Cookies nám pomáhají zlepšovat naše služby. Setrváním na těchto stránkách a kliknutím na tlačítko „Rozumím“ vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

Rozumím
Logo Bohemia Energy
  • Domácnosti
    • Elektřina
    • Plyn
    • Fotovoltaika
    • Finance
    • Poradenství
    • Co dělat když
    • Kontakt
  • Firmy a veřejný sektor
    • Elektřina
    • Plyn
    • Fotovoltaika
    • VIP Servis
    • Veřejný sektor
    • Kontakt
  • Velkoodběr
    • Co je to velkoodběr
    • Produkty
    • Poradenská péče
    • VIP Servis
    • Kontakt
  • O společnosti
    • Vedení společnosti
    • Historie společnosti
    • Média
    • Kariéra
    • Pomáháme
Můj účet
Přihlásit se
Můj účet
Přihlásit se
Nemáte ještě svůj účet? Zaregistrovat se

PLYN se SERVISEM

Se službou SERVIS máte pravidelnou kontrolu kotle a spalinové cesty u vás doma v ceně. Navíc máte k dispozici servisní linku pro zajištění oprav.

Mám zájem
Plyn

Jaké produkty si můžete vybrat?

Icon_Garance_2

Garance měsíce

Úspora ve výši průměrných měsíčních nákladů.

Ikonka-Aplus-2

Energie A++

Plyn za velkoobchodní ceny pro domácnosti.

300x300_Relax_ikona_CB

Start s Relaxem

Limitovaná nabídka pro nové zákazníky.

icon_kotel_1

Plyn se Servisem

Pravidelná kontrola kotle v ceně dodávky.

Plyn se servisem

SERVIS PRO VAŠE POHODLÍ A BEZPEČÍ

Bod

Zajistíme pravidelnou péči o Váš kotel i ze zákona povinnou kontrolu spalinové cesty.

Bod

O nic se nemusíte starat, termín kontroly kotle hlídáme za Vás a při poruše Vám obstaráme technika.

Bod

Službu pro Vás zajišťují profesionální technici.

Bod

Pravidelnou kontrolou snížíte riziko poruchy a prodloužíte životnost kotle.

Bod

Zpráva o provedení kontroly a čištění Vám poslouží při komunikaci s pojišťovnou v případě pojistné události.

Bod

Máte k dispozici bezplatnou servisní linku.

Jak se stát zákazníkem a ušetřit?

Online

Online

Jednoduché založení smlouvy online z pohodlí domova

Po-telefonu

Po telefonu

Jednoduché sjednání smlouvy s naším operátorem

Pres-email

Přes email

Stačí zaslat Vaše vyúčtování energií na náš email

Vyberte si produkt se servisem

PLYN SERVIS 24

Služba SERVIS s fixací ceny na 24 měsíců.
931,70 Kč včetně DPH za 1 MWh, stálý plat 240,80 vč. DPH za měsíc

PL2
Ceník EG.D, a.s.
PL1
Ceník GasNet, s.r.o.
EL3
Ceník Pražská plynárenská Distribuce, a.s.

Kompletní přehled ceníků najdete na stránce Archiv ceníků.

PLYN SERVIS 36

Služba SERVIS pro dlouhodobou jistotu s fixací ceny na 36 měsíců.
907,50 Kč včetně DPH za 1 MWh, stálý plat 240,80 vč. DPH za měsíc

PL2
Ceník EG.D, a.s.
PL1
Ceník GasNet, s.r.o.
EL3
Ceník Pražská plynárenská Distribuce, a.s.

Kompletní přehled ceníků najdete na stránce Archiv ceníků.

ENERGIE A++ SERVIS

Služba SERVIS v kombinaci s oblíbeným produktem ENERGIE A++. Cena komodity kopíruje aktuální vývoj velkoobchodního trhu.

PL2
Ceník EG.D, a.s.
PL1
Ceník GasNet, s.r.o.
EL3
Ceník Pražská plynárenská Distribuce, a.s.

Kompletní přehled ceníků najdete na stránce Archiv ceníků.

 

Obchodní podmínky služby SERVIS jsou ke stažení zde.

Servisní linka

7

V případě poruchy kotle Vám náš operátor vyhledá a zprostředkuje vhodného technika. Na způsobu odstranění závady a ceně se společně domluvíte.

2

Domluvíte si zde náhradní termín pravidelné roční kontroly, pokud se Vám původně sjednaný z nějakého důvodu nehodí.

3

Prostřednictvím servisní linky si můžete vyžádat kopii Zprávy o provedení kontroly a čištění kotle nebo spalinové cesty, archivujeme pro Vás celou servisní historii.

7

Servisní linka zdarma: 800 310 310 (Po - Pá 8 -16 hodin)
Email: servis@bohemiaenergy.cz

Kontaktní formulář

    Povinné položky

    Časté dotazy

    Co je obsahem služby SERVIS?

