Kariéra

Staňte se součástí našeho týmu profesionálů

Proč se stát členem týmu Bohemia Energy

Chceme být nejlepší v tom, co děláme, a proto potřebujeme mít správné lidi na správných místech. V Bohemia Energy usilujeme nejen o rozvoj svého podnikání a svých zaměstnanců, ale i o podporu znevýhodněných spoluobčanů (zejména dětí). Zaměstnanci jsou tvůrci našeho úspěchu a děláme vše proto, abychom vytvořili atmosféru přátelské firemní kultury, která posiluje motivaci a oceňuje osobní iniciativu každého jednotlivce. Nejsme svázáni interními pravidly nadnárodních firem a každý z nás se může podílet na změnách, které vedou jak ke spokojenému zákazníkovi, tak ke spokojenému zaměstnanci.

Rádi mezi sebou přivítáme i absolventy bez praxe, kteří chtějí nastartovat svou kariéru. Jste maminka nebo tatínek po rodičovské dovolené a nedaří se vám najít práci? V rámci oddělení zákaznické péče vám můžeme nabídnout částečný pracovní úvazek, který vám umožní lépe sladit soukromý a pracovní život.

Nabídka pracovních míst

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současné době hledáme šikovného kolegu/kolegyni do oddělení, které má na starosti kompletně pohledávky (správa pohledávek, vymáhání pohledávek, přerušení dodávek aj.).

Co Vás u nás čeká?

  • zpracování a analýza dat z pohledu rizikovosti
  • zpracování dat z externího registru dlužníků
  • spoluúčast na implementaci rizikových parametrů a pravidel
  • spolupráce na hlavním reportingu
  • podílení se na projektech řízení rizika v rámci firmy
  • zodpovědnost za kompletní scoring a risk proces

Jak si Vás představujeme?

Ideálním kandidátem je pro nás samostatný /á a zodpovědný/á kolega/kolegyně, který/á má velmi dobré analytické schopnosti, baví ho/ji Excel a má chuť profilovat se v oblasti řízení rizik.

Určitě pomůže, pokud:

  • Vás baví práce s daty a čísly
  • je Excel Vaším koníčkem (tabulky, filtry, formátování, vzorce, kontingenční tabulky) – bude ověřeno testem na výběrovém řízení
  • logické myšlení a analytické dovednosti jsou pro Vás typické
  • jste pečlivý/á, samostatný/á, proaktivní, velmi zodpovědný/á a časově flexibilní
  • máte praxi na riskovém oddělení, pohledávkách, soudech nebo exekucích, praxe však není podmínkou, ale výhodou!

Co za to?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

A také jim chceme poskytovat perfektní servis. Proto jsou v našem systému zákaznické péče nepostradatelní právě kolegové ze zákaznické linky. Každému klientovi se totiž věnují individuálně podle jeho potřeb.

Pokud je Vám blízký profesionální, ale zároveň lidský přístup k zákazníkům, pak určitě zapadnete mezi nás. A stejně lidsky a férově se chováme i k zaměstnancům. Pracovat budete v prima týmu, na který se můžete spolehnout.

Co Vás u nás čeká?

  • vyřizování požadavků zákazníků (např. dotazy k vyúčtování, změny záloh, změny osobních údajů) – nejčastěji po telefonu telefonicky, občas písemně
  • zadávání a aktualizace údajů o klientech v interním systému
  • vyřizování administrativy spojené s požadavky zákazníků – například tisknout plán záloh

POZOR: Nejedná se o aktivní oslovování zákazníků ani o prodej produktů (o ten se u nás stará jiné oddělení).

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás pomáhat zákazníkům s jejich požadavky, máte chuť dozvědět se, jak v Česku funguje energetika, a dokážete věci dotahovat do konce.

Určitě pomůže, pokud:

  • umíte pracovat na počítači
  • mluvíte perfektně česky nebo slovensky
  • jste samostatní
  • máte předchozí zkušenost s péčí o zákazníky – není to ale podmínka

A co Vám za to nabízíme?

  • po zapracování si můžete vydělat až 33 000 Kč měsíčně – z toho fixní mzda představuje 20 000 Kč
  • během jedné směny odpracujete celkem 7,5 hodiny a zaplatíme Vám i 35 minut přestávky na oddych
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody. V rámci výběrového řízení vám představíme firmu a budete mít i možnost prohlédnout si své budoucí pracoviště.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Naším cílem je poskytovat naším zákazníkům perfektní servis, a proto jsou v našem systému zákaznické péče nepostradatelní právě kolegové ze zákaznického centra, kteří se věnují osobně každému klientovi individuálně dle jeho potřeb.

