Kariéra

Staňte se součástí našeho týmu profesionálů

Proč se stát členem týmu Bohemia Energy

Chceme být nejlepší v tom, co děláme, a proto potřebujeme mít správné lidi na správných místech. V Bohemia Energy usilujeme nejen o rozvoj svého podnikání a svých zaměstnanců, ale i o podporu znevýhodněných spoluobčanů (zejména dětí). Zaměstnanci jsou tvůrci našeho úspěchu a děláme vše proto, abychom vytvořili atmosféru přátelské firemní kultury, která posiluje motivaci a oceňuje osobní iniciativu každého jednotlivce. Nejsme svázáni interními pravidly nadnárodních firem a každý z nás se může podílet na změnách, které vedou jak ke spokojenému zákazníkovi, tak ke spokojenému zaměstnanci.

Rádi mezi sebou přivítáme i absolventy bez praxe, kteří chtějí nastartovat svou kariéru. Jste maminka nebo tatínek po rodičovské dovolené a nedaří se vám najít práci? V rámci oddělení zákaznické péče vám můžeme nabídnout částečný pracovní úvazek, který vám umožní lépe sladit soukromý a pracovní život.

Nabídka pracovních míst

Hledáme mladé nadšené lidi do našeho kolektivu, kteří se chtějí učit novým věcem (nejen) v oblasti energetiky.

Pro stabilní společnost působící v oblasti energetiky hledáme administrativního pracovníka – operátora pasivní linky pro český a slovenský trh, který přijímá hovory našich stávajících klientů, pracuje s interním systémem a vykonává další administrativu ve formě zpracovávání emailů. Nejedná se o aktivní prodej, ale péči o naše stávající zákazníky.

Primární náplň práce našeho nového člena týmu

  • Administrativa a poradenství v oblasti produktu a služeb stávající zákaznické báze společnosti,
  • práce s interním systémem.

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • Ukončené SŠ vzdělání (možnost i pro absolventy),
  • dynamickou a pozitivní osobnost s aktivním přístupem k práci,
  • komunikační dovednosti,
  • dobrou uživatelskou znalost práce na PC.

Co Vám nabídneme na oplátku

  • Úvodní školící program plně hrazený společností,
  • know-how v oblasti administrativních dovedností,
  • adaptační program a různá další školení soft i hard skills (komunikační dovednosti atd.),
  • možnost práce na HPP,
  • zajímavou a pestrou práci v mladém kolektivu,
  • fixní mzda + atraktivní osobní ohodnocení,
  • možnost kariérního růstu, ať už horizontálně či vertikálně!!!(senior, TL či přechod na jiná oddělení.
  • Stravenky v hodnotě 90 Kč (zaměstnavatel přispívá 50,-/za každý odpracovaný den),
  • Multisport karta (pro zaměstnance BEE včetně možnosti karty doprovodné pro známé/kamarády).
  • Program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu),
  • pravidelné soutěže o hodnotné ceny,
  • firemní akce (teambuilding, Závody na Masarykově okruhu v Brně ve VIP salónku, Mikulášská besídka, Vánoční večírek, „Dny zdraví“ – od listopadu do března všem zaměstnancům k dispozici zdarma čaj, zázvor, citrón, med; Běžecké soutěže, firemní účast na Volkswagen Maratonu – hrazené startovné, tričko, atd.),
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky),
  • naši zaměstnanci si cení férového jednání a příjemné pracovní atmosféry, která dělá naší společnost (a hlavně Call centrum :-) zcela výjimečnou.

Nástup je možný IHNED!!!

Příběhy zaměstnanců

Můj první pracovní poměr začal právě ve společnosti Bohemia Energy. Ačkoliv jsem již předtím měla zkušenost jako brigádnice na pozici operátorky, teprve tady jsem se naučila správným komunikačním technikám a zákaznické péči. Během mého působení ve společnosti jsem prošla řadou zajímavých vzdělávacích programů, které mi pomohly nejen v práci, ale také v osobním životě.

Své zkušenosti a získané znalosti mám možnost na zákaznické péči předávat svým kolegům, což mě velice naplňuje. Jsem ráda s lidmi a musím říct, že mezi kolegy jsem si našla i nové přátelé. Cením si toho, že se s nimi mohu setkávat také na akcích organizovaných zaměstnavatelem.

Z pozice IT helpdesk operátora jsem zodpovědný za řešení IT požadavků svých kolegů napříč celou společností.
Do společnosti jsem nastoupil v roce 2012 do oddělení aktivního call centra. Díky této zkušenosti mohu pro svoji práci využít know-how, které jsem získal v roli běžného uživatele firemního softwaru, a následně ho dále rozvíjet. Nabídku přechodu na jinou pozici, v rámci interních výběrových řízení, jsem vnímal jako možnost dalšího rozvoje získaných zkušeností a příležitost pracovat v oboru, který je zároveň mým koníčkem.

Součástí týmu naší společnosti jsem se stal ještě při studiu vysoké školy v roce 2008. Tehdy se společnost profilovala jako malá rodinná firma, ze které se díky své dravosti stal největší alternativní dodavatel energií u nás. I po sedmi letech se společnost stále rozvíjí, a to zejména díky neustálému vývoji trhu. Velmi si vážím profesionálního přístupu svých kolegů a v neposlední řadě firemního prostředí, ve kterém jako kolektiv pracujeme.