Kariéra

Přidejte se k našemu týmu

Proč se stát členem týmu Bohemia Energy

Chceme být nejlepší v tom, co děláme, a proto potřebujeme mít správné lidi na správných místech. V Bohemia Energy usilujeme nejen o rozvoj svého podnikání a svých zaměstnanců, ale i o podporu znevýhodněných spoluobčanů (zejména dětí). Zaměstnanci jsou tvůrci našeho úspěchu a děláme vše proto, abychom vytvořili atmosféru přátelské firemní kultury, která posiluje motivaci a oceňuje osobní iniciativu každého jednotlivce. Nejsme svázáni interními pravidly nadnárodních firem a každý z nás se může podílet na změnách, které vedou jak ke spokojenému zákazníkovi, tak ke spokojenému zaměstnanci.

Rádi mezi sebou přivítáme i absolventy bez praxe, kteří chtějí nastartovat svou kariéru. Jste maminka nebo tatínek po rodičovské dovolené a nedaří se vám najít práci? V rámci oddělení zákaznické péče vám můžeme nabídnout částečný pracovní úvazek, který vám umožní lépe sladit soukromý a pracovní život.

Podmínky ochrany osobních údajů pro uchazeče

Nabídka pracovních míst

Praha

Společnost Bohemia Energy patří mezi největší energetické společnosti v České republice a na Slovensku. Staráme se o více než 1,1 milionu klientů a náš roční obrat již převýšil 16 miliard Kč.

Na naši centrálu na Praze 1 hledáme slovenské nebo české nováčky, kteří hledají práci, která je bude naplňovat. Pomáhat našim zákazníkům a poskytovat jim levné, efektivní a jednoduché řešení, je naším hlavním úkolem a zatím se nám to daří :-)

Pokud hledáte společnost, kde lidský přístup, dobrá nálada a příjemné moderní prostředí je samozřejmostí, přidejte se k nám a poznejte naši rodinnou atmosféru!

Jsme skvěle připraveni také na absolventy bez zkušeností. Náš interní lektorský tým Vás vše potřebné naučí v rámci rozsáhlého vstupního energetické školení i Vám na míru sestavených individuálních školení – př. komunikační dovednosti, asertivita, produktová školení aj.

Co Vás u nás čeká?

  • budete vyřizovat požadavky našich zákazníků (např. dotazy k vyúčtování, změny záloh, změny osobních údajů, pomoc s vyplňováním formulářů aj.) – nejčastěji telefonicky
  • práce v interním systému
  • v případě nižšího vytížení linky budete vyřizovat dotazy klientů také písemně
  • spolupráce s ostatními odděleními společnosti – přeposílání požadavků k dořešení atd.

Nejedná se o prodejní pozici. Prodej u nás zajišťují jiná oddělení.

Jak si Vás představujeme?

  • zvládáte práci na počítači
  • mluvíte perfektně česky nebo slovensky
  • baví Vás učit se nové věci
  • jste komunikativní
  • upřednostňujete přátelský a proklientský přístup a nebojíte se výzev :-)

A co Vám za to nabízíme?

  • po zapracování si můžete vydělat až 35.000 Kč měsíčně – a už během zkušební doby si při plném úvazku přijdete na 25.000 Kč
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • během jedné směny odpracujete celkem 7,5 hodiny a zaplatíme Vám navíc i 35 minut přestávky na oddych
  • získáte pracovní smlouvu ve stabilní a rozvíjející se firmě s dlouhodobou perspektivou
  • v práci máte k dispozici moderní kuchyňku včetně drobného občerstvení
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10.000 Kč
  • odpočinete si v nově zrekonstruované relaxační zóně
  • slevy u partnerských firem
  • užijete si velkolepé firemní akce – např. hudební festival s cateringem, vánoční večírek v SaSaZu aj.
  • postaráme se o Vaše děti – letní příměstské tábory, Dětský den, Mikulášská besídka aj.
  • budete pracovat v novém, moderním, čistém a klimatizovaném prostředí v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • budeme Vám vyplácet pravidelně mzdu nejpozději do 10. dne v měsíci
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst – v rámci týmu nebo celé společnosti

Výběrové řízení bude probíhat formou individuálního pohovoru s personalistou. Během výběrového řízení Vám firmu představíme a ukážeme Vám Vaše budoucí pracoviště.