Co Vás u nás čeká?

  • odborná a reprezentativní přímá obsluha zákazníka v pobočce společnosti
  • poskytování informací, samostatné zpracovávání dotazů a požadavků zákazníků v souladu s interními postupy
  • administrativní agenda spojená s provozem
  • zpracování požadavků zákazníků doručených emailem, dopisem nebo přes webovou kancelář
  • spolupráce s ostatními odděleními při řešení požadavků zákazníků
  • práce s naším interním systémem

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás pomáhat zákazníkům s jejich požadavky, máte chuť dozvědět se, jak v Česku funguje energetika, jste pečliví a zodpovědní. Upřednostňujete spíše osobní kontakt se zákazníkem.

Určitě pomůže, pokud:

  • jste čerstvým absolventem nebo máte již máte praxi v oblasti zákaznické péče
  • se nebojíte výzev, překážek a dokážete situace řešit s “chladnou hlavou”
  • rádi komunikujete se zákazníky a vyřizujete jejich požadavky ke spokojenosti všech
  • jste empatický/á a vstřícný/á
  • vyžadovat po Vás ale budeme také pečlivost, reprezentativní vzhled a chování
  • zvládnete to, pokud budete samostatný/á, ale zároveň také platným členem týmu
  • očekáváme, že práce na počítači Vám nedělá problém

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Pro dceřinou společnost, která spadá přímo pod Bohemia Energy, hledáme nové české i slovenské kolegy.

Jste akční, komunikativní, odolný/á vůči stresu a rád/a poznáváš nové věci? Dáváme příležitost všem, co chtějí pracovat – uchazečům s praxí i bez praxe. Vážíme si Vašich zkušeností, vítáme ale i nové kolegy, kteří se chtějí učit novým věcem a rozvíjet svoje dovednosti.

Váháte, jestli byste to zvládl/a? I s takovou variantou počítáme a proto máme pro Vás připraveno hned několik pozic dle obtížnosti. Kariérní postup máme propracovaný a záleží jen na Vás, kam se budete chtít posunout!

Co Vás u nás čeká?

  • telefonická komunikace se stávajícími zákazníky (žádné “studené kontakty”)

Vybrat si můžete z těchto činností:

  • uvítací hovory – tzv. welcome calls
  • verifikační hovory (ověřování)
  • řešení prologancí (prodlužování smluv)
  • řešení změn dodavatele

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás komunikovat se zákazníky, jste týmový hráč, ale dokážete pracovat i samostatně.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte výborné komunikační dovednosti
  • jste odolný/á vůči stresu, nic Vás nerozhodí
  • jste otevřen/a novým možnostem
  • praxe na obdobné pozici není podmínkou, ale spíše výhodou

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • pestrou a různorodou práci v týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů
  • 1 jídlo denně zdarma přímo v jídelně na pracovišti
  • Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v nově zrekonstruované moderní kanceláři přímo na metru B – Kolbenova
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Oddělení storen zajišťuje administrativní agendu spojenou se stornovanými a ukončenými smlouvami se zákazníky. Hledáme nové šikovné kolegy, kteří by posílili stávající tým. Pracovní náplň na této pozici zahrnuje zejména zpracování dat v interním systému a v MS Excel a písemnou komunikaci s distributory.

Co Vás u nás čeká?

  • administrativní zpracovávání výpovědí zákazníků
  • písemná komunikace s distributorem, v menší míře i se zákazníkem
  • zápis dat do interních systémů
  • spolupráce s ostatními odděleními napříč celou společností

Jak si Vás představujeme?

Hledáme uchazeče s praxí, ale i absolventy, kteří chtějí získat praxi v administrativě.

Určitě pomůže, pokud:

  • používáte selský rozum a logické uvažování
  • dobře zvládáte práci na PC (zejména MS Excel)
  • máte chuť pracovat samostatně i v rámci týmu

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Oddělení retencí má na starosti péči o stávající zákazníky s identifikovaným rizikem možnosti podání výpovědi smlouvy či odstoupení od smlouvy. V současnosti rozšiřujeme administrativní tým pro toto oddělení.

