Kariéra

Staňte se součástí našeho týmu profesionálů

Proč se stát členem týmu Bohemia Energy

Chceme být nejlepší v tom, co děláme, a proto potřebujeme mít správné lidi na správných místech. V Bohemia Energy usilujeme nejen o rozvoj svého podnikání a svých zaměstnanců, ale i o podporu znevýhodněných spoluobčanů (zejména dětí). Zaměstnanci jsou tvůrci našeho úspěchu a děláme vše proto, abychom vytvořili atmosféru přátelské firemní kultury, která posiluje motivaci a oceňuje osobní iniciativu každého jednotlivce. Nejsme svázáni interními pravidly nadnárodních firem a každý z nás se může podílet na změnách, které vedou jak ke spokojenému zákazníkovi, tak ke spokojenému zaměstnanci.

Rádi mezi sebou přivítáme i absolventy bez praxe, kteří chtějí nastartovat svou kariéru. Jste maminka nebo tatínek po rodičovské dovolené a nedaří se vám najít práci? V rámci oddělení zákaznické péče vám můžeme nabídnout částečný pracovní úvazek, který vám umožní lépe sladit soukromý a pracovní život.

Nabídka pracovních míst

Marketing
Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Pro posílení marketingového oddělení hledáme správce webových stránek, který se nebojí sáhnout do kódu a perfektně ovládá CMS. Hlavní činností bude kompletní správa a rozvoj několika webových stránek všech značek skupiny Bohemia Energy (Bohemia Energy, Europe Easy Energy, Comfort Energy, X Energie a Slovakia Energy).

Co Vás u nás čeká?

  • dostanete prostor na správu, designování a strukturu webových stránek a mikrostránek
  • vymyslíte a zrealizujete landing page produktových kampaní
  • zoptimalizujete stránky na důležitá klíčová slova
  • zanalyzujete návštěvníky webových stránek a navrhnete optimalizaci pro vyšší konverze
  • budete se podílet na zajímavých online projektech (mobilní aplikace, klientský portál, aj.)
  • budete spolupracovat na online kampaních

Jak si Vás představujeme?

  • máte předchozí zkušenost se správou webů
  • bravurně ovládáte CMS a není Vám cizí prostředí WordPressu a Drupalu
  • rozumíte Google Analytics a umíte si v Google Tag Manageru vygenerovat a vložit kódy kam potřebujete
  • máte přehled o trendech a novinkách v oblasti web designu
  • víte, co je UX a dokážete dělat weby uživatelsky přívětivé
  • máte grafické cítění a rozeznáte dobrý web od horšího
  • přesah do prostředí online marketingu a/nebo prodeje produktů a služeb je výhodou

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Je pro Vás zákazník na prvním místě? Máte zájem budovat a zlepšovat zákaznickou péči prostřednictvím individuálních řešení? Nebojíte se porušovat pracovní postupy? Pokud ano, potom budete skvělou posilou do našeho VIP týmu.

Co Vás u nás čeká?

  • vyřizování individuálních požadavků zákazníka mimo běžné pracovní postupy
  • vyhledávání příležitostí pro zlepšení zákaznické zkušenosti
  • podílení se na změnách k lepšímu a budování zákaznické péče
  • s klienty budete komunikovat telefonicky i písemně
  • spolupráce na projektech napříč celou společností

Jak si Vás představujeme?

  • baví Vás práce v týmu
  • rád/a sdělujete dobré zprávy
  • chcete se podílet na změnách ve společnosti
  • přistupujete ke své práci aktivně a zodpovědně
  • máte zkušeností s prací na počítači
  • zároveň uvítáme i zkušenosti v energetice a zákaznické péči, ale není podmínkou

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

A také jim chceme poskytovat perfektní servis. Proto jsou v našem systému zákaznické péče nepostradatelní právě kolegové ze zákaznické linky. Každému klientovi se totiž věnují individuálně podle jeho potřeb.

Pokud je Vám blízký profesionální, ale zároveň lidský přístup k zákazníkům, pak určitě zapadnete mezi nás. A stejně lidsky a férově se chováme i k zaměstnancům. Pracovat budete v prima týmu, na který se můžete spolehnout.

Co Vás u nás čeká?

  • vyřizování požadavků zákazníků (např. dotazy k vyúčtování, změny záloh, změny osobních údajů) – nejčastěji po telefonu telefonicky, občas písemně
  • zadávání a aktualizace údajů o klientech v interním systému
  • vyřizování administrativy spojené s požadavky zákazníků – například tisknout plán záloh

POZOR: Nejedná se o aktivní oslovování zákazníků ani o prodej produktů (o ten se u nás stará jiné oddělení).