Nástup možný 6.8. nebo 3.9.2018.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k zaměstnancům. Pokud se ztotožňujete s těmito hodnotami, pak čtete nabídku šitou na míru právě Vám.

Aktuálně hledáme nováčka do týmu, který se stará o naše stávající klienty, pomáhá jim při řešení individuálních žádostí a následně je písemně či telefonicky informuje o vyřešení jejich požadavků.

Co u nás budete dělat?

  • vyřizovat individuální požadavky zákazníků mimo běžné pracovní postupy
  • písemně a telefonicky komunikovat s našimi klienty a informovat je o stavu a vyřízení jejich žádosti
  • vyhledávat příležitosti, jak zkvalitnit stávající péči o naše klienty
  • získáte možnost aktivně se podílet na změnách vedoucích ke zlepšení zákaznické zkušenosti a spokojenosti našich stávajících klientů
  • pracovat s interním informačním systémem
  • spolupracovat s ostatními odděleními napříč celou společností

 

Co od Vás očekáváme?

  • rádi pracujete v týmu i samostatně
  • baví Vás komunikovat se zákazníky – písemně i telefonicky a bez obav řešíte i nestandardní situace
  • rádi se učíte novým věcem a máte chuť podílet se na změnách ve společnosti
  • přistupujete ke své práci aktivně a zodpovědně.
  • umíte pracovat na PC (MS Office)
  • uvítáme, pokud máte zkušenosti z oblasti energetiky nebo zákaznické péče, není to však podmínkou.

A co Vám za to nabízíme?

  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • energii dočerpáte ve firemní kavárně
  • pravidelně soutěžíme o atraktivní ceny
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Pro dceřinou společnost, která spadá přímo pod Bohemia Energy, hledáme nové české i slovenské kolegy.

Jste akční, komunikativní, odolný/á vůči stresu a rád/a poznáváš nové věci? Dáváme příležitost všem, co chtějí pracovat – uchazečům s praxí i bez praxe. Vážíme si Vašich zkušeností, vítáme ale i nové kolegy, kteří se chtějí učit novým věcem a rozvíjet svoje dovednosti.

Váháte, jestli byste to zvládl/a? I s takovou variantou počítáme a proto máme pro Vás připraveno hned několik pozic dle obtížnosti. Kariérní postup máme propracovaný a záleží jen na Vás, kam se budete chtít posunout!

Co Vás u nás čeká?

  • telefonická komunikace se stávajícími zákazníky (žádné “studené kontakty”)

Vybrat si můžete z těchto činností:

  • uvítací hovory – tzv. welcome calls
  • verifikační hovory (ověřování)
  • řešení prologancí (prodlužování smluv)
  • řešení změn dodavatele

Jak si Vás představujeme?

Baví Vás komunikovat se zákazníky, jste týmový hráč, ale dokážete pracovat i samostatně.

Určitě pomůže, pokud:

  • máte výborné komunikační dovednosti
  • jste odolný/á vůči stresu, nic Vás nerozhodí
  • jste otevřen/a novým možnostem
  • praxe na obdobné pozici není podmínkou, ale spíše výhodou

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • pestrou a různorodou práci v týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů
  • 1 jídlo denně zdarma přímo v jídelně na pracovišti
  • Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v nově zrekonstruované moderní budově přímo na metru B – Kolbenova
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný od 3.9.2018.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současné době hledáme posily do týmu, který se stará o sjednávání schůzek pro naše energetické poradce, kteří pomáhají stávajícím klientům společnosti významně ušetřit finanční prostředky v závislosti na spotřebě energií.

Co Vás u nás čeká?

