Kariéra

Přidejte se k našemu týmu

Proč se stát členem týmu Bohemia Energy

Chceme být nejlepší v tom, co děláme, a proto potřebujeme mít správné lidi na správných místech. V Bohemia Energy usilujeme nejen o rozvoj svého podnikání a svých zaměstnanců, ale i o podporu znevýhodněných spoluobčanů (zejména dětí). Zaměstnanci jsou tvůrci našeho úspěchu a děláme vše proto, abychom vytvořili atmosféru přátelské firemní kultury, která posiluje motivaci a oceňuje osobní iniciativu každého jednotlivce. Nejsme svázáni interními pravidly nadnárodních firem a každý z nás se může podílet na změnách, které vedou jak ke spokojenému zákazníkovi, tak ke spokojenému zaměstnanci.

Rádi mezi sebou přivítáme i absolventy bez praxe, kteří chtějí nastartovat svou kariéru. Jste maminka nebo tatínek po rodičovské dovolené a nedaří se vám najít práci? V rámci oddělení zákaznické péče vám můžeme nabídnout částečný pracovní úvazek, který vám umožní lépe sladit soukromý a pracovní život.

Nabídka pracovních míst

Praha

Společnost Bohemia Energy patří mezi největší energetické společnosti v České republice a na Slovensku. Staráme se o více než 1,1 milionu klientů a náš roční obrat již převýšil 16 miliard Kč.

Na naši centrálu na Praze 1 hledáme slovenské nebo české nováčky, kteří hledají práci, která je bude naplňovat. Pomáhat našim zákazníkům a poskytovat jim levné, efektivní a jednoduché řešení, je naším hlavním úkolem a zatím se nám to daří :-)

Pokud hledáte společnost, kde lidský přístup, dobrá nálada a příjemné moderní prostředí je samozřejmostí, přidejte se k nám a poznejte naši rodinnou atmosféru!

Jsme skvěle připraveni také na absolventy bez zkušeností. Náš interní lektorský tým Vás vše potřebné naučí v rámci rozsáhlého vstupního energetické školení i Vám na míru sestavených individuálních školení – př. komunikační dovednosti, asertivita, produktová školení aj.

Co Vás u nás čeká?

  • budete vyřizovat požadavky našich zákazníků (např. dotazy k vyúčtování, změny záloh, změny osobních údajů, pomoc s vyplňováním formulářů aj.) – nejčastěji telefonicky
  • práce v interním systému
  • v případě nižšího vytížení linky budete vyřizovat dotazy klientů také písemně
  • spolupráce s ostatními odděleními společnosti – přeposílání požadavků k dořešení atd.

Nejedná se o prodejní pozici. Prodej u nás zajišťují jiná oddělení.

Jak si Vás představujeme?

  • zvládáte práci na počítači
  • mluvíte perfektně česky nebo slovensky
  • baví Vás učit se nové věci
  • jste komunikativní
  • upřednostňujete přátelský a proklientský přístup a nebojíte se výzev :-)

A co Vám za to nabízíme?

  • po zapracování si můžete vydělat až 33.000 Kč měsíčně – z toho fixní mzda představuje 20.000 Kč při plném úvazku
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • během jedné směny odpracujete celkem 7,5 hodiny a zaplatíme Vám navíc i 35 minut přestávky na oddych
  • získáte pracovní smlouvu ve stabilní a rozvíjející se firmě s dlouhodobou perspektivou
  • v práci máte k dispozici moderní kuchyňku včetně drobného občerstvení
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10.000 Kč
  • odpočinete si v nově zrekonstruované relaxační zóně
  • slevy u partnerských firem
  • užijete si velkolepé firemní akce – např. hudební festival s cateringem, vánoční večírek v SaSaZu aj.
  • postaráme se o Vaše děti – letní příměstské tábory, Dětský den, Mikulášská besídka aj.
  • budete pracovat v novém, moderním, čistém a klimatizovaném prostředí v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • budeme Vám vyplácet pravidelně mzdu nejpozději do 10. dne v měsíci
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst – v rámci týmu nebo celé společnosti

Výběrové řízení bude probíhat formou individuálního pohovoru s personalistou. Během výběrového řízení Vám firmu představíme a ukážeme Vám Vaše budoucí pracoviště.

