Kariéra

Přidejte se k našemu týmu

Proč se stát členem týmu Bohemia Energy

Chceme být nejlepší v tom, co děláme, a proto potřebujeme mít správné lidi na správných místech. V Bohemia Energy usilujeme nejen o rozvoj svého podnikání a svých zaměstnanců, ale i o podporu znevýhodněných spoluobčanů (zejména dětí). Zaměstnanci jsou tvůrci našeho úspěchu a děláme vše proto, abychom vytvořili atmosféru přátelské firemní kultury, která posiluje motivaci a oceňuje osobní iniciativu každého jednotlivce. Nejsme svázáni interními pravidly nadnárodních firem a každý z nás se může podílet na změnách, které vedou jak ke spokojenému zákazníkovi, tak ke spokojenému zaměstnanci.

Rádi mezi sebou přivítáme i absolventy bez praxe, kteří chtějí nastartovat svou kariéru. Jste maminka nebo tatínek po rodičovské dovolené a nedaří se vám najít práci? V rámci oddělení zákaznické péče vám můžeme nabídnout částečný pracovní úvazek, který vám umožní lépe sladit soukromý a pracovní život.

   Poznejte Bohemia Energy na PROUDLY

Podmínky ochrany osobních údajů pro uchazeče

Nabídka pracovních míst

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1,2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

Na naši centrálu na Praze 1 hledáme slovenské nebo české nováčky, kteří hledají práci, která je bude naplňovat. Pomáhat našim zákazníkům a poskytovat jim levné, efektivní a jednoduché řešení, je naším hlavním úkolem a zatím se nám to daří :-)

Pokud hledáte společnost, kde lidský přístup, dobrá nálada a příjemné moderní prostředí je samozřejmostí, přidejte se k nám a poznejte naši rodinnou atmosféru!

Jsme skvěle připraveni také na absolventy bez zkušeností. Náš interní lektorský tým Vás vše potřebné naučí v rámci rozsáhlého vstupního energetické školení i Vám na míru sestavených individuálních školení – př. komunikační dovednosti, asertivita, produktová školení aj.

Co Vás u nás čeká?

  • budete vyřizovat požadavky našich zákazníků (např. dotazy k vyúčtování, změny záloh, změny osobních údajů, pomoc s vyplňováním formulářů aj.) – nejčastěji telefonicky
  • práce v interním systému
  • v případě nižšího vytížení linky budete vyřizovat dotazy klientů také písemně
  • spolupráce s ostatními odděleními společnosti – přeposílání požadavků k dořešení atd.

Nejedná se o prodejní pozici. Prodej u nás zajišťují jiná oddělení.

Jak si Vás představujeme?

  • zvládáte práci na počítači
  • mluvíte perfektně česky nebo slovensky
  • baví Vás učit se nové věci
  • jste komunikativní
  • upřednostňujete přátelský a proklientský přístup a nebojíte se výzev :-)

A co Vám za to nabízíme?

  • po zapracování si můžete vydělat až 35.000 Kč měsíčně – a už během zkušební doby si při plném úvazku přijdete na 25.000 Kč
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • během jedné směny odpracujete celkem 7,5 hodiny a zaplatíme Vám navíc i 35 minut přestávky na oddych
  • získáte pracovní smlouvu ve stabilní a rozvíjející se firmě s dlouhodobou perspektivou
  • v práci máte k dispozici moderní kuchyňku včetně drobného občerstvení
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10.000 Kč
  • energii dočerpáte v naší firemní kavárně
  • pravidelně soutěžíme o atraktivní ceny
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • postaráme se o Vaše děti – letní příměstské tábory, Dětský den, Mikulášská besídka aj.
  • budete pracovat v novém, moderním, čistém a klimatizovaném prostředí v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • budeme Vám vyplácet pravidelně mzdu nejpozději do 10. dne v měsíci
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst – v rámci týmu nebo celé společnosti

Výběrové řízení bude probíhat formou individuálního pohovoru s personalistou. Během výběrového řízení Vám firmu představíme a ukážeme Vám Vaše budoucí pracoviště.

Nástup je možný 4.2.2019.