  • podpora našich energetických poradců, zejména jim budete sjednávat a plánovat schůzky s našimi stávajícími zákazníky
  • telefonické oslovování našich stávající zákazníků (nejedná se o aktivní prodej neznámým lidem)
  • práce s naším interním systémem a v případě potřeby řešení dotazů klientů

Jak si Vás představujeme?

  • měl/a byste být proaktivní a nebát se komunikovat se zákazníky
  • praxe není třeba, ale pokud máte již zkušenost s komunikací se zákazníkem, určitě to není na škodu
  • bude se Vám hodit dobrá orientace na internetu a v mapách

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu  ve firmě s dlouhodobou perspektivou, u této pozice nabízíme ale také možnost pracovat na dohodu o provedení práce
  • pracovní dobu Pondělí – Čtvrtek 8:00 – 17:00; Pátek 8:00 – 15:00 nebo dle dohody
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Výběrové řízení probíhá formou individuálního pohovoru s manažerem call centra.

Zákaznická péče
Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současné době hledáme posilu do týmu retencí, který se u nás stará o udržení stávajících zákazníků společnosti.

Hledáme zejména zaměstnance, kteří nemají rádi klasické korporátní struktury, ale uznávají spíše lidský přístup, férové jednání, přátelský kolektiv, na který se můžou spolehnout a možnost podílet se na rozvoji společnosti, která má velké jméno na trhu s energiemi.

Co Vás u nás čeká?

  • aktivní telefonické oslovování STÁVAJÍCÍCH zákazníků společnosti (žádné studené kontakty Vás u nás nečekají)
  • s tím související podávání informací o produktech a službách společnosti v rámci hovoru
  • drobná administrativa (zápis dat do systému, vyřizování e-mailů a dopisů)

Jak si Vás představujeme?

  • jste soutěživý a komunikativní typ
  • máte chuť učit se novým věcem – zejména energetice
  • máte kultivovaný a příjemný telefonický projev
  • umíte dotahovat věci do konce
  • máte zkušenosti v rámci energetiky

A co Vám za to nabízíme?

  • pokud budete šikovný/á, po zapracování je možné získat až 45 000 Kč měsíčně – z toho fixní mzda představuje 20 000 Kč
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

I přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k zaměstnancům.

V současnosti hledáme posilu do týmu, který zajišťuje administrativní podporu několika obchodním oddělením. Pokud Vás baví administrativa a práce s tabulkami v excelu, pak čtete nabídkou šitou na míru právě Vám.

Co Vás u nás čeká?

  • připravovat smlouvy a další dokumenty
  • kontrolovat příchozí dokumenty od zákazníků
  • zadávat údaje do interního systému
  • písemně komunikovat s dodavateli
  • zajišťovat administrativní podporu obchodnímu týmu
  • vytvářet evidence a reporty
  • spolupracovat s ostatními týmy ve firmě

Nejedná se o prodejní pozici! :-)

Co od Vás očekáváme?

  • dobře se orientujete v Excelu
  • jste pečliví a samostatní
  • máte cit pro český jazyk a umíte se kultivovaně vyjadřovat v psaném textu
  • můžete být i čerstvý absolvent – všechno Vás rádi naučíme

A co Vám za to nabízíme?

  • začátek a konec pracovní doby si určujete sami
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • energii dočerpáte ve firemní kavárně
  • pravidelně soutěžíme o atraktivní ceny
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

I přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k zaměstnancům.

V současnosti hledáme nováčka do týmu specialistů, kteří zajišťují agendu přepisů odběrných míst. Hledáme šikovné kolegy, které baví administrativa v kombinaci se zákaznickou péčí, mají zájem učit se nové věci a přicházet se svými nápady. Pozice je určena jak kandidátům se zkušenostmi, tak absolventům.

Co budete dělat?