Nástup možný dle dohody.

Praha

Pro dceřinou společnost, která spadá přímo pod Bohemia Energy, hledáme nové české i slovenské kolegy.

Jste akční, komunikativní, odolný/á vůči stresu a rád/a poznáváš nové věci? Dáváme příležitost všem, co chtějí pracovat – uchazečům s praxí i bez praxe. Vážíme si Vašich zkušeností, vítáme ale i nové kolegy, kteří se chtějí učit novým věcem a rozvíjet svoje dovednosti.

Váháte, jestli byste to zvládl/a? I s takovou variantou počítáme a proto máme pro Vás připraveno hned několik pozic dle obtížnosti. Kariérní postup máme propracovaný a záleží jen na Vás, kam se budete chtít posunout!

Co Vás u nás čeká?

  • telefonická komunikace se stávajícími zákazníky (žádné “studené kontakty”)

Vybrat si můžete z těchto činností:

  • uvítací hovory – tzv. welcome calls
  • verifikační hovory (ověřování)
  • řešení prologancí (prodlužování smluv)
  • řešení změn dodavatele

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás komunikovat se zákazníky, jste týmový hráč, ale dokážete pracovat i samostatně.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte výborné komunikační dovednosti
  • jste odolný/á vůči stresu, nic Vás nerozhodí
  • jste otevřen/a novým možnostem
  • praxe na obdobné pozici není podmínkou, ale spíše výhodou

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • pestrou a různorodou práci v týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů
  • 1 jídlo denně zdarma přímo v jídelně na pracovišti
  • Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v nově zrekonstruované moderní budově přímo na metru B – Kolbenova
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současné době hledáme posily do týmu, který se stará o sjednávání schůzek pro naše energetické poradce, kteří pomáhají stávajícím klientům společnosti významně ušetřit finanční prostředky v závislosti na spotřebě energií.

Co Vás u nás čeká?

  • podpora našich energetických poradců, zejména jim budete sjednávat a plánovat schůzky s našimi stávajícími zákazníky
  • telefonické oslovování našich stávající zákazníků (nejedná se o aktivní prodej neznámým lidem)
  • práce s naším interním systémem a v případě potřeby řešení dotazů klientů

Jak si Vás představujeme?

  • měl/a byste být proaktivní a nebát se komunikovat se zákazníky
  • praxe není třeba, ale pokud máte již zkušenost s komunikací se zákazníkem, určitě to není na škodu
  • bude se Vám hodit dobrá orientace na internetu a v mapách

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu  ve firmě s dlouhodobou perspektivou, u této pozice nabízíme ale také možnost pracovat na dohodu o provedení práce
  • pracovní dobu Pondělí – Čtvrtek 8:00 – 17:00; Pátek 8:00 – 15:00 nebo dle dohody
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Výběrové řízení probíhá formou individuálního pohovoru s manažerem call centra.

Zákaznická péče
Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současné době hledáme posilu do týmu retencí, který se u nás stará o udržení stávajících zákazníků společnosti.

Hledáme zejména zaměstnance, kteří nemají rádi klasické korporátní struktury, ale uznávají spíše lidský přístup, férové jednání, přátelský kolektiv, na který se můžou spolehnout a možnost podílet se na rozvoji společnosti, která má velké jméno na trhu s energiemi.

Co Vás u nás čeká?

  • aktivní telefonické oslovování STÁVAJÍCÍCH zákazníků společnosti (žádné studené kontakty Vás u nás nečekají)
  • s tím související podávání informací o produktech a službách společnosti v rámci hovoru
  • drobná administrativa (zápis dat do systému, vyřizování e-mailů a dopisů)

Jak si Vás představujeme?