Co Vás u nás čeká?

  • příprava smluv a dalších dokumentů
  • kontrola příchozích dokumentů od zákazníků
  • zadávání nových údajů do interního systému
  • administrativní podpora obchodního týmu
  • tvorba evidencí a reportů
  • komunikace a spolupráce s ostatními odděleními

Jak si Vás představujeme?

Hledáme kolegy, které by bavila administrativa a práce s tabulkami v MS Excel. Pokud neradi telefonujete, nevadí – kontakt se zákazníkem zajišťují jiné týmy. Nejedná se o prodejní pozici.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte kultivovaný mluvený i písemný projev
  • dokážete věci dávat do souvislostí a logicky při tom přemýšlet
  • máte smysl pro detail
  • jste pečlivý/á a dokážete pracovat samostatně
  • máte velmi dobrou uživatelskou znalost MS Office (primárně Word, Excel – otestujeme při pohovoru – formátování, filtrování, duplicity atd.)

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současnosti rozšiřujeme tým specialistů přepisů odběrných míst v oddělení 3v1, pod které spadá agenda fakturací, přepisů a reklamací.

Co Vás u nás čeká?

  • zpracovávání příchozích dokumentů od zákazníků
  • telefonická komunikace se zákazníkem kvůli doplnění informací (např. nekompletní nebo chybné podklady)
  • zadávání dat do interního zákaznického informačního systému
  • spolupráce s ostatními odděleními

Jak si Vás představujeme?

Hledáme šikovné kolegy, kteří baví administrativa v kombinaci se zákaznickou péčí, mají zájem učit se nové věci a přicházet se svými nápady. Pozice je určena jak kandidátům se zkušenostmi, tak absolventům.

Určitě pomůže, pokud:

  • umíte rychle psát a pracovat na počítači, zejména s MS Office (MS Word a MS Excel – základní znalost)
  • jste pečlivý/á a samostatný/á
  • rád/a komunikujete s lidmi a uznáváte prozákaznický přístup
  • jste schopný/á dotahovat věci do konce

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současné době hledáme posily do týmu, který se stará o sjednávání schůzek pro naše energetické poradce, kteří pomáhají stávajícím klientům společnosti významně ušetřit finanční prostředky v závislosti na spotřebě energií.

Co Vás u nás čeká?

  • podpora našich energetických poradců, zejména jim budete sjednávat a plánovat schůzky s našimi stávajícími zákazníky
  • telefonické oslovování našich stávající zákazníků (nejedná se o aktivní prodej neznámým lidem)
  • práce s naším interním systémem a v případě potřeby řešení dotazů klientů

Jak si Vás představujeme?

  • měl/a byste být proaktivní a nebát se komunikovat se zákazníky
  • praxe není třeba, ale pokud máte již zkušenost s komunikací se zákazníkem, určitě to není na škodu
  • bude se Vám hodit dobrá orientace na internetu a v mapách

A co Vám za to nabídneme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu  ve firmě s dlouhodobou perspektivou, u této pozice nabízíme ale také možnost pracovat na dohodu o provedení práce
  • pracovní dobu Pondělí – Čtvrtek 8:00 – 17:00; Pátek 8:00 – 15:00 nebo dle dohody
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Výběrové řízení probíhá formou individuálního pohovoru s manažerem call centra.

Zákaznická péče
Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V souvislosti s růstem společnosti hledáme nové posily do oddělení Telesales, které má na starosti péči o stávající zákazníky společnosti.

Hledáme zejména zaměstnance, kteří nemají rádi klasické korporátní struktury, ale uznávají spíše lidský přístup, férové jednání, přátelský kolektiv, na který se můžou spolehnout a možnost podílet se na rozvoji společnosti, která má velké jméno na trhu s energiemi.

 

Co Vás u nás čeká?

  • aktivní telefonické oslovování stávajících zákazníků společnosti (žádné studené kontakty Vás u nás nečekají)
  • aktivní telefonické poskytování informací a služeb zákazníkům společnosti
  • s tím související administrativa (zápis dat do systému, vyřizování e-mailů a dopisů)

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás obchod, komunikace s klienty a dokážete věci dotahovat do konce. Hledáme pozitivně naladěné osobnosti, které mají výborné komunikační a prodejní dovednosti.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte zkušenost v komunikaci se zákazníkem, ale není to podmínkou
  • umíte pracovat na počítači
  • jste  odolný/á vůči stresu
  • jste empatický/á a prozákaznický přístup je Vám vlastní

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu 20 000 Kč a atraktivní provize
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současné době hledáme posily na pozici Specialista prodeje do oddělení retencí. Toto oddělení má na starosti péči o stávající zákazníky s identifikovaným rizikem možnosti podání výpovědi smlouvy či odstoupení od smlouvy.