  • přijímat požadavky od zákazníků se zájmem o přepis odběrného místa (např. z důvodu stěhování)
  • zpracovávat a kontrolovat dokumenty od zákazníků
  • zadávat údaje z dokumentů do interního zákaznického informačního systému
  • telefonicky komunikovat se zákazníkem (např. kvůli doplnění informací)
  • spolupracovat s ostatními odděleními napříč firmou

Co od Vás očekáváme?

  • baví Vás komunikace se zákazníkem
  • jste pečliví a dotahujete věci do konce
  • dobře znáte Word a Excel
  • logicky uvažujete
  • můžete být i čerstvý absolvent – všechno Vás rádi naučíme

A co Vám za to nabízíme?

  • začátek a konec pracovní doby si určujete sami
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • pravidelně soutěžíme o atraktivní ceny
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

V současné době hledáme posilu do týmu specialistů začleněných pod Back Office – oddělení Zpracování smluv – tabletový tým.

Co Vás u nás čeká?

Po podrobném zaškolení 2 věci:

KONTROLA A ZADÁVÁNÍ SMLUV, ale vše s obrovskou pečlivostí!

  • kontrola online příchozích smluv od obchodních zástupců (kontrola podstatných náležitostí smlouvy jako např. jméno, příjmení, adresa aj.)
  • následné zadávání dat ze smlouvy do interního informačního systému
  • v případě chyb kontaktování obchodního zástupce ohledně nesrovnalostí

Jak si Vás představujeme?

Hledáme uchazeče, kterým nevadí rutinní práce, jsou velmi pečliví, samostatní, ale zároveň týmoví hráči a dokážou přijmout zodpovědnost za své zkontrolované a zadané smlouvy.

Určitě pomůže, pokud:

  • Vám nevadí nenáročná práce na počítači – práce s Outlookem, interním systémem společnosti aj.
  • se rádi učíte nové věci a chcete získat praxi v administrativě
  • pro Vás není překážkou směnný provoz – kontrolu smluv zajišťujeme v čase od 07:00 – 19:00 hodin ve dnech pondělí až pátek – funguje tedy u nás postupný nástup do práce (ale zároveň klasická 8 hodinová pracovní doba)

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • každý měsíc Vám přispějeme na kulturu, relaxaci, dovolenou nebo spoření na důchod dle Vašeho výběru
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do naší stabilní a rostoucí společnosti hledáme v současné době posilu, která nám pomohla se stále se zvětšujícím objemem práce. Ideálním kandidátem je právník/právnička s praxí z advokacie nebo jiné společnosti, ideálně energetické.

Jaká je náplň práce našeho nového člena týmu?

  • Komplexní správa společností ve skupině
  • Agenda energetiky vč. řešení komunikace s Energetickým regulačním úřadem
  • Příprava smluv – oblast občanského, obchodního a energetického práva
  • Právní podpora všem oddělením společnosti a společnostem ve skupině, vč. správy pohledávek

Jak si Vás představujeme?

  • máte ukončené VŠ vzdělání v oboru právo a praxi v advokacii nebo jako podnikový právník (ideálně v energetické společnosti)
  • jste flexibilní, pečliví a bezúhonní
  • máte proaktivní přístup k řešené agendě
  • umíte pracovat samostatně i v týmu
  • máte dobré komunikační schopnosti a chuť se dále rozvíjet
  • ovládáte PC na uživatelské úrovni

A co Vám za to nabízíme?

  • zajímavou práci v týmu s pohodovými vztahy
  • možnost profesního růstu
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 korun na den
  • dotujeme kartu MultiSport – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému kafeterie
  • ušetříte za elektřinu a plyn díky zaměstnaneckému tarifu až na 4 odběrných místech
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek a běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

I přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k zaměstnancům.

V současnosti hledáme nováčka do týmu, který spadá pod finanční oddělení a zajišťuje agendu spojenou s platbami – například dohledává nepřiřazené platby nebo vrací přeplatky našim zákazníkům. Hledáme tedy pečlivé kolegy, které by bavila práce s čísly.

Co budete dělat?