  • jste soutěživý a komunikativní typ
  • máte chuť učit se novým věcem – zejména energetice
  • máte kultivovaný a příjemný telefonický projev
  • umíte dotahovat věci do konce
  • máte zkušenosti v rámci energetiky

A co Vám za to nabízíme?

  • pokud budete šikovný/á, po zapracování je možné získat až 45 000 Kč měsíčně – z toho fixní mzda představuje 20 000 Kč
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Pro naši dceřinou společnost, která se stará o klienty skupiny Bohemia Energy, hledáme nového kolegu, který bude vést tým složený z 10 zaměstnanců – operátorů call centra.

Co Vás u nás čeká?

  • budete zodpovídat za zpracování, správu a kvalitu interních pracovních postupů v oblasti zpracování zákaznických dotazů, požadavků a reklamací
  • nejdůležitější částí je péče o tým operátorů call centra, jejich školení, motivaci, rozvoj a hodnocení
  • zabezpečování odborného a administrativně-organizačního vedení (analýzy, plánování, rozhodování, kontrola, vedení a vyhodnocování) svěřených procesů a podřízených zaměstnanců
  • koordinace činností a spolupráce s ostatními útvary
  • pravidelný reporting činností
  • podílení se na zlepšování a optimalizaci svěřených procesů
  • spolupráce na projektech v rámci společnosti

Jak si Vás představujeme?

Hledáme příjemné a zodpovědné uchazeče s praxí ve vedení lidí, kteří umí samostatně a efektivně řešit komplexní problémy spojené se svěřenou oblastí a rozhodovat o postupech při řešení vzniklých problémů.

Určitě pomůže, pokud:

  • Vás baví nastavovat procesy a zlepšovat ty stávající
  • dobře znáte Word a Excel
  • jste schopný/á vytvořit kvalitní prezentaci a také ji umíte dobře odprezentovat
  • jste pečlivý/á, dokážete udržovat v agendě pořádek a máte organizační schopnosti

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • pestrou a různorodou práci v týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů
  • 1 jídlo denně zdarma přímo v jídelně na pracovišti
  • Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • budete pracovat v nově zrekonstruované moderní budově přímo na metru B – Kolbenova
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Kromě toho našim klientům nabízíme i financování energeticky úsporných řešení v domácnostech. A dceřiná společnost, která službu zajišťuje, právě hledá posilu do týmu zákaznického servisu. Nováček se bude věnovat stávajícím klientům – vyřizovat jejich požadavky prostřednictvím emailů, dopisů a telefonátů. Zároveň bude zajišťovat drobnou administrativu.

Co u nás budete dělat?

  • písemně a telefonicky komunikovat s našimi klienty, poskytovat jim informace týkající se úvěrových smluv, jejich změn, splátek úvěrů a dalších
  • samostatně řešit požadavky klientů, aktivně při tom spolupracovat s ostatními týmy
  • provádět telefonické verifikační hovory
  • kontrolovat podklady pro úvěrové smlouvy
  • zadávat data do interního informačního systému

Jak si Vás představujeme?

  • rádi komunikujete s lidmi
  • máte chuť pečovat o spokojenost zákazníků
  • máte středoškolské vzdělání s maturitou (případně 3 letou praxi z oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů)
  • jste pečliví a ke své práci přistupujete aktivně a zodpovědně
  • oceníme zkušenosti z oblasti administrativy, call centra nebo zákaznické péče, není to však podmínkou :)

A co Vám za to nabízíme?

  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • práci v příjemném kolektivu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

I přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k zaměstnancům.

Aktuálně hledáme nováčka do oddělení storen, které zajišťuje administrativní agendu spojenou se stornovanými a ukončenými smlouvami se zákazníky. Pracovní náplň na této pozici zahrnuje zejména zpracování dat v interním systému a v MS Excel, a dále písemnou komunikaci s distributory.

