Asistenční služby

Přehled nabídky asistenčních služeb

Bohemia Energy: váš spolehlivý partner v každé životní situaci

Bohemia Energy je nejen cenově výhodným dodavatelem elektřiny a plynu, ale v rámci zákaznického servisu se vždy snaží přinášet svým klientům nadstandardní péči s maximálním množstvím benefitů. Proto ve spolupráci se společností AXA ASSISTANCE přichází s nabídkou asistenčních služeb ve třech úrovních: Basic, PlusTop.

NONSTOP asistenční linka – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
☎ 272 101 090, ✉ info@axa-assistance.cz

V případě zájmu o balíček asistenčních služeb volejte linku 840 10 10 10 nebo 222 700 808.

Balíček BASIC

Řeší malé domácí katastrofy, jako jsou zabouchnuté dveře, rozbité okno…

8 Kč / měsíc

Balíček PLUS

K základním službám poskytuje zdravotní asistenční služby, včetně odvozu ze zdravotnického zařízení po hospitalizaci a pomoci při rekonvalescenci.

69 Kč / měsíc

Balíček TOP

Pro opravdu náročné klienty. Ke službám balíčku PLUS nabízí ještě právní pomoc a unikátní lifestyle asistenci.

109 Kč / měsíc

Pojistné podmínky asistenčních služeb

Základní balíček asistenčních služeb v domácnosti

Rozsah programu

  • Příjezd řemeslníka na místo havárie zdarma
  • Úhrada nákladů na činnost řemeslníka do výše 2500 Kč
    • Elektrikář
    • Plynař
    • Instalatér
    • Sklenář
    • Pokrývač
    • Topenář
    • Zámečník
  • Úhrada drobného použitého materiálu do výše 500 Kč
  • Otevření zablokovaných vchodových dveří

Detailní podmínky

Cena balíčku základních asistenčních služeb v domácnosti – 8 Kč měsíčně.

V případě zájmu o balíček asistenčních služeb volejte linku 840 10 10 10 nebo 222 700 808.

Balíček asistenčních služeb PLUS

Rozsah programu

  • Příjezd řemeslníka na místo havárie zdarma
  • Úhrada nákladů na činnost řemeslníka do výše 2500 Kč
    • Elektrikář
    • Plynař
    • Instalatér
    • Sklenář
    • Pokrývač
    • Topenář
    • Zámečník
  • Úhrada drobného použitého materiálu do výše 500 Kč
  • Otevření zablokovaných vchodových dveří
  • Zdravotní asistenční služby
  • Zdravotní infolinka
    • Všeobecné informace
    • Prevence a profylaxe
    • Modelový/konkrétní problém a postupy jeho řešení
    • Praktická poradna
  • Odvoz ze zdravotnického zařízení po hospitalizaci do 100 km
  • Pomoc při rekonvalescenci do hodnoty 5000 Kč
    • Dovoz léků a jídla
    • Nákup základních potravin a hygienických potřeb
    • Běžný úklid
    • Pomoc při stravování a hygieně
    • Přeprava zvířete do útulku/hotelu a pobyt v něm

Detailní podmínky

Cena balíčku asistenčních služeb PLUS – 69 Kč měsíčně.

V případě zájmu o balíček asistenčních služeb volejte linku 840 10 10 10 nebo 222 700 808.

Balíček asistenčních služeb TOP

Rozsah programu

  • Příjezd řemeslníka na místo havárie zdarma
  • Úhrada nákladů na činnost řemeslníka do výše 2500 Kč
    • Elektrikář
    • Plynař
    • Instalatér
    • Sklenář
    • Pokrývač
    • Topenář
    • Zámečník
  • Úhrada drobného použitého materiálu do výše 500 Kč
  • Otevření zablokovaných vchodových dveří
  • Zdravotní asistenční služby
  • Zdravotní infolinka
    • Všeobecné informace
    • Prevence a profylaxe
    • Modelový/ konkrétní problém a postupy jeho řešení
    • Praktická poradna
  • Odvoz ze zdravotnického zařízení po hospitalizaci do 100 km
  • Pomoc při rekonvalescenci do hodnoty 5000 Kč
    • Dovoz léků a jídla
    • Nákup základních potravin a hygienických potřeb
    • Běžný úklid
    • Pomoc při stravování a hygieně
    • Přeprava zvířete do útulku/hotelu a pobyt v něm
  • Právní pomoc a úhrada souvisejících nákladů do výše 20 000 Kč
    • Spor z pojištění
    • Spotřebitelský spor
    • Uplatnění nároku na náhradu škody
  • Lifestyle asistence
    • Kulturní informace
    • Concierge
    • Donáškové služby
    • Objednávka externích služeb

Detailní podmínky

Cena balíčku asistenčních služeb TOP – 109 Kč měsíčně.

V případě zájmu o balíček asistenčních služeb volejte linku 840 10 10 10 nebo 222 700 808.

NONSTOP asistenční linka – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
☎ 272 101 090, ✉ info@axa-assistance.cz

  1. Kontaktujte telefonní linku Asistenční služby Bohemia Energy na čísle 272 101 090 (všechny hovory jsou nahrávány a archivovány).
  2. Budete vyzváni, abyste číselnou volbou určili druh asistence.
  3. Ozve se Vám pracovník asistenční linky a za účelem ověření Vás požádá o sdělení jména a příjmení, čísla pojistky (resp. smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny nebo plynu), adresy asistované domácnosti a telefonního čísla pro opětovné spojení.
  4. Po přijetí požadavku klienta je hovor ukončen (klient nemusí čekat na lince), posouzen Váš požadavek a vyhledán nejbližší/nejvhodnější kvalifikovaný dodavatel služeb.
  5. Operátor se pak v nejkratším možném čase s Vámi opět spojí a v konferenčním hovoru spolu s dodavatelem řídí a usměrňuje dohodu mezi Vámi a dodavatelem (garance, dojezdový čas, specifikaci problému, předpokládaná časová náročnost opravy, zajištění náhradních dílů atd.).
  6. Vyčkáte na příjezd poskytovatele služeb (neplatí pro asistenci v případě využití medické informační linky).
  7. Poskytovatel služeb na místě posoudí situaci a cenu.
  8. Nepřesáhne-li cena limit pojistného plnění, nebude po Vás požadována jakákoliv finanční úhrada. Pokud po zhodnocení situace zasahujícím technikem vyplyne, že cena nutných úkonů pro odstranění příčiny havárie nebo odblokování dveří přesáhne limit na pojistné plnění asistence, informuje technik o této skutečnosti pracovníka Asistenční služby Bohemia Energy i Vás osobně. Doplatek nad rámec limitů je třeba uhradit dodavateli na místě v hotovosti. Alternativně je možné domluvit se na provedení pouze těch úkonů, které odstraní hlavní příčinu havárie a které pokryje pojistný limit asistenčních služeb.
  9. Po ukončení zásahu opraváře Vás opět kontaktuje náš pracovník asistenční linky s dotazy na průběh zásahu a Vaši spokojenost s kvalitou poskytnutých služeb.