  • starat se o agendu související s platbami zákazníků – inkasní platby, SIPO
  • převádět a dohledávat nepřiřazené platby
  • zajišťovat zápočty, zpracovávat slevy a odklady splatnosti vystavených faktur
  • vystavovat, opravovat a stornovat obecné faktury; stornovat upomínky
  • vracet přeplatky – kontrolovat oprávněnost vrácení, doručovací adresu a bankovní účet
  • ve spolupráci s ostatními týmy ve firmě řešit požadavky zákazníků a zpracovávat hromadné požadavky
  • zadávat data do informačního systému.

Co od Vás očekáváme?

  • máte smysl pro detail
  • jste pečliví a samostatní
  • logicky uvažujete a baví Vás práce s čísly
  • můžete být i čerstvý absolvent – všechno Vás rádi naučíme :)

A co Vám za to nabízíme?

  • začátek a konec pracovní doby si určujete sami
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč na den
  • dotujeme Multisport kartu – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • energii načerpáte v naší firemní kavárně
  • pravidelně soutěžíme o atraktivní ceny
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho call centra, které se stará o vymáhání pohledávek, právě hledáme Senior specialistu. Pokud hledáte lidský přístup, férové jednání ze strany nadřízeného i kolegů a máte smysl pro humor, pak čtete tu správnou nabídku.

Co budete u nás dělat?

Budete mít samostatnou, zodpovědnou a různorodou náplň práce:

  • telefonicky vymáhat pohledávky
  • kontrolovat úhrady od našich zákazníků na základě dohodnutých termínů plateb
  • předávat informace o dlužnících kolegům z oddělení přerušení dodávek
  • řešit složité případy s vysokými pohledávkami
  • zakládat úkoly a zpracovávat veškerou evidenci u přidělených úkolů
  • úzce spolupracovat s nadřízeným na vývoji a optimalizaci procesu vymáhání pohledávek
  • zpracovávat data pro vývoj a monitoring chování zákazníků
  • zaškolovat nováčky a kontrolovat kvalitu jejich práce
  • zastupovat teamleadera ve vedení týmu a jeho řízení
  • kontrolovat výkon a kvalitu práce týmu
  • zpracovávat administrativní agendu spojenou s vedením týmu
  • vytvářet týmu podporu při jejich práci – například při řešení složitějších úkolů/případů

Jak si Vás představujeme?

  • nedělá Vám problém práce na počítači
  • rád/a komunikujete přes telefon
  • jste pečlivý/á a spolehlivý/á
  • máte kultivovaný písemný i telefonický projev
  • jste samostatný/á, ale i spolupráce v rámci týmu Vám nedělá problémy
  • jste ochotný/á učit se nové věci
  • máte zkušenosti s vedením týmu a jeho motivováním

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v bezvadném a stálém týmu lidí
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Právě hledáme posilu do našeho call centra, které se stará o vymáhání pohledávek. Pokud se vyhýbáte klasickým korporátním strukturám, hledáte lidský přístup, férové jednání ze strany nadřízeného i kolegů a máte smysl pro humor, pak čtete tu správnou nabídku.

Co Vás u nás čeká?

  • budete telefonicky vymáhat pohledávky (cca 70 spojených hovorů denně)
  • budete kontrolovat úhrady od našich zákazníků na základě dohodnutých termínů plateb
  • předávání informací o dlužnících kolegům z oddělení přerušení dodávek
  • zadávání dat do interního systému pro ostatní kolegy

Jak si Vás představujeme?

Hledáme posilu do českého i slovenského týmu operátorů. Jsme veselý tým, a proto také hledáme veselé lidi :-)

Určitě pomůže, pokud:

  • Vám nedělá problém práce na počítači
  • rád/a komunikujete přes telefon
  • jste pečlivý/á a spolehlivý/á
  • máte kultivovaný písemný i telefonický projev
  • jste samostatný/á, ale i spolupráce v rámci týmu Vám nedělá problémy
  • jste ochotný/á učit se nové věci

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v bezvadném a stálém týmu lidí
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • příležitosti pro další kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu  zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Právě hledáme posilu do týmu ve finančním oddělení, které se stará o pohledávky. Pokud se vyhýbáte klasickým korporátním strukturám a hledáte lidský přístup, férové jednání a přátelský tým, pak čtete tu správnou nabídku.