Pozice je určena jak kandidátům se zkušenostmi, tak absolventům.

Co u nás budete dělat?

  • zpracovávat administrativní agendu spojenou s výpovědmi zákazníků
  • zpracovávat data v MS Excel
  • písemně komunikovat s distributorem
  • pracovat s interním systémem
  • spolupracovat s ostatními odděleními napříč celou společností

Jak si Vás představujeme?

  • jste pečliví a dotahujete věci do konce
  • umíte pracovat v MS Excel
  • baví Vás práce ve větším týmu, se kterým sdílíte informace
  • uvítáme předchozí zkušenost z oblasti administrativy, není to však podmínkou, rádi Vás vše naučíme :)

A co Vám za nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • pestrou a různorodou práci v týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů
  • 1 jídlo denně zdarma přímo v jídelně na pracovišti
  • Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • budete pracovat v nově zrekonstruované moderní budově přímo na metru B – Kolbenova
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

I přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k zaměstnancům.

V současnosti hledáme nováčka do týmu specialistů, kteří zajišťují agendu přepisů odběrných míst. Hledáme šikovné kolegy, které baví administrativa v kombinaci se zákaznickou péčí, mají zájem učit se nové věci a přicházet se svými nápady. Pozice je určena jak kandidátům se zkušenostmi, tak absolventům.

Co budete dělat?

  • přijímat požadavky od zákazníků se zájmem o přepis odběrného místa (např. z důvodu stěhování)
  • zpracovávat a kontrolovat dokumenty od zákazníků
  • zadávat údaje z dokumentů do interního zákaznického informačního systému
  • telefonicky komunikovat se zákazníkem (např. kvůli doplnění informací)
  • spolupracovat s ostatními odděleními napříč firmou

Co od Vás očekáváme?

  • baví Vás komunikace se zákazníkem
  • jste pečliví a dotahujete věci do konce
  • dobře znáte Word a Excel
  • logicky uvažujete
  • můžete být i čerstvý absolvent – všechno Vás rádi naučíme

A co Vám za to nabízíme?

  • začátek a konec pracovní doby si určujete sami
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • pravidelně soutěžíme o atraktivní ceny
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do naší stabilní a rostoucí společnosti hledáme v současné době posilu, která nám pomohla se stále se zvětšujícím objemem práce. Ideálním kandidátem je právník/právnička s praxí z advokacie nebo jiné společnosti, ideálně energetické.

Jaká je náplň práce našeho nového člena týmu?

  • Komplexní správa společností ve skupině
  • Agenda energetiky vč. řešení komunikace s Energetickým regulačním úřadem
  • Příprava smluv – oblast občanského, obchodního a energetického práva
  • Právní podpora všem oddělením společnosti a společnostem ve skupině, vč. správy pohledávek

Jak si Vás představujeme?

  • máte ukončené VŠ vzdělání v oboru právo a praxi v advokacii nebo jako podnikový právník (ideálně v energetické společnosti)
  • jste flexibilní, pečliví a bezúhonní
  • máte proaktivní přístup k řešené agendě
  • umíte pracovat samostatně i v týmu
  • máte dobré komunikační schopnosti a chuť se dále rozvíjet
  • ovládáte PC na uživatelské úrovni

A co Vám za to nabízíme?

  • zajímavou práci v týmu s pohodovými vztahy
  • možnost profesního růstu
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 korun na den
  • dotujeme kartu MultiSport – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému kafeterie
  • ušetříte za elektřinu a plyn díky zaměstnaneckému tarifu až na 4 odběrných místech
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek a běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Právě hledáme posilu do našeho call centra, které se stará o vymáhání pohledávek. Pokud se vyhýbáte klasickým korporátním strukturám, hledáte lidský přístup, férové jednání ze strany nadřízeného i kolegů a máte smysl pro humor, pak čtete tu správnou nabídku.