 

Co Vás u nás čeká?

  • starost a péče o stávající zákazníky s identifikovaným rizikem možnosti podání výpovědi smlouvy či odstoupení od smlouvy
  • poskytování informací, zpracovávání zákaznických požadavků, reklamací a retenčních nabídek s cílem udržet zákazníka
  • vyřizování příchozích a odchozích hovorů na retenční lince, e-mailů a dopisů
  • administrativa (zápis dat do interních systémů)
  • odpovědnost za procesování a uzavírání nabídek pro stávající i potenciální zákazníky (telefon, e-mail, dopis)

Jak si Vás představujeme?

Hledáme komunikativní uchazeče s prodejními dovednostmi, kteří jsou zodpovědní, samostatní a můžeme se na ně spolehnout.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte zkušenost v komunikaci se zákazníkem, ale není to podmínkou
  • umíte pracovat na počítači
  • jste  odolný/á vůči stresu
  • jste empatický/á a prozákaznický přístup je Vám vlastní

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současnosti rozšiřujeme tým podatelny, který spadá pod oddělení Back Office. Nový kolega bude mít na starosti zpracování příchozí a odchozí pošty a s tím spojenou drobnou administrativu.

Co Vás u nás čeká?

  • zodpovědnost za příchozí a odchozí poštu společnosti
  • třídění písemností
  • evidence a archivace dokumentů
  • další administrativa
  • spolupráce s ostatními odděleními společnostmi

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás administrativa, jste pečlivý/á a je na Vás spolehnutí.

Určitě pomůže, pokud:

  • umíte pracovat na počítači
  • máte předchozí zkušenosti s administrativou, ale není to podmínkou

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu hledáme zkušeného kolegu pro zajištění bezproblémového chodu naší IT infrastruktury. Nabízíme velmi zajímavé prostředí s možností věci nejen řešit, ale i navrhovat a měnit. Náplní Vaší práce bude správa síťové infrastruktury včetně trvalých VPN (cca 20), převážně postavené na technologii Juniper a administrace menšího počtu Linux serverů včetně 2-nodového Oracle VM clusteru. Klademe důraz na automatizaci úloh pomocí skriptování, případně nástrojů MS Systém Center. Silně preferujeme otevřené lidi se schopností a zájmem o poznávání nových věcí, postupů a nástrojů.

Co Vás u nás čeká?

  • správa síťové infrastruktury společnosti postavené na platformě Juniper
  • správa a administrace Linux server (Oracle Linux a Centos) a Oracle VM clusteru (2 nody)
  • správa síťových služeb (VPN, konfigurace VLAN, DNS apod.)
  • realizace zabezpečení v síťových vrstvách (802.1x), interní sítě a private cloudu, WiFi, spolupráce s externími dodavateli a organizacemi (RIPE, hosting, public cloud etc.)
  • podpora uživatelů a řešení jejich požadavků (2 – úroveň podpory)

Jak si Vás představujeme?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • min. 2 roky praxe na pozici IT administrátora/IT technika
  • zkušenosti s prací uživatelské podpory, znalosti best-practise a procesů podpory
  • dobrá znalost prostředí Linuxu, sítí a síťování
  • zkušenost s MS System Center, Power Shell, metodikou ITIL a znalost Windows administrace výhodou
  • schopnost efektivní týmové spolupráce
  • znalost anglického jazyka na pasivní úrovni

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Hledáme zkušeného kolegu do našeho IT týmu pro zajištění bezproblémového chodu naší IT infrastruktury. Nabízíme velmi zajímavé prostředí s možností věci nejen řešit, ale i navrhovat a měnit. Náplní Vaší práce bude správa aplikačního portfolia pro jednu z našich obchodních skupin. Budete se podílet na implementaci a nasazení nového řešení pro podporu prodeje. V budoucnu budete odpovědný za provoz těchto systémů, budete pomáhat s jejich integrací do stávajících systémů a budete analyzovat a řídit změnové požadavky. Silně preferujeme otevřené lidi se schopností a zájmem o poznávání nových věcí, postupů a nástrojů.