Co Vás u nás čeká?

  • v interním zákaznickém systému budete spravovat pohledávky
  • budete mít na starosti insolvenční řízení, související administrativu a komunikaci s insolvenčními správci
  • budete připravovat reporty dat ze systému
  • budete připravovat podklady pro žaloby
  • komunikace napříč odděleními ve společnosti

Nejedná se o telefonické vymáhání pohledávek.

 

 

  • nabizime1

Jak si Vás představujeme?

  • máte maturitu a hledáte uplatnění v administrativě
  • jste ochotný/á učit se novým věcem v oblasti financí a energetiky
  • jste komunikativní
  • baví Vás práce s Excelem – znalost bude ověřena během pohovoru, testujeme např. procenta, formátování, základní vzorce
  • nevadí Vám zodpovědnost za svěřenou agendu
  • pečlivost je u Vás samozřejmostí
  • jste samostatný/á, ale držíte s týmem, umíte spolupracovat s ostatními

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za dobré výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • každý měsíc Vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • práci v mladém a stabilním týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v nové relaxační zóně s možností drobného občerstvení
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké[KH3] soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn. Naše dceřiné společnosti nově poskytují i spotřebitelské úvěry a poradenství v oblasti finančních služeb.

Skupina Bohemia Energy zakládá tým Compliance a do něj hledá nové kolegy na pozice Compliance Specialist, Regulatory Compliance Specialist a AML/Fraud Specialist. Stačí mít krátkou praxi a chuť pracovat v perspektivním oboru. Zkušená manažerka týmu vám pomůže do oblasti proniknout a profesně vyrůst. Potřebujete jen nadšení do poznávání nových věcí, samostatnost a zodpovědnost. Pokud oblast Compliance trochu znáte a bavilo by vás z každé pozice něco, určitě se ozvěte. Pracovní náplň můžeme přizpůsobit tomu, jaké kandidáty najdeme.

Co u nás budete dělat?

  • sledovat právní a regulatorní požadavky na společnosti skupiny
  • posuzovat soulad vnitřních předpisů s příslušnými právními předpisy, vzájemný soulad vnitřních předpisů a iniciovat případnou nápravu
  • pomáhat s nastavením oblasti Corporate Compliance / Governance
  • koordinovat, případně zajišťovat komunikaci s příslušnými regulátory a orgány dohledu
  • podílet se na školení zaměstnanců v oblasti Compliance

Jak si Vás představujeme?

  • máte právní vzdělání
  • hodit se vám může kratší zkušenost s monitorováním legislativy
  • máte rádi prostor pro samostatnou práci
  • jste schopni převzít zodpovědnost za svěřenou oblast
  • umíte si úkoly dobře zorganizovat a jste pečliví
  • uvažujete logicky a strukturovaně
  • ovládáte angličtinu na úrovni čtení dokumentace a můžete absolvovat v angličtině odborné školení

A co Vám za to nabízíme?

 

  • možnost být u založení nového týmu a stát se profesionálem na oblast compliance
  • samostatné řízení svěřené oblasti
  • účast na nezbytných školeních v oboru
  • dovolenou v délce 5 týdnů v roce
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • stravenky v hodnotě 100 korun na den
  • příspěvek na kartu MultiSport – navíc i pro rodinu nebo kamarády
  • úspory za elektřinu a plyn díky zaměstnaneckému tarifu až na 4 odběrných místech
  • firemní akce – např. teambuilding, vánoční večírek a běžecké soutěže
  • občerstvení na pracovišti
  • práci v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn. Naše dceřiné společnosti nově poskytují i spotřebitelské úvěry a poradenství v oblasti finančních služeb.