Praha

Pro dceřinou společnost, která spadá přímo pod Bohemia Energy, hledáme nové české i slovenské kolegy.

Jste akční, komunikativní, odolný/á vůči stresu a rád/a poznáváš nové věci? Dáváme příležitost všem, co chtějí pracovat – uchazečům s praxí i bez praxe. Vážíme si Vašich zkušeností, vítáme ale i nové kolegy, kteří se chtějí učit novým věcem a rozvíjet svoje dovednosti.

Váháte, jestli byste to zvládl/a? I s takovou variantou počítáme a proto máme pro Vás připraveno hned několik pozic dle obtížnosti. Kariérní postup máme propracovaný a záleží jen na Vás, kam se budete chtít posunout!

Co Vás u nás čeká?

  • telefonická komunikace se stávajícími zákazníky (žádné “studené kontakty”)

Vybrat si můžete z těchto činností:

  • uvítací hovory – tzv. welcome calls
  • verifikační hovory (ověřování)
  • řešení prologancí (prodlužování smluv)
  • řešení změn dodavatele

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás komunikovat se zákazníky, jste týmový hráč, ale dokážete pracovat i samostatně.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte výborné komunikační dovednosti
  • jste odolný/á vůči stresu, nic Vás nerozhodí
  • jste otevřen/a novým možnostem
  • praxe na obdobné pozici není podmínkou, ale spíše výhodou

A co Vám za to nabízíme?

  • pevnou pracovní dobu
  • pestrou a různorodou práci v týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů
  • 1 jídlo denně zdarma přímo v jídelně na pracovišti
  • Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v nově zrekonstruované moderní budově přímo na metru B – Kolbenova
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1,2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

V současnosti hledáme nováčka do týmu specialistů, kteří zajišťují agendu přepisů odběrných míst. Hledáme šikovné kolegy, které baví administrativa v kombinaci se zákaznickou péčí, mají zájem učit se nové věci a přicházet se svými nápady. Pozice je určena jak kandidátům se zkušenostmi, tak absolventům.

Co budete u nás dělat?

  • přijímat požadavky od zákazníků týkající se přepisu odběrného místa (např. z důvodu stěhování)
  • zpracovávat a kontrolovat dokumenty od zákazníků
  • zadávat údaje z dokumentů do interního informačního systému
  • telefonicky komunikovat se zákazníkem (např. kvůli doplnění informací)
  • spolupracovat s ostatními odděleními napříč firmou

Jak si Vás představujeme?

  • baví Vás komunikace se zákazníkem
  • jste pečliví a dotahujete věci do konce
  • umíte pracovat ve Wordu a Excelu
  • logicky uvažujete
  • můžete být i čerstvý absolvent – všechno Vás rádi naučíme :)

A co Vám za to nabízíme?

  • začátek a konec pracovní doby si určujete sami
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • energii dočerpáte v naší firemní kavárně
  • pravidelně soutěžíme o atraktivní ceny
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1.2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

I přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k zaměstnancům.

Hledáme posilu do týmu zákaznické péče, který se stará o vyřizování distribučních požadavků našich klientů. Budete je řešit jako celek – písemný požadavek zákazníka převezmete, zkontrolujete související dokumentaci a následně klienta informujete o stavu vyřízení nebo následujícím postupu. Aktuálně hledáme jednoho kolegu do českého týmu a jednoho kolegu do slovensky mluvícího týmu.

Co u nás budete dělat?

  • administrativně zpracovávat příchozí požadavky klientů – jde například o technické požadavky na změnu distribučních sazeb a hodnot jističů, přemístění měřidla a další
  • komunikovat s provozovateli distribuční soustavy a našimi zákazníky – většinou písemně, občas telefonicky
  • zpracovávat a kontrolovat podklady a technickou dokumentaci od zákazníků
  • zadávat data do interního informačního systému

Jak si Vás představujeme?

  • máte maturitu
  • rádi hledáte ve věcech souvislosti
  • jste spolehliví a pečliví
  • máte chuť učit se novým věcem
  • ovládáte práci na PC – MS Office
  • nepotřebujete praxi, všechno vás naučíme

A co Vám za to nabízíme?