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás pomáhat zákazníkům s jejich požadavky, máte chuť dozvědět se, jak v Česku funguje energetika, a dokážete věci dotahovat do konce.

Určitě pomůže, pokud:

  • umíte pracovat na počítači
  • mluvíte perfektně česky nebo slovensky
  • jste samostatní
  • máte předchozí zkušenost s péčí o zákazníky – není to ale podmínka

A co Vám za to nabízíme?

  • po zapracování si můžete vydělat až 33 000 Kč měsíčně – z toho fixní mzda představuje 20 000 Kč
  • během jedné směny odpracujete celkem 7,5 hodiny a zaplatíme Vám i 35 minut přestávky na oddych
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody. V rámci výběrového řízení vám představíme firmu a budete mít i možnost prohlédnout si své budoucí pracoviště.

Praha

Pro dceřinou společnost, která spadá přímo pod Bohemia Energy, hledáme nové české i slovenské kolegy.

Jste akční, komunikativní, odolný/á vůči stresu a rád/a poznáváš nové věci? Dáváme příležitost všem, co chtějí pracovat – uchazečům s praxí i bez praxe. Vážíme si Vašich zkušeností, vítáme ale i nové kolegy, kteří se chtějí učit novým věcem a rozvíjet svoje dovednosti.

Váháte, jestli byste to zvládl/a? I s takovou variantou počítáme a proto máme pro Vás připraveno hned několik pozic dle obtížnosti. Kariérní postup máme propracovaný a záleží jen na Vás, kam se budete chtít posunout!

Co Vás u nás čeká?

  • telefonická komunikace se stávajícími zákazníky (žádné “studené kontakty”)

Vybrat si můžete z těchto činností:

  • uvítací hovory – tzv. welcome calls
  • verifikační hovory (ověřování)
  • řešení prologancí (prodlužování smluv)
  • řešení změn dodavatele

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás komunikovat se zákazníky, jste týmový hráč, ale dokážete pracovat i samostatně.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte výborné komunikační dovednosti
  • jste odolný/á vůči stresu, nic Vás nerozhodí
  • jste otevřen/a novým možnostem
  • praxe na obdobné pozici není podmínkou, ale spíše výhodou

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • pestrou a různorodou práci v týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů
  • 1 jídlo denně zdarma přímo v jídelně na pracovišti
  • Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v nově zrekonstruované moderní budově přímo na metru B – Kolbenova
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současné době hledáme posily do týmu, který se stará o sjednávání schůzek pro naše energetické poradce, kteří pomáhají stávajícím klientům společnosti významně ušetřit finanční prostředky v závislosti na spotřebě energií.

Co Vás u nás čeká?

  • podpora našich energetických poradců, zejména jim budete sjednávat a plánovat schůzky s našimi stávajícími zákazníky
  • telefonické oslovování našich stávající zákazníků (nejedná se o aktivní prodej neznámým lidem)
  • práce s naším interním systémem a v případě potřeby řešení dotazů klientů

Jak si Vás představujeme?

  • měl/a byste být proaktivní a nebát se komunikovat se zákazníky
  • praxe není třeba, ale pokud máte již zkušenost s komunikací se zákazníkem, určitě to není na škodu
  • bude se Vám hodit dobrá orientace na internetu a v mapách

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu  ve firmě s dlouhodobou perspektivou, u této pozice nabízíme ale také možnost pracovat na dohodu o provedení práce
  • pracovní dobu Pondělí – Čtvrtek 8:00 – 17:00; Pátek 8:00 – 15:00 nebo dle dohody
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Výběrové řízení probíhá formou individuálního pohovoru s manažerem call centra.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

I přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k zaměstnancům. Pokud se ztotožňujete s těmito hodnotami, pak čtete tu správnou nabídku. Pro interní oddělení pohledávek, které spadá pod finanční oddělení, hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á bude vést stabilní sedmičlenný tým zabývající se správou pohledávek.

Co Vás u nás čeká?