Skupina Bohemia Energy zakládá tým Compliance a do něj hledá nové kolegy na pozice Compliance Specialist, Regulatory Compliance Specialist a AML/Fraud Specialist. Stačí mít krátkou praxi a chuť pracovat v perspektivním oboru. Zkušená manažerka týmu vám pomůže do oblasti proniknout a profesně vyrůst. Potřebujete jen nadšení do poznávání nových věcí, samostatnost a zodpovědnost. Pokud oblast Compliance trochu znáte a bavilo by vás z každé pozice něco, určitě se ozvěte. Pracovní náplň můžeme přizpůsobit tomu, jaké kandidáty najdeme.

Co u nás budete dělat?

  • pomáhat sestavit program AML – zejména pro naše dvě dceřiné společnosti působící v oblasti finančních služeb
  • zajišťovat dodržování právních a regulatorních požadavků pro oblast prevence, odhalování a šetření podvodů (fraud management system)
  • provádět investigaci při podezření ze spáchání podvodu a zajišťovat reporting
  • zajišťovat školení a ověřování znalostí v oblasti AML v rámci společnosti a sledovat absolvování školení AML
  • podílet se na detekci případů neoprávněného nakládání s interními daty a informacemi

 

 

Jak si Vás představujeme?

  • pracovali jste v oblasti fraud managementu a AML
  • máte vzdělání – ideálně právní nebo ekonomické
  • máte rádi prostor pro samostatnou práci
  • jste schopni převzít zodpovědnost za svěřenou oblast
  • umíte si úkoly dobře zorganizovat a jste pečliví
  • uvažujete logicky a strukturovaně
  • ovládáte angličtinu na úrovni čtení dokumentace a můžete absolvovat v angličtině odborné školení

A co Vám za to nabízíme?

Možnost být u založení nového Compliance týmu.

Samostatné řízení svěřené oblasti AML, Fraud management.

Účast na dalších nezbytných školeních ve svém oboru.

Dovolenou v délce celkem 5 týdnů v roce.

Stravenky v hodnotě 100 korun na den.

Příspěvek na kartu MultiSport – navíc i pro rodinu nebo kamarády.

Úspory za elektřinu a plyn díky zaměstnaneckému tarifu až na 4 odběrných místech.

Firemní akce – např. teambuilding, vánoční večírek a běžecké soutěže.

Občerstvení na pracovišti.

Práce v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu.


Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Chceme náš IT tým rozšířit o Enterprise architekta, který vybuduje IT architekturu odpovídající dlouhodobým obchodním cílům energetické skupiny složené z několika firem. Bude zodpovědný za to, aby IT systémy byly v budoucnu připraveny na činnosti definované obchodní a IT strategií. Pozice je vhodná pro zkušeného profesionála, který umí srozumitelně komunikovat napříč firmou, umí vysvětlit a řešit komplexní úkoly.

Co budete dělat?

  • připravovat návrh IT architektury vycházející z dlouhodobých byznys cílů společnosti
  • ve spolupráci s architektem datového skladu navrhovat architektonickou roadmapu pro veškeré IT systémy a zajišťovat integraci obchodní strategie do roadmapy podnikové architektury
  • spolupracovat s kolegy v rámci IT týmu a z obchodního oddělení, zjišťovat od nich aktuální byznys potřeby a zajišťovat vzájemné pochopení navrhovaného řešení mezi odděleními
  • rozvíjet architektonické principy a standardy a aktivně podporovat a prosazovat jejich používání napříč firmou
  • identifikovat kritické body architektury, navrhovat vhodná řešení a řídit jejich realizaci
  • podporovat projektové aktivity a dohlížet, zda jsou dané projekty v souladu se schválenou IT architekturou
  • sledovat vývoj a trendy v oblasti IT a aplikovat je do plánů rozvoje podnikové architektury

Jak si Vás představujeme?