Co Vás u nás čeká?

  • správa aplikačního portfolia pro podporu prodeje
  • zajištění integrace s ostatními systémy, pomoc s přípravou kampaní apod.
  • řízení změn v přidělené aplikační oblasti a dohled nad jejich realizací
  • podpora uživatelů a řešení jejich požadavků (2 – úroveň podpory)
  • podpora kolegů z helpdesku při řešení uživatelských incidentů a požadavků

Jak si Vás představujeme?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • min. 2 roky praxe na pozici IT analytika
  • zkušenosti s implementací podnikových systémů, případně s vývojovými projekty a jejich nasazením
  • zkušenosti s migrací dat
  • znalost SQL (alespoň pasivní)
  • zkušenosti s metodikou ITIL výhodou
  • schopnost efektivní týmové spolupráce
  • znalost anglického jazyka na pasivní úrovni

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu hledáme zkušeného kolegu pro zajištění bezproblémového chodu naší IT infrastruktury (včetně sítí a databází). Nabízíme velmi zajímavé prostředí s možností věci nejen řešit, ale i měnit. Zároveň nabízíme i velkou míru autonomie a možnost růstu v oblastech virtualizace a cloudu, správy sítí a/nebo databází.

Čeká Vás u nás zejména správa:

  • infrastruktury společnosti postavené na platformě MS Windows
  • MS Active Directory a Identity management
  • fyzických i virtuální serverů na technologii MS HyperV, správa SAN a diskových polí
  • síťové infrastruktury a síťóvých služeb (VPN, VLAN, DNS apod.)
  • aplikací předaných do provozu,zajištění jejich monitoringu a zálohování

Jak si Vás představujeme?

  • máte kultivovaný mluvený i písemný projev
  • využíváte logické myšlení
  • máte smysl pro detail
  • jste pečlivý/á a samostatný/á
  • máte velmi dobrou uživatelskou znalost MS Office (primárně Word, Excel – otestujeme při pohovoru – formátování, filtrování, duplicity atd.)

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Hledáme zkušeného kolegu do našeho IT týmu pro zajištění bezpečného provozu našich aplikací. Nabízíme velmi zajímavé prostředí s možností věci nejen řešit, ale i navrhovat a měnit. Náplní Vaší práce bude IT bezpečnostních a provozních  incidentů a událostí a analýza IT bezpečnosti stávajících aplikací a aplikačních řešení. Budete se podílet na tvorbě a vylepšování  bezpečnostních směrnic a postupů. Chceme, abyste konzultoval implementace aplikací i procesů a jejich uvedení v praxi z pohledu bezpečnosti. Budete odpovědný za interní bezpečnostní audit. Silně preferujeme otevřené lidi se schopností dodávat a zájmem o poznávání nových věcí, postupů a nástrojů.

Co Vás u nás čeká?

  • řešení IT bezpečnostních a provozních událostí
  • analýza procesní a aplikační bezpečnosti
  • návrh změn směrnic, procesů a jiných opatření ke zvýšení bezpečnosti
  • spolupráce na změnách aplikací, infrastruktury a projektech
  • podpora kolegů z IT při řešení provozních požadavků

Jak si Vás představujeme?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • minimálně 2 roky praxe na pozici IT bezpečnostního analytika nebo obdobné
  • zkušenosti s implementací bezpečnostních postupů, interním bezpečnostním auditem
  • znalost nebo povědomí o související legislativě
  • zkušenosti s penetračním testováním (ethical hacking), znalosti síťových protokolů nebo Linuxu výhodou
  • zkušenosti s metodikou ITIL výhodou
  • schopnost efektivní týmové spolupráce
  • znalost anglického jazyka na pasivní úrovni

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu hledáme kolegu na pomoc se zajištěním bezproblémového chodu marketingových kampaní napříč všemi distribučními kanály v naší společnosti.

Co Vás u nás čeká?

  • provoz, návrh a realizace kampaní napříč všemi distribučními kanály a pro všechny komerční entity Bohemia Energy
  • aktivní podílení se na návrhu inovativních postupů v rámci tvorby kampaní, jak po technické, tak po obchodní stránce
  • zpracování reportingu a podílení se na řešení incidentů v oblasti kampaní
  • analýza dosažených výsledků kampaní a předkládání návrhů na změny
  • zajištění komunikace mezi uživateli a IT

 

Jak si Vás představujeme?