  • zodpovědnost za správné fungování týmu správy pohledávek, kdy nejdůležitější částí je péče, školení, motivace, rozvoj a hodnocení podřízených
  • řízení kvality interní komunikace směrem k třetím osobám (inkasní agentury a advokátní kanceláře), kontrola plnění termínů a stavu těchto případů
  • spolupráce na vývoji procesů a jednotlivých systémových nástrojů, spojených s vymáháním pohledávek v raném i pozdním inkasu
  • zodpovědnost za včasné zpracování a podání přihlášek do insolvenčních řízení a likvidací
  • zajišťování správy procesu splátkových kalendářů
  • správa šablon upomínek, splátkových kalendářů a ostatních šablon
  • koordinace činností a spolupráce s ostatními útvary – zejména s právním oddělením
  • reporting
  • práce s interním zákaznickým systémem
  • spolupráce na projektech v rámci společnosti

 

 

Jak si Vás představujeme?

  • máte zkušenosti s vedením menšího administrativního týmu
  • praxe v oblasti pohledávek je podmínkou
  • máte chuť věci měnit (přivítáme jakékoliv inovativní řešení, které naši společnost posune kupředu)
  • skvěle ovládáte MS Office, zejména MS Excel (bude prověřeno testem na výběrovém řízení)
  • jste pečlivý/á, zodpovědný/á a je na Vás spolehnutí
  • dokážete být týmovým hráčem a oporou pro svůj tým

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do příjemného kolektivu finančních účetních hledáme posilu, která převezme samostatnou agendu (účtování faktur, pokladen aj.). Pokud máte chuť být součástí firmy, kde nebudete svázáni složitými korporátními pravidly, zašlete nám svůj životopis.

Co Vás u nás čeká?

  • evidence, kontrola a účtování přijatých faktur
  • účtování pokladny a evidence pokladních dokladů, kontrola správnosti
  • příprava a kontrola příkazů k úhradě
  • inventarizace vybraných dodavatelských a dalších účtů
  • kontrola párování plateb, účtování banky
  • výhledově další účetní agendy podle schopností a kapacity kandidáta

Jak si Vás představujeme?

  • máte maturitu nebo vysokoškolské vzdělání
  • máte základní povědomí ohledně zákona o DPH
  • základy podvojného účetnictví pro Vás nejsou neznámou
  • praxe v oboru je výhodou
  • máte chuť učit se novým věcem v rámci finančního účetnictví
  • jste pečlivý/á a zodpovědný/á
  • zvládáte uživatelsky práci na PC, zejména MS Excel

Pozice je vhodná i pro absolventy, studenty VŠ nebo maminky na rodičovské dovolené.

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • flexibilní pracovní dobu
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu Digitalizace hledáme šikovného kolegu/ kolegyni, který se bude věnovat analýze dat a jejich přípravě zejména pro oddělení interního auditu. Budete mít možnost při své práci poznat veškeré firemní procesy. Budete pracovat s MS SQL, datovými kostkami, BI/DWH nástroji a seznámíte se také s Enterprise Architectem.

Co Vás u nás čeká?

  • analýza požadavků, které budou přicházet zejména od oddělení interního auditu
  • získávání dat ze systémů společnosti
  • práce s daty v datovém skladu, naučíte se používat BI/DWH nástroje
  • budete připravovat datové sady pro různé analýzy interního auditu a pomáhat jim v datech objevovat souvislosti
  • komunikace s kolegy napříč firmou

Jak si Vás představujeme?

  • máte dobrou znalost relačních databází (pokročilé SQL, znalost Oracle výhodou)
  • jste komunikativní, máte analytické myšlení
  • umíte alespoň základy modelování v UML
  • výhodou je znalost Enterprise Architect a zkušenost s datovou analýzou
  • přistupujete ke své práci aktivně, zodpovědně a dotahujete úkoly do konce
  • angličtinu ovládáte na úrovni porozumění a čtení dokumentace

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu Digitalizace hledáme nové kolegy / kolegyně, kteří se budou věnovat business analýze a IT projektům. U nás budete pracovat s UML a Enterprise Architectem, navrhovat scénáře pro testování a budete se věnovat analýzám pro různé (nejen IT) projekty napříč firmou. V týmu Digitalizace se setkáte například s robotickou automatizací, AI, DevOps, automatickým testováním, prototypováním nebo SCRUMem a agilním vývojem. Hlavně ale budete řešit projekty, které posouvají náš business dopředu.

Co Vás u nás čeká?

  • analýza požadavků, které přicházejí z různých oddělení nebo aktuálně vzniklých potřeb firmy
  • komunikace s lidmi napříč společností
  • spolupráce s architekty, provozním oddělením, projektovými manažery a dodavateli
  • zpracování požadavků, analýz, technických specifikací a návrhů řešení
  • modelování v Enterprise Architect
  • návrhy scénářů pro testování
  • prioritizace požadavků se zástupci businessu
  • pokud budete šikovný/á, budete mít možnost řídit si malé projekty samostatně (ty větší řeší projektové oddělení)

Jak si Vás představujeme?