    Se službou SERVIS získáte u vybraných produktových řad pravidelnou kontrolu plynového kotle a spalinové cesty v ceně dodávky zemního plynu. Nemusíte si tak už hlídat termíny a každý rok shánět technika, který Vám kontrolu provede. Termín pravidelné kontroly za Vás ohlídáme, vždy Vám včas zavoláme a na termínu se domluvíme podle Vašich možností. Navíc Vám v případě poruchy kotle zajistíme servisního technika, který Vám kotel opraví, nebo případně vymění. Tyto práce již nejsou součástí služby SERVIS a náklady spojené s opravou či výměnou kotle hradíte přímo servisnímu technikovi.

    Proč je pravidelná péče o plynový kotel důležitá?

    Dobře udržovaný a správně seřízený kotel Vám může ušetřit i několik tisíc korun ročně díky nižší spotřebě plynu. Pravidelnou péčí můžete také včas zamezit poruchám způsobeným opotřebením jeho dílů a prodloužit životnost kotle. Zároveň je pravidelná kontrola a servis podmínkou pro splnění záručních podmínek výrobců plynových kotlů. Kromě kotle je důležité nechat zkontrolovat a vyčistit i spalinovou cestu (komín a kouřovod). Pravidelná kontrola a čištění spalinové cesty je povinná a řídí se vyhláškou č. 34/2016 Sb. o čištění, kontrole a revizi spalinové cesty, v platném znění.

    Jak často provádět pravidelnou kontrolu plynového kotle a spalinové cesty?

    Výrobci kotlů doporučují provádět prohlídku kotle, která spočívá zejména v jeho seřízení a vyčištění, 1x ročně. Pravidelnou kontrolu a čištění spalinové cesty (komína a kouřovodu) u plynových kotlů jste podle vyhlášky č. 34/2016 Sb. o čištění, kontrole a revizi spalinové cesty povinni zajistit 1x ročně, u kondenzačních kotlů nejméně 1x za dva roky.

    Jak dlouho pravidelná kontrola plynového kotle a spalinové cesty trvá?

    Průměrná doba kontroly a čištění plynového kotle včetně spalinové cesty je jedna hodina.

    Z čeho se pravidelná kontrola plynového kotle a spalinové cesty skládá?

    Pravidelná kontrola plynového kotle obsahuje:

    a) příjezd servisního technika na místo kontroly,
    b) kontrolu funkcí bezpečnostního řetězce plynového kotle, a to:
    • havarijního termostatu,
    • pojistky plamene,
    • manostatu tlaku vzduchu,
    • pojistného ventilu,
    • snímače zpětného toku spalin,
    c) kontrolu a čištění:
    • výměníku na straně spalování (suché čištění),
    • hořáku,
    • filtru topného systému,
    • odvodu kondenzátu a sifonu (u kondenzačních kotlů),
    d) kontrolu plynových částí Plynového kotle, a to:
    • těsnosti plynových spojů zařízení,
    • tlaku plynu na vstupu do kotle,
    • tlaku plynu při minimálním výkonu,
    • tlaku plynu při maximálním výkonu,
    e) měření emisí (účinnost spalování) Plynového kotle a CO v místě instalace kotle.
    U spalinové cesty (komín a kouřovod) provádí technik čištění a kontrolu podle vyhlášky č. 34/2016 Sb. o čištění, kontrole a revizi spalinové cesty, v platném znění.

    Co mám dělat, když mi servisní technik odstavil kotel?

    Tuto situaci rozhodně nepodceňujte. Ve většině případů je důvodem nevyhovující technický stav nebo umístění kotle. A další provoz kotle by tak mohl vážně ohrozit Vaše zdraví, případně způsobit škody na majetku. Servisní technik Vám doporučí, jaké kroky máte podniknout – jestli stačí nechat kotel opravit, nebo je potřeba jeho výměna.

    Jaké doklady o provedené kontrole dostanu?

    Při každé kontrole kotle a spalinové cesty technik na závěr vyplní Zprávu o provedení kontroly a čištění plynového kotle a Zprávu o provedení kontroly a čištění spalinové cesty a originály Vám předá.

    Nemůžu najít zprávu o provedení kontroly, co mám dělat?

    Kopii zprávy si můžete vyžádat na lince 800 310 310 (v pracovní dny 8–16 hod.), e-mailu servis@bohemiaenergy.cz nebo prostřednictvím webového kontaktního formuláře. Kopie zpráv zasíláme prostřednictvím e-mailu.

    Co mám dělat, když mám zájem o kontrolu kotle?

    Je to jednoduché. Kontrolu kotle nabízíme novým i stávajícím zákazníkům v rámci produktových řad PLYN SERVIS a ENERGIE A++ SERVIS. Stačí tedy uzavřít novou smlouvu na dodávku plynu, nebo dodatek ke stávající smlouvě na dodávku plynu s jednou z uvedených produktových řad. Následující měsíc po uzavření dodatku ke stávající smlouvě, v případě nové smlouvy po zahájení dodávky, Vám zavolá servisní technik a domluvíte si termín kontroly.

