet v organizaci školení a tréninků? Pak nabízíme příležitost přímo pro Vás!
Do HR oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á se bude podílet na vzdělávání a rozvoji našich kolegů zejména ze zákaznické péče.

Co Vás u nás čeká?

  • příprava a vedení školení a tréninků (produkt, komunikace)
  • poskytování zpětné vazby zaměstnancům a jejich nadřízeným
  • aktivní spolupráce s ostatními odděleními na rozvoji zaměstnanců
  • spolupráce na dalších projektech oddělení vzdělávání a rozvoje

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás předávat zkušenosti a informace novým kolegům, nebojíte se prezentovat na veřejnosti a máte již řadu zkušeností z oblasti školení a tréninku zaměstnanců.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte zkušenosti ze zákaznické péče, praxe z call centra velkou výhodou
  • máte výborné prezentační dovednosti
  • jste samostatný/á a máte organizační talent
  • jste flexibililní a upřednostňujete proklientský přístup
  • jste ochotný/á vzdělávat ostatní i sám sebe

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Příběhy zaměstnanců

V Bohemia Energy jsem svoji kariéru začala. Nastoupila jsem jen se zkušeností z brigády v jiném call centru. Až tady jsem se naučila, jak se zákazníky komunikovat, jak se jim věnovat, aby byli spokojení. A řada tréninků mi pomohla v práci i v osobním životě. Práce s lidmi mě baví, těší mě, když jim pomůžu vyřešit to, co potřebují. V týmu si rozumíme a mezi kolegy jsem si našla i nové kamarády. A všichni milujeme firemní akce, které pro nás firma organizuje.

Řeším IT požadavky svých kolegů, které souvisí s firemními systémy a aplikacemi. Na této pozici jsem ale nezačínal. Před pěti lety jsem nastoupil jako operátor pro odchozí hovory. Díky této zkušenosti teď vím, co kolegové potřebují. Interní přestup vnímám jako výbornou možnost propojit zkušenosti s firemními systémy a koníček, kterým pro mě IT je.

Součástí Bohemia Energy jsem se stal už během vysoké školy v roce 2008, kdy se společnost profilovala jako malá rodinná firma. Postupně se díky své dravosti stala největším alternativním dodavatelem energií v Česku. A dál se rozvíjí a roste. Moc si tady vážím profesionality kolegů, příjemné atmosféry a dobrých vztahů, které v Bohemia Energy máme.