  • máte zkušenost na podobné analytické pozici
  • jste komunikativní, máte analytické myšlení
  • umíte naslouchat druhé straně a dokážete oponovat, co je technicky proveditelné
  • umíte alespoň základy modelování v UML
  • výhodou jsou zkušenosti s testováním
  • velkou výhodou je znalost Enterprise Architect
  • přistupujete ke své práci aktivně, zodpovědně a dotahujete úkoly do konce
  • angličtinu ovládáte na úrovni porozumění a čtení dokumentace

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Jako jediná energetická společnost jsme schopni uzavírat smlouvy s klienty přes tabletová zařízení, a tím zajišťujeme bezpečnost dat a zamezení ztráty dokumentů. Za tuto inovaci jsme získali dvě prestižní ocenění. Aktuálně hledáme do našeho IT oddělení Aplikační podpory šikovného kolegu/kolegyni se zkušenostmi se správou aplikací a podporou ERP systému.

Co Vás u nás čeká?

  • správa aplikací IS USYS, HELIOS GREEN, Microstep HDO, jednání s dodavateli těchto aplikací, správa komunikace mezi systémy včetně napojení na operátora energetického trhu (OTE) a slovenské distributory energií (PDS)
  • přejímání a řešení uživatelských incidentů, požadavků od kolegů z helpdesku týkající se aplikací a ERP systému
  • průběžné navrhování a dohlížení na rozvoj aplikací podle potřeb jednotlivých oddělení společnosti

Jak si Vás představujeme?

  • předchozí zkušenost na podobné pozici min. 2 roky (př. IT analytik apod.)
  • preferujeme technické vzdělání (SŠ/VŠ)
  • výhodou je znalost SQL, databází ORACLE a MS SQL

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu hledáme zkušeného kolegu pro zajištění bezproblémového chodu naší IT infrastruktury (včetně sítí a databází). Nabízíme velmi zajímavé prostředí s možností věci nejen řešit, ale i měnit. Zároveň nabízíme i velkou míru autonomie a možnost růstu v oblastech virtualizace a cloudu, správy sítí a/nebo databází.

Čeká Vás u nás zejména správa:

  • infrastruktury společnosti postavené na platformě MS Windows
  • MS Active Directory a Identity management
  • fyzických i virtuální serverů na technologii MS HyperV, správa SAN a diskových polí
  • síťové infrastruktury a síťóvých služeb (VPN, VLAN, DNS apod.)
  • aplikací předaných do provozu,zajištění jejich monitoringu a zálohování

Jak si Vás představujeme?

  • máte kultivovaný mluvený i písemný projev
  • využíváte logické myšlení
  • máte smysl pro detail
  • jste pečlivý/á a samostatný/á
  • máte velmi dobrou uživatelskou znalost MS Office (primárně Word, Excel – otestujeme při pohovoru – formátování, filtrování, duplicity atd.)

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu hledáme kolegu na pomoc se zajištěním bezproblémového chodu marketingových kampaní napříč všemi distribučními kanály v naší společnosti.

Co Vás u nás čeká?

  • provoz, návrh a realizace kampaní napříč všemi distribučními kanály a pro všechny komerční entity Bohemia Energy
  • aktivní podílení se na návrhu inovativních postupů v rámci tvorby kampaní, jak po technické, tak po obchodní stránce
  • zpracování reportingu a podílení se na řešení incidentů v oblasti kampaní
  • analýza dosažených výsledků kampaní a předkládání návrhů na změny
  • zajištění komunikace mezi uživateli a IT

 

Jak si Vás představujeme?

Hledáme kolegu, který bude odpovědný, proaktivní a pečlivý. Nabízíme dynamické prostředí s možností věci nejen řešit, ale i měnit. Zároveň nabízíme i velkou míru autonomie a možnost růstu v oblastech datových a systémových analýz a BI.