Co Vás u nás čeká?

  • budete telefonicky vymáhat pohledávky (cca 70 spojených hovorů denně)
  • budete kontrolovat úhrady od našich zákazníků na základě dohodnutých termínů plateb
  • předávání informací o dlužnících kolegům z oddělení přerušení dodávek
  • zadávání dat do interního systému pro ostatní kolegy

Jak si Vás představujeme?

Hledáme posilu do českého i slovenského týmu operátorů. Jsme veselý tým, a proto také hledáme veselé lidi :-)

Určitě pomůže, pokud:

  • Vám nedělá problém práce na počítači
  • rád/a komunikujete přes telefon
  • jste pečlivý/á a spolehlivý/á
  • máte kultivovaný písemný i telefonický projev
  • jste samostatný/á, ale i spolupráce v rámci týmu Vám nedělá problémy
  • jste ochotný/á učit se nové věci

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v bezvadném a stálém týmu lidí
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • příležitosti pro další kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Hledáme zkušeného manažera, který bude řídit IT provoz, infrastrukturu a nákup HW/SW vybavení pro skupinu Bohemia Energy.

Budete mít na starosti tým sedmi seniorních administrátorů a zároveň do oddělení IT Provozu je začleněn i tým IT HelpDesku v čele s Team Leaderem, kterého budete vést. Měl by to být člověk, kterého baví budovat, nastavovat či upravovat procesy. Preferujeme samostatného člověka se schopností tvořit a dodávat výsledky.

Co budete u nás dělat?

Budete zodpovědný za řízení:

  • oddělení IT Provozu, kam patří sedm seniorních administrátorů a tým IT HelpDesku čítající také sedm kolegů v čele s Team Leaderem jako součást Vašeho oddělení
  • rozsáhlé infrastruktury skupiny Bohemia Energy
  • zajištění dodávek HW/SW s ohledem na optimalizaci finančních nákladů
  • monitoringu, řízení kapacit a logování událostí.

Motivovat a vést tým, delegovat úkoly, hodnotit výkonnost.

Podílet se na implementaci ITIL procesů, kontrolovat SLA, vyhodnocovat KPI, vytvářet směrnice, podílet se na řešení auditních nálezů.

Řídit menší infrastrukturní projekty, popřípadě spolupracovat s projekt manažerem na rozsáhlejších projektech.

Podílet se na vytváření bezpečnostních pravidel a standardů.

Monitorovat kritické incidenty a dohlížet na jejich řešení.

Úzce spolupracovat s kolegy vývojáři, týmem aplikační podpory a externími dodavateli.

Jak si Vás představujeme?

Máte:

  • zkušenost s vedením oddělení IT podpory/provozu
  • ideálně vzdělání v oblasti IT
  • zkušenost s implementací, popřípadě řízením ITIL procesů (certifikace ITIL výhodou)
  • obecné znalosti IT infrastruktury na obecné úrovni (Active Directory, L2/L3 site, Servery, Windows/Linux, HW/SW, virtualizace apod.)
  • základní přehled v problematice GDPR

Umíte:

  • vést, motivovat a rozvíjet svůj tým
  • komunikovat s různými typy lidí napříč společností
  • efektivně nastavovat a popisovat procesy
  • anglicky na úrovni čtení technické dokumentace

A co Vám za to nabízíme?

Práci plnou výzev se zkušenými profíky v týmu.

Možnost být v kontaktu s nejmodernějšími technologiemi, do kterých investujeme:

  • Síťová infrastruktura: Juniper, Cisco, HP
  • Servery: Windows 2008 – 2016, Linux (Centos, Debian)
  • Disková pole: 3PAR, MSA, DELL
  • Blade technology HP Synergy
  • Hyper-V
  • PC: OS Windows 7 – 10.