Hledáme kolegu, který bude odpovědný, proaktivní a pečlivý. Nabízíme dynamické prostředí s možností věci nejen řešit, ale i měnit. Zároveň nabízíme i velkou míru autonomie a možnost růstu v oblastech datových a systémových analýz a BI.

Co byste měl/a splňovat?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • min. 2 roky praxe na pozici IT Analytika
  • povědomí o tom, jak funguje řízení kampaní v různých distribučních kanálech a příprava těchto kampaní
  • analytické myšlení a schopnost dotahovat úkoly do konce
  • schopnost ptát se PROČ
  • technické dovednosti značnou výhodou – SQL (MS SQL, SSIS, SSRS, MDS), CCM, integrace ,BI (SSRS, PowerBI)
  • vynikající komunikační a prezentační schopnosti

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu hledáme kolegu na pomoc se zajištěním bezproblémového chodu marketingových kampaní napříč všemi distribučními kanály v naší společnosti.

Co Vás u nás čeká?

  • podpora procesů souvisejících s kampaněmi – příprava vstupních podmínek, monitorování běhu kampaně (předávání dat na CC, výstupů směrem k zákazníkům – dopisy/emaily), podpora zpracování výsledků kampaní (např. podepsaných dodatků), optimalizace existujících procesů
  • podpora v rámci životního cyklu informačních systémů dle požadavků business uživatelů a nadřízeného, konzultování požadavků businessu s vlastníky jednotlivých procesů
  • tvorba ad-hoc analýzy dat dle zadání business uživatelů a nadřízeného, identifikace uživatelských požadavků, zpracování procesního popisu a návrhu řešení atd.
  • zajišťování komunikace mezi uživateli a IT či projektem, v projektech reprezentuje pohled business uživatelů
  • zodpovědnost za správu a aktualizaci dokumentace spravovaných informačních systémů

Jak si Vás představujeme?

Hledáme kolegu, který bude odpovědný, proaktivní a pečlivý. Nabízíme dynamické prostředí s možností věci nejen řešit, ale i měnit. Zároveň nabízíme i velkou míru autonomie a možnost růstu v oblastech datových a systémových analýz a BI.

Co byste měl/a splňovat?

  • SŠ s maturitou/VŠ vzdělání
  • minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici
  • komunikativnost, flexibilita, pečlivost a ochota učit se novým věcem
  • chuť pracovat s novými technologiemi, znalost analytických postupů, SQL a zkušenosti s procesní analýzou VÝHODOU
  • znalost práce na PC (MS OFFICE)

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu hledáme IT specialistu podpory aplikací. Z důvodu stále se zvyšujícího objemu práce rozšiřujeme náš tým ZIS (zákaznický informační systém) a hledáme šikovného parťáka/parťačku:-), který/á bude zodpovědný/á, proaktivní, pečlivý/á a pomůže nám s bezproblémovým chodem celého našeho oddělení. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, kde je možné realizovat své nápady na zlepšení a tím pravým kandidátem pro nás budete, pokud máte rád/a výzvy, a kolegové by Vás popsali jako týmového hráče se zájmem o poznávání nových věcí.

Co Vás u nás čeká?

  • příjem a řešení helpdeskových požadavků v oblasti aplikací
  • technická podpora uživatelů
  • komunikace s dodavateli systémů
  • administrace číselníků a parametrů
  • tvorba dokumentace
  • spolupráce s ostatními odděleními napříč celou společností
  • testování změn a nových funkcí systémů

Jak si Vás představujeme?

Vhodným kandidátem je uchazeč, pro kterého je typické:

         PO ODBORNÉ STRÁNCE:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou (vhodné i pro absolventy)
  • předešlá zkušenost s utilitními č podnikovými systémy vítána
  • uživatelskou znalost nástrojů MS Office (zejména MS Excel)
  • orientace v energetice výhodou
  • kultivovaný písemný projev v českém jazyce (komunikace s uživateli, dodavateli + psaní dokumentace) 

          OSOBNOSTNÍ RYSY:

  • schopnost týmové spolupráce ale i samostatného řešení svěřených úkolů
  • analytické, strukturované a logické myšlení
  • proaktivní přístup k řešení zadaných úkolů/problémů
  • chuť učit se novým věcem, nebát se změn
  • pečlivost/preciznost

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Zajímá Vás systém Android? Jste čerstvý absolvent, nebo máte kratší praxi a sbíráte zkušenosti z provozu IT? Chcete se seznámit se zajímavými mobilními technologiemi a nastartovat svou kariéru v populárním oboru IT?