  • začátek a konec pracovní doby si určujete sami
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • energii dočerpáte v naší firemní kavárně
  • pravidelně soutěžíme o atraktivní ceny
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst
Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1,2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

I přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k zaměstnancům. Pokud se ztotožňujete s těmito hodnotami, pak čtete tu správnou nabídku.

V současné době hledáme posilu do našeho týmu, který je součástí oddělení zákaznické péče a má na starosti agendu reklamací a s tím spojenou komunikaci s našimi zákazníky.

Co u nás budete dělat?

  • zpracovávat příchozí požadavky v souladu s interními postupy ve stanovených lhůtách
  • zadávat data do interního informačního systému
  • písemně komunikovat s provozovateli distribuční soustavy a zákazníkem (v menší míře komunikace telefonická)
  • zodpovídat za zpracování reportů v souladu s interními postupy
  • spolupracovat s ostatními odděleními napříč celou společností

Jak si Vás představujeme?

  • máte výbornou znalost českého jazyka
  • máte min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • jste spolehliví a pečliví
  • máte chuť učit se novým věcem
  • proaktivně přistupujete k řešení nestandardních situací
  • ovládáte práci na PC (MS Office)
  • uvítáme předchozí zkušenost z oblasti administrativy, není to však podmínkou, rádi Vás vše naučíme :)

A co Vám za to nabízíme?

  • začátek a konec pracovní doby si určujete sami
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • energii dočerpáte v naší firemní kavárně
  • pravidelně soutěžíme o atraktivní ceny
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1,2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

Právě hledáme posilu do našeho call centra, které se stará o vymáhání pohledávek. Pokud se vyhýbáte klasickým korporátním strukturám, hledáte lidský přístup, férové jednání ze strany nadřízeného i kolegů a máte smysl pro humor, pak čtete tu správnou nabídku.

Co Vás u nás čeká?

  • budete telefonicky vymáhat pohledávky (cca 70 spojených hovorů denně)
  • budete kontrolovat úhrady od našich zákazníků na základě dohodnutých termínů plateb
  • předávání informací o dlužnících kolegům z oddělení přerušení dodávek
  • zadávání dat do interního systému pro ostatní kolegy

Jak si Vás představujeme?

Hledáme posilu do našeho týmu 12 specialistů vymáhání pohledávek. Jsme veselý tým, a proto také hledáme veselé lidi, kteří si umí sami ze sebe udělat legraci :-).

Určitě pomůže, pokud:

  • Vám nedělá problém práce na počítači
  • rád/a komunikujete přes telefon
  • jste pečlivý/á a spolehlivý/á
  • máte kultivovaný písemný i telefonický projev
  • jste samostatný/á, ale i spolupráce v rámci týmu Vám nedělá problémy
  • jste ochotný/á učit se nové věci

A co Vám za to nabízíme?

  • zajímavou fixní mzdu a dle výsledků motivační odměny
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v bezvadném a stálém týmu lidí
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný dle dohody.

Těšíme se na Vás!

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1,2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

Do našeho IT týmu Digitalizace hledáme IT Business analytika, který bude dělat business i IT analýzu pro různé projekty. Při práci v tomto oddělení se setkáte například s robotickou automatizací, AI, DevOps, automatickým testováním, prototypováním nebo SCRUMem a agilním vývojem. Budete se moci účastnit projektů, které posouvají náš business dopředu.

Co Vás u nás čeká?

Analýza požadavků, které přicházejí z různých oddělení nebo aktuálně vzniklých potřeb firmy.
Komunikace s lidmi napříč společností.
Spolupráce s architekty, provozním oddělením, projektovými manažery a dodavateli.
Zpracování požadavků, analýz, technických specifikací a návrhů řešení.
Modelování v Enterprise Architect (ArchiMate 3 a BPMN).
Návrhy scénářů pro testování.
Prioritizace požadavků se zástupci businessu.
Možnost řídit některé projekty (ty větší řídí projektové oddělení).

 

Jak si Vás představujeme?