  • máte delší zkušenost s vytvářením a řízením podnikové architektury ve větší firmě
  • umíte výborně vyjednávat, prezentovat, komunikovat a přesvědčovat, dokážete srozumitelně vysvětlit technické požadavky i kolegům, kteří se v oboru nepohybují
  • máte systémové myšlení, schopnost vidět, jak jednotlivé komponenty fungují v konečném celku
  • dokážete navrhnout a implementovat IT standardy, které odpovídají obchodním cílům a požadavkům
  • znáte standardy pro řízení podnikové architektury Archimate 3 a Togaf
  • umíte pracovat s nástrojem Enterprise Architect
  • vaše angličtina umožňuje studium odborných článků a účast na zahraničních konferencích
  • rychle se zorientujete i ve složitějším prostředí, umíte si dobře zorganizovat čas a stanovit priority

A co Vám za to nabízíme?

  • práci s nejmodernějšími technologiemi v rychle rostoucí společnosti
  • jedinečnou příležitost podílet se zavádění nových architektonických principů
  • otevřený přístup pro nové myšlenky, návrhy, pohledy na současná řešení
  • pohodové vztahy rodinné firmy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 korun na den
  • dotujeme kartu MultiSport – a můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 místa
  • za doporučení nového kolegy dostanete 10 000 korun
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu

Nástup možný ihned dle dohody.

Praha

Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

Do našeho IT týmu hledáme zkušeného kolegu pro zajištění bezproblémového chodu naší IT infrastruktury. Nabízíme práci s nejnovějšími technologiemi a velkou míru autonomie a možnost růstu v oblastech virtualizace a cloudu, správy sítí a/nebo databází.

Co Vás u nás čeká?

  • administrace Linux serverů (Centos) routerů, switchů, firewallu na pokročilé úrovni
  • správa MS Active Directory, síťové infrastruktury a síťóvých služeb (VPN, VLAN, DNS apod.), aplikací předaných do provozu, zajištění jejich monitoringu a zálohování
  • budete součástí týmu zodpovědného za fungování infrastruktury společnosti, sítí, HW a SW vybavení společnosti
  • nejnovější technologie – investovali jsme do obnovy našich serverů, technologií, máme poslední OS ad.
  • budete pomáhat zajišťovat plynulý a bezpečný provoz IT služeb

Jak si Vás představujeme?

  • máte znalosti na úrovni CCNP (Routing and Switching, Security, Wireless)
  • administrace Linux serverů je Vaší silnou stránkou
  • máte zkušenost na administrátorské pozici
  • ovládáte MS Active Directory
  • chcete se dále zdokonalovat a používat nejnovější technologie
  • vstřícně komunikujete s uživateli
  • máte smysl pro detail
  • přistupujete ke své práci zodpovědně, dotahujete úkoly do konce

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu
  • šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Příběhy zaměstnanců

V Bohemia Energy jsem svoji kariéru začala. Nastoupila jsem jen se zkušeností z brigády v jiném call centru. Až tady jsem se naučila, jak se zákazníky komunikovat, jak se jim věnovat, aby byli spokojení. A řada tréninků mi pomohla v práci i v osobním životě. Práce s lidmi mě baví, těší mě, když jim pomůžu vyřešit to, co potřebují. V týmu si rozumíme a mezi kolegy jsem si našla i nové kamarády. A všichni milujeme firemní akce, které pro nás firma organizuje.

Řeším IT požadavky svých kolegů, které souvisí s firemními systémy a aplikacemi. Na této pozici jsem ale nezačínal. Před pěti lety jsem nastoupil jako operátor pro odchozí hovory. Díky této zkušenosti teď vím, co kolegové potřebují. Interní přestup vnímám jako výbornou možnost propojit zkušenosti s firemními systémy a koníček, kterým pro mě IT je.

Součástí Bohemia Energy jsem se stal už během vysoké školy v roce 2008, kdy se společnost profilovala jako malá rodinná firma. Postupně se díky své dravosti stala největším alternativním dodavatelem energií v Česku. A dál se rozvíjí a roste. Moc si tady vážím profesionality kolegů, příjemné atmosféry a dobrých vztahů, které v Bohemia Energy máme.