Do našeho IT týmu, který podporuje mobilní aplikace a řešení pro naše obchodníky hledáme šikovného kolegu nebo kolegyni, kteří se budou věnovat správě Android aplikace, se kterou jsme získali ocenění IT projekt roku (https://www.eman.cz/blog/bohemia-energy-reseni-uzavirani-smluv-prostrednictvim-tabletu-je-it-projektem-roku-2014/).

U nás se s touto aplikací seznámíte, budete mít na starosti podporu jejího provozu, řešení incidentů, konfiguraci tabletů a zavádění nových technologií a jejich testování. Pracovat budete například s technologiemi Airwatch, ZOIPER, Content Locker nebo Samsung KNOX. Postupně se pak součástí Vaší práce stane i operační systém Linux a produkty AMQ, hawtio, JBoss, SQL Server.

Co Vás u nás čeká?

  • řešení provozních incidentů s uživateli – 2. úroveň podpory
  • konfigurace tabletů, opravy, distribuce a vzdálená údržba
  • aplikační a bezpečnostní testování – provádění testů
  • podpora při nasazení a zavádění nových technologií a řešení
  • spolupráce s dodavateli, projektovými manažery a helpdeskem (1. úroveň podpory)
  • tvorba a údržba dokumentace

 

Jak si Vás představujeme?

      PO ODBORNÉ STRÁNCE:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou, zaměření na IT
  • všeobecnou znalost správy operačních systémů, síťových a bezpečnostních technologií
  • základní znalost platformy Android
  • orientaci v mobilních technologiích
  • znalosti v oblasti testování SW výhodou
  • alespoň pasivní znalost anglického jazyka 

      OSOBNOSTNÍ RYSY:

  • samostatnost, spolehlivost a odpovědnost
  • schopnost týmové spolupráce ale i samostatného řešení svěřených úkolů
  • analytické, strukturované a logické myšlení
  • proaktivní přístup k řešení zadaných úkolů/problémů
  • chuť učit se novým věcem, nebát se změn
  • pečlivost/preciznost

Co Vám nabídneme na oplátku

  • zajímavou a různorodou práci v prestižním oboru a stabilní společnosti
  • možnost kariérního růstu a dalšího vzdělávání
  • úvodní školící program plně hrazený společností
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • MultiSport karta dotovaná zaměstnavatelem + možnost zřízení doprovodné karty pro Vaše rodinné příslušníky, kamarády atd.)
  • Program PARTNER (zaměstnanecký tarif pro Vás a až další 3 odběrná místa na odběr elektřiny a plynu)
  • pravidelné soutěže o hodnotné ceny (vstupenky do divadla, ZOO, Velikonoční i Vánoční soutěž atd.)
  • pravidelné firemní akce (Vánoční večírek, Mikulášská besídka, Teambuilding, Dětský den, Příměstský tábor, závody SCUDERIA na Masarykově okruhu v Brně, „Dny zdraví“ – od listopadu do března všem zaměstnancům k dispozici zdarma čaj, zázvor, citrón, med; v letních měsících ovoce přímo na pracoviště, Běžecké soutěže, hrazené startovné na závodech RUNCZECH, tréninky s M. Škorpilem atd.)
  • moderně vybavené pracoviště v památkově chráněné budově v centru Prahy přímo naproti Bílé Labuti s výbornou dostupností MHD (3 min. Masarykovo nádraží/Florenc, 5 min. nám. Republiky)

Možnost nástupu ihned, na toho pravého kandidáta si ale rádi počkáme!

Pokud jste dočetli náš inzerát až sem a máte pocit, že jste se v námi nabízené pozici „našli“, neváhejte, a zašlete nám strukturovaný životopis. V případě, že už na začátku uvítáte možnost se nám “představit” nejen pomocí C.V., zašlete nám, prosím, současně i krátký motivační dopis, odkaz na LinkedIn či cokoliv dalšího, co Vás od ostatních kandidátů odliší. (Nejen) v náboru volíme vždy individuální přístup, každý kandidát je pro nás jedinečný, a stejný přístup čekáme i od Vás (jak při reakci na tento inzerát, tak i po nástupu :-))

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Chcete získat praxi v IT a hledáte částečný úvazek nebo brigádu? Hledáme brigádníky na letní měsíce i dlouhodobou spolupráci do oddělení IT – PROVOZ.