Interní vzdělávání na různá témata – koučování, komunikace, zpětná vazba atd..

Každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie.

Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.

Dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den.

Dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády.

Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa.

Užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže.

V práci máte k dispozici občerstvení.

Budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu.

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu hledáme zkušeného kolegu pro zajištění bezproblémového chodu naší IT infrastruktury. Nabízíme práci s nejnovějšími technologiemi a velkou míru autonomie a možnost růstu v oblastech virtualizace a cloudu, správy sítí a/nebo databází.

Co Vás u nás čeká?

  • administrace Linux serverů (Centos) routerů, switchů, firewallu na pokročilé úrovni
  • správa MS Active Directory, síťové infrastruktury a síťóvých služeb (VPN, VLAN, DNS apod.), aplikací předaných do provozu, zajištění jejich monitoringu a zálohování
  • budete součástí týmu zodpovědného za fungování infrastruktury společnosti, sítí, HW a SW vybavení společnosti
  • nejnovější technologie – investovali jsme do obnovy našich serverů, technologií, máme poslední OS ad.
  • budete pomáhat zajišťovat plynulý a bezpečný provoz IT služeb

Jak si Vás představujeme?

  • máte znalosti na úrovni CCNP (Routing and Switching, Security, Wireless)
  • administrace Linux serverů je Vaší silnou stránkou
  • máte zkušenost na administrátorské pozici
  • ovládáte MS Active Directory
  • chcete se dále zdokonalovat a používat nejnovější technologie
  • vstřícně komunikujete s uživateli
  • máte smysl pro detail
  • přistupujete ke své práci zodpovědně, dotahujete úkoly do konce

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V tuto chvíli hledáme posilu do týmu vzdělávání a rozvoje. Naši školitelé připravují a realizují školení pro všechny zaměstnance napříč společností. Nový kolega by se zaměřil především na rozvoj komunikačních dovedností našich zaměstnanců ze zákaznické péče.

Co Vás u nás čeká?

  • analýza a identifikace vzdělávacích potřeb interního klienta v oblasti komunikace
  • plánování, organizace, příprava a realizace interních komunikačních školení a tréninků
  • odpovědnost za kvalitu obsahu a formu školení a tréninků

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás předávat své komunikační dovednosti jiným kolegům a máte zkušenosti ze zákaznické péče.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte dobré prezentační dovednosti
  • jste samostatný/á a máte organizační talent
  • jste flexibilní a upřednostňujete proklientský přístup

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a atraktivní odměny
  • zajímavou práci ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Příběhy zaměstnanců

V Bohemia Energy jsem svoji kariéru začala. Nastoupila jsem jen se zkušeností z brigády v jiném call centru. Až tady jsem se naučila, jak se zákazníky komunikovat, jak se jim věnovat, aby byli spokojení. A řada tréninků mi pomohla v práci i v osobním životě. Práce s lidmi mě baví, těší mě, když jim pomůžu vyřešit to, co potřebují. V týmu si rozumíme a mezi kolegy jsem si našla i nové kamarády. A všichni milujeme firemní akce, které pro nás firma organizuje.

Řeším IT požadavky svých kolegů, které souvisí s firemními systémy a aplikacemi. Na této pozici jsem ale nezačínal. Před pěti lety jsem nastoupil jako operátor pro odchozí hovory. Díky této zkušenosti teď vím, co kolegové potřebují. Interní přestup vnímám jako výbornou možnost propojit zkušenosti s firemními systémy a koníček, kterým pro mě IT je.

Součástí Bohemia Energy jsem se stal už během vysoké školy v roce 2008, kdy se společnost profilovala jako malá rodinná firma. Postupně se díky své dravosti stala největším alternativním dodavatelem energií v Česku. A dál se rozvíjí a roste. Moc si tady vážím profesionality kolegů, příjemné atmosféry a dobrých vztahů, které v Bohemia Energy máme.