Co byste měl/a splňovat?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • min. 2 roky praxe na pozici IT Analytika
  • povědomí o tom, jak funguje řízení kampaní v různých distribučních kanálech a příprava těchto kampaní
  • analytické myšlení a schopnost dotahovat úkoly do konce
  • schopnost ptát se PROČ
  • technické dovednosti značnou výhodou – SQL (MS SQL, SSIS, SSRS, MDS), CCM, integrace ,BI (SSRS, PowerBI)
  • vynikající komunikační a prezentační schopnosti

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Hledáme zkušeného kolegu nebo kolegyni do našeho IT týmu pro zajištění bezproblémového chodu aplikací pro podporu našich obchodních skupin. Za inovaci pro klienty – uzavírání smluv přes tablety – jsme získali dvě prestižní IT ocenění. Náplní Vaší práce bude správa a zajištění provozu aplikačního portfolia. Budete odpovědný za provoz těchto systémů. Preferujeme otevřené lidi se schopností a zájmem o poznávání nových věcí, postupů a nástrojů.

Co Vás u nás čeká?

  • správa aplikací pro podporu prodeje, klientských aplikací v mobilním operačním systému Android i serverových částí s operačními systémy Linux a Windows
  • podpora a technické řešení incidentů a požadavků uživatelů – 2. úroveň podpory
  • spoluúčast na návrhu a řešení rozvojových požadavků
  • testování při realizaci změn stávajících aplikací i nasazení nových aplikací
  • spolupráce s aplikačními správci integrovaných systémů
  • tvorba a údržba dokumentace
  • při práci budete používat technologie a nástroje, jejichž znalost je výhodou, jinak se nezbytné doučíte (Apache, JBoss, AMQ, hawtio, Camel, PostgreSQL, Pgpool, Team Viewer, MS SQL)

Jak si Vás představujeme?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou zaměření na IT, VŠ vzdělání IT směru výhodou
  • orientaci v mobilních technologiích a znalosti platformy Android (systém AirWatch výhodou)
  • základní znalost operačního systému Windows a Linux
  • základní znalost SQL
  • znalosti v oblasti testování SW výhodou
  • schopnost efektivní týmové spolupráce
  • nezbytná znalost anglického jazyka alespoň na pasivní úrovni pro čtení technické dokumentace

Pozice je vhodná také pro zkušenější VŠ absolventy.

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Máte zkušenosti ze zákaznické péče? Baví Vás předávat své zkušenosti a znalosti ostatním? Chcete se dál rozvíjet v organizaci školení a tréninků? Pak nabízíme příležitost přímo pro Vás!
Do HR oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á se bude podílet na vzdělávání a rozvoji našich kolegů zejména ze zákaznické péče.

Co Vás u nás čeká?

  • příprava a vedení školení a tréninků (produkt, komunikace)
  • poskytování zpětné vazby zaměstnancům a jejich nadřízeným
  • aktivní spolupráce s ostatními odděleními na rozvoji zaměstnanců
  • spolupráce na dalších projektech oddělení vzdělávání a rozvoje

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás předávat zkušenosti a informace novým kolegům, nebojíte se prezentovat na veřejnosti a máte již řadu zkušeností z oblasti školení a tréninku zaměstnanců.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte zkušenosti ze zákaznické péče, praxe z call centra velkou výhodou
  • máte výborné prezentační dovednosti
  • jste samostatný/á a máte organizační talent
  • jste flexibililní a upřednostňujete proklientský přístup
  • jste ochotný/á vzdělávat ostatní i sám sebe

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Příběhy zaměstnanců

V Bohemia Energy jsem svoji kariéru začala. Nastoupila jsem jen se zkušeností z brigády v jiném call centru. Až tady jsem se naučila, jak se zákazníky komunikovat, jak se jim věnovat, aby byli spokojení. A řada tréninků mi pomohla v práci i v osobním životě. Práce s lidmi mě baví, těší mě, když jim pomůžu vyřešit to, co potřebují. V týmu si rozumíme a mezi kolegy jsem si našla i nové kamarády. A všichni milujeme firemní akce, které pro nás firma organizuje.

Řeším IT požadavky svých kolegů, které souvisí s firemními systémy a aplikacemi. Na této pozici jsem ale nezačínal. Před pěti lety jsem nastoupil jako operátor pro odchozí hovory. Díky této zkušenosti teď vím, co kolegové potřebují. Interní přestup vnímám jako výbornou možnost propojit zkušenosti s firemními systémy a koníček, kterým pro mě IT je.

Součástí Bohemia Energy jsem se stal už během vysoké školy v roce 2008, kdy se společnost profilovala jako malá rodinná firma. Postupně se díky své dravosti stala největším alternativním dodavatelem energií v Česku. A dál se rozvíjí a roste. Moc si tady vážím profesionality kolegů, příjemné atmosféry a dobrých vztahů, které v Bohemia Energy máme.