    Potřebuji změnit termín kontroly kotle, jak na to?

    Stačí zavolat na 800 310 310 (v pracovní dny 8–16 hod.), napsat e-mail na servis@bohemiaenergy.cz nebo na webu vyplnit kontaktní formulář a nový termín kontroly společně domluvíme dle Vašich časových možností.

    Které značky plynových kotlů kontrolujete?

    Kontrolujeme a servisujeme plynové kotle do výkonu 50 kW zejména následujících značek:
    Baxi, Brőtje, Buderus, Dakon, Destila, Enbra, Immergas, Junkers, KP, Mora, Protherm, Thermona (Therm), Vaillant, Viadrus, Viessmann. Aktuální informace k dalším značkám Vám rádi poskytneme na vyžádání telefonicky nebo e-mailem.

    Mohu využít službu i pro kotel ve své firmě?

    Služba je určena výhradně pro domácnosti, bohužel ji nelze využít v rámci dodávky zemního plynu firmám.

    Kotel mi nefunguje, co mám dělat?

    Zavolejte na 800 310 310 (v pracovní dny 8–16 hod.), napište e-mail na servis@bohemiaenergy.cz nebo na webu vyplňte kontaktní formulář. Termín opravy pro Vás obratem domluvíme.

    Opravdu za kontrolu kotle a spalinové cesty nezaplatím nic navíc?

    Kontrolu plynového kotle a spalinové cesty nabízíme v ceně dodávky plynu produktových řad PLYN SERVIS a ENERGIE A++ SERVIS. Pokud máte jednu z těchto produktových řad sjednanou, za pravidelnou kontrolu opravdu nezaplatíte nic navíc. Může se stát, že technik Vám navrhne opravu nebo výměnu některé součástky. Cenu této dodatečné služby si pak domluvíte sami a náklady uhradíte přímo technikovi.
    Detailní informace naleznete zde.

    Jak si můžu ověřit, jestli se jedná o vašeho servisního technika?

    Službu SERVIS pro nás zajišťují pečlivě vybrané partnerské společnosti. Každý technik od nás obdrží identifikační kartu se svým jménem a údaji o společnosti, pro kterou pracuje. Servisního technika si můžete ověřit zavoláním na linku 226 580 070.

    Máte zájem o produkt PLYN se SERVISEM?

    Stačí vyplnit tento jednoduchý formulář, ozveme se vám zpět

    • Facebook
    • YouTube
    • Instagram
    • LinkedIn
    • Twitter

    Žádost o zpětný kontakt





      Povinné položky

      Sjednám smlouvu po telefonu

      Není vyplňování formulářů vaší oblíbenou činností? Připravte si poslední vyúčtování a vytočte 800 025 025.
      Naši operátoři vám vše vysvětlí a smlouvu s vámi vyplní.

      Nebo můžete požádat o zpětné zavolání. Vyplňte tento jednoduchý formulář a Bohemia Energy se už o vše postará.

        Povinné položky

        Vyúčtování pošlu přes E-MAIL nebo MMS

        Spěcháte? Zašlete sken / fotografii svého posledního vyúčtování, telefonní číslo a preferovaný čas kontaktu na backoffice.sell@bohemiaenergy.cz. Naši operátoři vám vypočítají úsporu a v případě zájmu pro vás smlouvu vyplní. Bohemia Energy - jednoduše změna.

        Mám zájem o VIP Servis

        Máte zájem o naše produkty nebo služby? Zanechte nám svůj kontakt a my vám zavoláme zpět.





          [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]

          Povinné položky

          Domácnosti, PLYN se SERVISEM
          /domacnosti/plyn-se-servisem/
          Domácnosti

          Zákaznická péče

          800 025 025
          222 700 808 info-icon

          • Provozní doba:
          • Pondělí až pátek: 7:30 – 20:00
          • Sobota: 9:00 – 17:30

          Vyberte si, na kterém čísle nás kontaktovat:
          Vyberte si, na kterém čísle nás kontaktovat:
          Volání na naši zákaznickou linku 800 025 025 (zelená linka) je zdarma.
          Volání na číslo 222 70 08 08 (pevná linka) je zpoplatněno dle ceníku vašeho poskytovatele telefonních služeb a můžete při něm uplatnit volné minuty v rámci svého paušálu.

          Prodejní linka

          800 333 333

          • Provozní doba prodejní linky:
          • Pracovní dny: 8.00 – 19.00
          • Sjednejte si smlouvu a ušetřete

          Rychlé odkazy

          • Fotovoltaická řešení
          • Doporučení
          • Webová kancelář
          • Poradna
          • Kariéra
          • Vyúčtování
          • Ke stažení
          • Samoodečet
          • Změna osobních údajů

          Ostatní

          • Mapa stránek
          • Informace o webu
          • Ochrana osobních údajů
          • Etický kodex

          © 2021 Bohemia Energy entity s.r.o.