Máte zkušenost na podobné analytické pozici.
Jste komunikativní, máte analytické myšlení a dobré organizační schopnosti.
Umíte naslouchat druhé straně a dokážete oponovat co je technicky proveditelné.
Umíte modelovat v BPMN.
Přistupujete ke své práci aktivně, zodpovědně a dotahujete úkoly do konce.
Zajímáte se o trendy a nové technologie, vzděláváte se v oboru, udržujete si přehled.
Výhodou jsou zkušenosti s testováním a projektovým řízením.
Velkou výhodou je znalost Enterprise Architect a ArchiMate.
Angličtinu ovládáte na úrovni porozumění a čtení dokumentace.

A co Vám za to nabízíme?

Možnost být v kontaktu s nejmodernějšími technologiemi, do kterých investujeme.
Interní vzdělávání na různá témata.
Práci v týmu s pohodovými vztahy.
Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.
Dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den.
Každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie.
Dotujeme kartu MultiSport – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády.
Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro vás a další 3 odběrná místa.
Za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 korun.
Užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže.
V práci máte k dispozici občerstvení.
Budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1,2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

Do našeho týmu infrastruktury hledáme zkušeného kolegu na pozici Linux administrátora. Nabízíme práci s nejnovějšími technologiemi a velkou míru autonomie.

Co budete u nás dělat?

Vaší náplní bude administrovat operační systémy Linux (instalace, konfigurace, údržba a provoz), provádět kapacitní a performance management.

Kontrolovat logy serverů a navrhovat optimalizaci.

Vést a upravovat administrátorskou dokumentaci.

Účastnit se nových projektů, které budou souviset se svěřenou oblastí.

Spravovat monitoring – NAGIOS, ICINGA.

Pracovat s virtualizací MS Hyper-V.

Jak si Vás představujeme?

Máte dobrou znalost a zkušenost s operačním systémem Linux (RedHat, Centos).

Umíte pracovat s příkazovou řádkou a skriptovat, administrovat LVM.

Máte znalost fungování počítačových sítí.

Znalost automatické instalace a nasazování (Ansible, RedHat Satellite, Puppet,).

Výhodou zkušenosti s Apache, PostgreSQL, mySQL, Postfix, OpenVPN, proxy SQUID.

Uvítáte v práci prostor pro samostatnou práci.

Chcete se dál zdokonalovat a používat nejnovější technologie.

Umíte vstřícně komunikovat s uživateli a kolegy.

Jste v práci zodpovědní a dotahujete úkoly do konce.

A co Vám za to nabízíme?

Možnost být v kontaktu s nejmodernějšími technologiemi, do kterých investujeme.

Interní vzdělávání na různá témata.

Práci v mladém týmu s pohodovými vztahy.

Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.

Dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den.

Každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie.

Dotujeme kartu MultiSport – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády.

Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro vás a další 3 odběrná místa.

Za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 korun.

Užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže.

V práci máte k dispozici občerstvení.

Budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu.

Příběhy zaměstnanců

V Bohemia Energy jsem svoji kariéru začala. Nastoupila jsem jen se zkušeností z brigády v jiném call centru. Až tady jsem se naučila, jak se zákazníky komunikovat, jak se jim věnovat, aby byli spokojení. A řada tréninků mi pomohla v práci i v osobním životě. Práce s lidmi mě baví, těší mě, když jim pomůžu vyřešit to, co potřebují. V týmu si rozumíme a mezi kolegy jsem si našla i nové kamarády. A všichni milujeme firemní akce, které pro nás firma organizuje.

Řeším IT požadavky svých kolegů, které souvisí s firemními systémy a aplikacemi. Na této pozici jsem ale nezačínal. Před pěti lety jsem nastoupil jako operátor pro odchozí hovory. Díky této zkušenosti teď vím, co kolegové potřebují. Interní přestup vnímám jako výbornou možnost propojit zkušenosti s firemními systémy a koníček, kterým pro mě IT je.

Součástí Bohemia Energy jsem se stal už během vysoké školy v roce 2008, kdy se společnost profilovala jako malá rodinná firma. Postupně se díky své dravosti stala největším alternativním dodavatelem energií v Česku. A dál se rozvíjí a roste. Moc si tady vážím profesionality kolegů, příjemné atmosféry a dobrých vztahů, které v Bohemia Energy máme.