Fin. ohodnocení: 150,- Kč/hod.

Místo výkonu práce: Na Poříčí 24-26, Praha 1

Úvazek/pracovní doba: flexibilní (min. 2-3 dny v týdnu)

Co Vás u nás čeká?

  • aktualizace a vedení evidence IT vybavení
  • instalace a konfigurace koncových stanic s OS Windows
  • instalace a konfigurace aplikací
  • čištění počítačů, zajištění servisu
  • řešení požadavků uživatelů

Náš ideální parťák by měl zvládnout/mít

  • pokročilá znalost operačních systémů Windows XP, Windows 7, Windows 8
  • dobrou znalost HW a SW
  • organizační schopnosti, manuální zručnost
  • samostatnost, pečlivost a spolehlivost
  • ochotu a schopnost učit se nové věci
  • příjemné a vstřícné vystupování, nekonfliktnost

V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis v českém jazyce společně s časovými možnostmi.

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Máte zkušenosti ze zákaznické péče? Baví Vás předávat své zkušenosti a znalosti ostatním? Chcete se dál rozvíjet v organizaci školení a tréninků? Pak nabízíme příležitost přímo pro Vás!
Do HR oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á se bude podílet na vzdělávání a rozvoji našich kolegů zejména ze zákaznické péče.

Co Vás u nás čeká?

  • příprava a vedení školení a tréninků (produkt, komunikace)
  • poskytování zpětné vazby zaměstnancům a jejich nadřízeným
  • aktivní spolupráce s ostatními odděleními na rozvoji zaměstnanců
  • spolupráce na dalších projektech oddělení vzdělávání a rozvoje

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás předávat zkušenosti a informace novým kolegům, nebojíte se prezentovat na veřejnosti a máte již řadu zkušeností z oblasti školení a tréninku zaměstnanců.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte zkušenosti ze zákaznické péče, praxe z call centra velkou výhodou
  • máte výborné prezentační dovednosti
  • jste samostatný/á a máte organizační talent
  • jste flexibililní a upřednostňujete proklientský přístup
  • jste ochotný/á vzdělávat ostatní i sám sebe

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Příběhy zaměstnanců

Můj první pracovní poměr začal právě ve společnosti Bohemia Energy. Ačkoliv jsem již předtím měla zkušenost jako brigádnice na pozici operátorky, teprve tady jsem se naučila správným komunikačním technikám a zákaznické péči. Během mého působení ve společnosti jsem prošla řadou zajímavých vzdělávacích programů, které mi pomohly nejen v práci, ale také v osobním životě.

Své zkušenosti a získané znalosti mám možnost na zákaznické péči předávat svým kolegům, což mě velice naplňuje. Jsem ráda s lidmi a musím říct, že mezi kolegy jsem si našla i nové přátelé. Cením si toho, že se s nimi mohu setkávat také na akcích organizovaných zaměstnavatelem.

Z pozice IT helpdesk operátora jsem zodpovědný za řešení IT požadavků svých kolegů napříč celou společností.
Do společnosti jsem nastoupil v roce 2012 do oddělení aktivního call centra. Díky této zkušenosti mohu pro svoji práci využít know-how, které jsem získal v roli běžného uživatele firemního softwaru, a následně ho dále rozvíjet. Nabídku přechodu na jinou pozici, v rámci interních výběrových řízení, jsem vnímal jako možnost dalšího rozvoje získaných zkušeností a příležitost pracovat v oboru, který je zároveň mým koníčkem.

Součástí týmu naší společnosti jsem se stal ještě při studiu vysoké školy v roce 2008. Tehdy se společnost profilovala jako malá rodinná firma, ze které se díky své dravosti stal největší alternativní dodavatel energií u nás. I po sedmi letech se společnost stále rozvíjí, a to zejména díky neustálému vývoji trhu. Velmi si vážím profesionálního přístupu svých kolegů a v neposlední řadě firemního prostředí, ve kterém jako kolektiv pracujeme.